Førstegangsgravid

Første gang her og, og veldig bekymret allerede :p Men veldig glad og da, håper bare at det skal gå bra :)

Vært gravid 2ganger før, men mistet :/ Håper denne spiren klorer seg fast å blir der hele veien :)

Har vært gravid to ganger før, men har mistet. Håper det går hele veien denne gangen.

Jeg er og førstegangs gravid! Er som flere har skrevet over en ubeskrivelig følelse, ,har ikke gått opp for meg at om forhåpentligvis ca 7 måneder er vi foreldre! :) Nå teller jeg ned dagene til første legetime om 2 uker, da er jeg 9 uker på vei :) Kan heller ikke vente med å fortelle det til foreldrene våre og venner! :)

Førstegangs her også :) sa det til familien min samme dagen siden jeg også vil snakke med dem hvis jeg mister. Føler meg absolutt ikke gravid og har mindre symptomer nå enn når jeg skal ha mensen :p føler jeg bare har lurt familien :p

Bellaa; Så gøy at vi er like langt! :) Vi har og snakket om tidlig ul, men har ikke bestilt time enda :) Den siste uka har kvalmen satt inn for fullt her Jeg er 8 uker på lørdag :)

Min første graviditet. Er uvirkelig har ikke gått opp for meg. Ikke planlagt, men fortsatt hyggelig ;)
Planlagte dere?

Min første graviditet. Er uvirkelig har ikke gått opp for meg. Ikke planlagt, men fortsatt hyggelig ;)
Planlagte dere?

Det var planlagt her, og spiren satt i tredje prøveperiode :) helt uvirkelig ja! Vi er veldig spente på hva de neste månedene bringer, og spesielt på det å bli foreldre for første gang ❤️

Back
Topp