Førstegangsfødende i Trondheim.

Snakket om gravidhjerne i går ja.
Nå litt over en måned etter at jeg hadde fått ny telefon (har hatt en gammeldags før) har jeg endelig funnet ut hvordan jeg liker et innlegg her på forumet i appen :p
Jeg er vanligvis ganske flink med elektronikk ellers, men den liker knappen har jeg lett lenge etter :p
 
Dere husker den elefantbamsen jeg snakket om på kafebesøket ja? :D

Den har nå fått navnet Elfus og ligger i senga til babyen :D:D:D:D
 
Hvordan går d med trondheimsdamene? Har dere begynt å gå ut i permisjon og trappet ned litt å sånn nå eller? Jeg har muntlig eksamen nå på torsdag og hjemmeeksamen neste uke, skal bli så godt å få alt det ut av verden, og (forhåpentligvis) et par uker med ro og fred og siste rest av forberedelser etter d! :)
 
Full rulle hos meg enda, men kjenner det er på tide å roe ned noen hakk snart.
Skal bli godt med permisjon den 12 des.
 
Siste to dager i praksis nå, deretter blir det permisjon :) Har begynt å glede meg til det, blir godt med noen dager (eller uker.. er jo ikke så godt å forutsi) helt fri før småen kommer :) Masse lykke til med eksamenene!
 
Snuppa vår kom brått og uventet forrige helg! Altså... så uventet som d kan være da, 4 dager før termin! :p flere trondheimsbeibiser som har kommet?
 
Ja du hadde vel termin nesten samtidig som meg du! Plutselig skjer d! Utrolig hvor overraskende d skjer mår d først kommet! :D
 
Gratulerer så masse!
Her er det nok bare å smøre seg med en god posjon tolmodighet enda tror jeg.
 
Ja du hadde vel termin nesten samtidig som meg du! Plutselig skjer d! Utrolig hvor overraskende d skjer mår d først kommet! :D
Hadde dagen etter deg tror jeg, den 16 desember.
Blir å bestille time til overkontroll i dag da han ikke kom i natt heller :-\
Dagene blir lange ja når man venter på noe så stort :)
 
Hadde dagen etter deg tror jeg, den 16 desember.
Blir å bestille time til overkontroll i dag da han ikke kom i natt heller :-\
Dagene blir lange ja når man venter på noe så stort :)

Kanskje d blir julefeiring på hotellet på dere da... de har god mat å sånn i kantina der altså, ganske trivelig å være der! ;)

Ja blir gående hver dag å bare vente å håpe og like skuffa hver dag d ikke skjer noe... kan bli litt slitsomt! Har de sagt noe om hvor mye over d er greit for deg å gå da?
 
Kanskje d blir julefeiring på hotellet på dere da... de har god mat å sånn i kantina der altså, ganske trivelig å være der! ;)

Ja blir gående hver dag å bare vente å håpe og like skuffa hver dag d ikke skjer noe... kan bli litt slitsomt! Har de sagt noe om hvor mye over d er greit for deg å gå da?
Nei, men får vel vite det i morgen eller fredagen (om han da ikke har kommet).
Men sånn til vanlig er det vel 11 dager før de setter i gang fødsel tror jeg.
 
Håper du slipper å vente så lenge da! Jeg synes d høres så lenge ut med 11 dager over, men d er vel helt innafor... d er jo mange som gjør d, tross alt!

D føles så lenge siden jeg var gravid nå... d er kjempe rart! Nå er d såre brystvorter og soving d går i her! ;)
Og d er så utrolig deilig å kunne komme seg ut av senga uten å måtte rulle ut, liksom! :D
 
Ja, det kan jeg tenke meg :p
Gleder meg til å kunne ligge på magen og det å sove på ryggen.

Tror det kommer til å bli rart å ikke være gravid mer :p
 
Hvordan har det gått med dere Trondheims jenter? :)

Jeg har vært lite aktiv her inne de siste ukene, men det har vært fint å høre hvordan det har gått med dere :)
 
Her er tilværelsen ganske fin! D er ganske altoppslukende dette småbarnslivet, jeg føler at dagene går så fort uten at jeg rekker å gjøre noe som helst! :) kommer jeg meg en tur ut hver dag er jeg fornøyd, liksom... :) hvordan er d med deg?
 
Mye av det samme :)
Dagene går utrolig fort.
Er sliten og da, ammer nesten hele døgnet da han er et matvrak :p
Nettopp blitt forkjølet og så det er ikke noe særlig. Kunne ikke dra på barselstreffet på helsestasjonen i dag på grunn av det :-\
 
Back
Topp