Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare prøvd denneSå fint!
Har lyst å begynne!
Hvilken bok er best?
Det var det jeg å gjordeJeg har lurt på om jeg skal kjøpe meg en sånn blokk og fargepenner, jeg elsket jo å tegne/fargelegge da jeg var liten.
Jeg å sliter med rygg og bekken, så blir en del stillesitting/ligging i sofaen for å slappe av. Men jeg har ikke helt roa på meg til å bare ligge der heller. Tror jeg må ut å kjøpe tegnesaker til uka!!Det var det jeg å gjordeså nå disse grå dagene i ferien kjøpte jeg inn å jeg angrer ikke ett sekund
![]()
I tillegg er jeg så plaget med bekken at jeg må sitte ned å ha en god del pauser å da er det perfekt å drive med![]()
Hehe det trodde jeg det skulle gjøre hos meg åHar lyst til å kjøpe det, men med mine "skillz" så ser det vel ut som at en 3 åring har gjort det![]()
Da er det jo hvertfall perfektJeg å sliter med rygg og bekken, så blir en del stillesitting/ligging i sofaen for å slappe av. Men jeg har ikke helt roa på meg til å bare ligge der heller. Tror jeg må ut å kjøpe tegnesaker til uka!!![]()
TakkSå fine tegningene dine var![]()
Så gøyJa!![]()
Men nå som skolen begynne på igjen blir det vel mindre!
Den var kjempe fin daJeg prøver meg litt på det.
Vis vedlegget 132080
Tror kanskje jeg må komme meg ut å kjøpe en bok neste uke daHehe det trodde jeg det skulle gjøre hos meg å![]()
Men bøkene koster ikke så myeså dermed tok jeg sjangsen
![]()
Syns det er gøy.Den var kjempe fin da![]()
![]()
Liker du det? Å er det den fortryllende skogen?![]()
Åååh krysser fingrene for fødsel da jaTror kanskje jeg må komme meg ut å kjøpe en bok neste uke dahåper egentlig på fødsel i stede, men greit å ha noe i back-up
![]()
Den magiske skogen var det den het jaSyns det er gøy.
Er fra "den magiske skogen"