Førstegangsfødende i Trondheim.

Ja d er slitsomt... dagene går greit, men er tungt å ikke sove sammenhengende om natta, syns jeg!
Forkjølelse høres ikke godt ut, som om d ikke er slitsomt nok uten! Hvor skulle du på barselstreff? Jeg var på Midtbyen helsestasjon i dag! D var veldig koselig, stor gruppe, vi var 9 stykker! Helsesøster sa d var større enn normalt, tydeligvis vært mange desemberbabyer! :)
 
Skulle på Risvollan. Ble oppringt etter treffet. Det var en del som skulle komme, men det var ikke alle som kom.
*Redigert av moderator*

Det er litt tungt det å våkne midt på natta, men heldigvis våkner han vanligvis bare en gang. Står opp klokken 7-8 om morgenen da. Klokken 6 i går :p
 
Last edited by a moderator:
Hei! Jeg tilhørte egentlig januarforumet, men så kom jenta vår den 1. desember, så da får jeg hoppe over hit. [emoji4] Er førstegangs og bor i Trondheim. Jeg reagerte når jeg så at det har vært treff på Risvollan helsestasjon i dag? I informasjonen jeg fikk av helsesøstra på hjemmebesøket står det at treffet skulle være den 20. jan. Da har jeg tydeligvis fått feil beskjed. [emoji17] *Redigert av moderator*
 
Last edited by a moderator:
Hei! Jeg tilhørte egentlig januarforumet, men så kom jenta vår den 1. desember, så da får jeg hoppe over hit. [emoji4] Er førstegangs og bor i Trondheim. Jeg reagerte når jeg så at det har vært treff på Risvollan helsestasjon i dag? I informasjonen jeg fikk av helsesøstra på hjemmebesøket står det at treffet skulle være den 20. jan. Da har jeg tydeligvis fått feil beskjed. [emoji17] Men kanskje jeg kan få linken til Facebookgruppa? [emoji4]
Det var jo ganske dårlig informert da :-\

Linken er:
https://m.facebook.com/groups/1816758188599204?ref=bookmarks

:)
 
Min gråter og gråter. Hele natta. Jeg blir tullete.
Det kan jeg godt forstå :-\

Syntes min var ille, men tror jeg har sluppet ganske lett unna.
Jeg må sitte å amme han alt fra 1-4 timer på kvelden før han vil legge seg. Jeg tror han sliter litt med luft på kvelden så han bruker lang tid før han får spist seg ordentlig mett.
 
Det kan jeg godt forstå :-\

Syntes min var ille, men tror jeg har sluppet ganske lett unna.
Jeg må sitte å amme han alt fra 1-4 timer på kvelden før han vil legge seg. Jeg tror han sliter litt med luft på kvelden så han bruker lang tid før han får spist seg ordentlig mett.
Jeg mistenker kolikk. Nå bruker jeg mme, så skal prøve litt forskjellige merker og håper vi skal finne noe som er skånsomt for magen.
I natt gråt han fra 00.00 til rundt kl 7 på morran.
 
Huff føler med dere med kolikk! :( her har vi også hatt d jeg anser som våkenatt, vært oppe ca 3-7, men hun gråter ikke hele tida, bare finner ikke roen... jeg synes d er slitsomt nok! Håper dere finner mme som fungerer bedre for dere!
 
Huff føler med dere med kolikk! :( her har vi også hatt d jeg anser som våkenatt, vært oppe ca 3-7, men hun gråter ikke hele tida, bare finner ikke roen... jeg synes d er slitsomt nok! Håper dere finner mme som fungerer bedre for dere!
Jobber med saken. Må bare prøve oss frem tror jeg.
 
Hei! Fikk en gutt som heter Håkon natt til 1/12, så har vært veldig lite aktiv her inne selv :)
Fødsel gikk veldig fint, og er enig i at småbarnslivet er veldig altoppslukende! Vi har styra veldig mye med amming og mat, men nå begynner han å legge på seg greit heldigvis :) Hadde liksom ikke forutsett at det skulle bli et problem å få i ungen nok mat.
Uff, det høres tøft ut med skriking hele natten. Håper det bedrer seg fort!
Har dere startet opp med barselgrupper?
 
Last edited:
Så bra d har gått seg til med mat, d er så ekkelt når de ikke får i seg nok!
Vi har bare hatt et barselstreff så langt, da vi møttes på helsestasjonen for et par uker siden. Satser på at d blir et treff igjen snart da! :)
 
Back
Topp