MammaMia87
Betatt av forumet
Jeg er 7+2.Hehe, artig at vi er flere i samme båt! Hvor langt er du på vei?![]()
Har dere tvillinger i familien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 7+2.Hehe, artig at vi er flere i samme båt! Hvor langt er du på vei?![]()
Har svart deg på pmJeg er 7+2.Er du litt roligere idag? Idag har jeg bare positive (og realistiske) tanker on hvordan dette blir. Jeg gleder meg
Har dere tvillinger i familien?
Første her oghar faktisk også midlertidig termin satt 23 april
veldig spennende, men føler det blir mye "venting" nå i begynnelsen
![]()
Merket det faktisk pga symptomer, hehe.. slitt med kvalme, så gått sykemeldt i 3 uker snart :/ (heldigvis går det over for de fleste rundt uke 12 *fingerscrossed*)Alt for mye venting! hatt mange symptomer?
Merket det faktisk pga symptomer, hehe.. slitt med kvalme, så gått sykemeldt i 3 uker snart :/ (heldigvis går det over for de fleste rundt uke 12 *fingerscrossed*)Er så spent på om det er 1 eller 2 osv...
Selv da?
Så deilig, ingenting er bedre enn om man slipper kvalmen! Hehe.. Både ja og neiNesten ingen symptomer her, litt ømme bryst og trøtt. Det er vell det. Uff, sykemeldt faktisk :S
Har du mistanke om 2? :O![]()
Så deilig, ingenting er bedre enn om man slipper kvalmen! Hehe.. Både ja og neiBlir egentlig glad uansett, jeg - gleder meg bare til å finne ut mer <3
Mener legen min sa uke 17-19 :/ synes det er sent og er så nysgjerrig, så har bestilt tidlig UL 25/09Vet du egentlig når det er normalt å få UL?
Første barnet, men desverre ikke førstegangsgravid. Måtte ta abot i uke 12 sist etter dårlige nyheter på tidlig UL. Gleder meg til å være forbi uke 12 og til magen begynner å vise. Da blir alt nytt og spennende (valmeperioden har jeg vært gjennom før så trenger ikke den igen)![]()
Hos oss så var det en vekstfeil i buken som gjorde at alle organene lå på utsiden og hadde vokst sammen med en eller annen hinne på utsiden. Dette igjen førte til en vekstfeil på beina slik at minien hadde under3% sjanse for å overleve svangerskapet og alle operasjonene den måtte ha trengt og 100% garanti for rullestol så valget var veldig enkelt for oss. Vi ville ikke at et barn skulle lide så mye selv om det overlevde. Men sjansene for det vi opplevde var minimale siden det ikke var noe kromosonfeil eller noe, og legen sa de ikke viste hvorfor det skjedde, bare at det blant noen få skjedde, Det er kjedelig å være en del av statestikken, men vi er opptimistiske siden gjentagelsesfaren er minimalSkal på UL i morgen, er da 11+6. Kjenner jeg gleder meg og gruer meg! Er livredd for at noe er galt med mini! Vet ikke helt hva jeg skal forvente heller - vet du hva mer enn indikasjon på kromosomfeil de kan se i uke 12? Kan tenke meg det var tøft det du måtte gjennom, godt at det er en ny spire på vei som forhåpentligvis alt er bra med![]()