Førstegangsgravid

Så rart, smilyene kommer ikke med når jeg skriver innlegg med tlf. Prøve på en annen måte ; :) tror det fungerte :)

Ja blir noen spennende måneder:) føles sikkert litt mer virkelig når man kan fortelle det til folk

Gravid for første gang og vi kan virkelig ikke tro det er sant. Stor stas å fortelle det til foreldre og søsken
Har vært kvalm i en uke nå og må spise for å ikke kaste opp. Leit å være sykmeldt men håper det går over om noen uker.

Last edited:
Jeg er også førstegangs :) Etter ett år med prøving, ble det visst PREGOspire på første forsøk! Tørr ikke glede meg over det helt ennå.... fortsatt uvirkelig og føles litt for godt til å være sant.

Fyller 27 i september. Hva med dere andre?

Gravid for første gang her også:happy: 4+1 (veldig tidlig enda). Foreløpig bare uggen og småkvalm, litt trøtt og veldig veldig spent!

Har mest lyst å rope det ut, men må nok vente en god stund til. Formen er god. Har litt ømme bryst, en svak kvalme som kommer og går gjennom hele døgnet og en del svimmelhet. Ellers merker jeg ikke så mye ennå, litt murring og stikking i nedre del av magen. Føler jeg merker veldig lite i forhold til hva mange andre her inne skriver og det gjør meg litt nervøs. Hvordan er din form?

Jeg har det på akkurat samme måte. Merker nesten ingen ting.. Har jo ikke lyst til å gå rundt å være kvalm, men jeg kjenner jeg også er litt nervøs når jeg merker så lite. Hvor langt er du kommet?

Jeg har det på akkurat samme måte. Merker nesten ingen ting.. Har jo ikke lyst til å gå rundt å være kvalm, men jeg kjenner jeg også er litt nervøs når jeg merker så lite. Hvor langt er du kommet?
Jeg føler meg også nervøs siden jeg ikke merker så mye. Iallefall når jeg leser om alt andre kjenner på. Mange som har kjøpt gravidbukser, ammebh osv allerede. Jeg er 6+2, hva med deg?

Jeg er også førstegangs :) Etter ett år med prøving, ble det visst PREGOspire på første forsøk! Tørr ikke glede meg over det helt ennå.... fortsatt uvirkelig og føles litt for godt til å være sant.

Fyller 27 i september. Hva med dere andre?
Jeg er 24, blir 25 litt før termin

Jeg føler meg også nervøs siden jeg ikke merker så mye. Iallefall når jeg leser om alt andre kjenner på. Mange som har kjøpt gravidbukser, ammebh osv allerede. Jeg er 6+2, hva med deg?

Ja, enig! Jeg er 4+6. Fortsatt tidlig...

Ojh jeg er også 6 + 2 i dag når er terminen din?

Jeg venter Nr 2, men hadde heller ingen plager med Nr 1. Ømme bryst og murringer, og det var det.. Det er akkurat det samme nå.. Kanskje litt mer irritabel enn før bare..

førstegang for meg også.. er 26:happy090 legekontoret ga meg termin 7.april etter hvilken dato jeg hadde forrige mens..

Har hatt symptomer siden uke 2 (befruktning), magen har murra å olla seg, mens resten av kroppen har vært svimmel og uggen konstant..

svimmelheten har roa seg, men tror kvalmen setter inn nå.. :yuck: *glede*

-JA, åsså har puppene vokst en god cup-size og er ømme! haha

Back
Topp