Så rart, smilyene kommer ikke med når jeg skriver innlegg med tlf. Prøve på en annen måte ;
tror det fungerte 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har mest lyst å rope det ut, men må nok vente en god stund til. Formen er god. Har litt ømme bryst, en svak kvalme som kommer og går gjennom hele døgnet og en del svimmelhet. Ellers merker jeg ikke så mye ennå, litt murring og stikking i nedre del av magen. Føler jeg merker veldig lite i forhold til hva mange andre her inne skriver og det gjør meg litt nervøs. Hvordan er din form?
Jeg føler meg også nervøs siden jeg ikke merker så mye. Iallefall når jeg leser om alt andre kjenner på. Mange som har kjøpt gravidbukser, ammebh osv allerede. Jeg er 6+2, hva med deg?Jeg har det på akkurat samme måte. Merker nesten ingen ting.. Har jo ikke lyst til å gå rundt å være kvalm, men jeg kjenner jeg også er litt nervøs når jeg merker så lite. Hvor langt er du kommet?
Jeg er 24, blir 25 litt før terminJeg er også førstegangsEtter ett år med prøving, ble det visst PREGOspire på første forsøk! Tørr ikke glede meg over det helt ennå.... fortsatt uvirkelig og føles litt for godt til å være sant.
Fyller 27 i september. Hva med dere andre?
Jeg føler meg også nervøs siden jeg ikke merker så mye. Iallefall når jeg leser om alt andre kjenner på. Mange som har kjøpt gravidbukser, ammebh osv allerede. Jeg er 6+2, hva med deg?
Jeg føler meg også nervøs siden jeg ikke merker så mye. Iallefall når jeg leser om alt andre kjenner på. Mange som har kjøpt gravidbukser, ammebh osv allerede. Jeg er 6+2, hva med deg?
5.aprilOjh jeg er også 6 + 2 i dag når er terminen din?
5.april![]()
Har kun fra terminkalkulator jeg også, så får se når jeg har vært til ulJeg har termin 5/6 aprilTerminkalkulatorene viser forskjellig. Ikke vært hos lege eller på tidlig UL enda og fått termindato satt av lege enda
![]()
legekontoret ga meg termin 7.april etter hvilken dato jeg hadde forrige mens..
*glede*