Førstegangsfødende i Trondheim.

Så synd at det var svømming på mandager, da er jeg på jobb. Er ledig på dagtid tirsdag og torsdag, og stort sett på ettermiddagstid. Blir gjerne med på cafe om det passer :)
 
Jeg skal på kurs til kl 20, så det passer dessverre ikke for meg :meh:
 
Jeg skal på kurs til kl 20, så det passer dessverre ikke for meg :meh:
Satser på at d blir så trivelig at vi tar flere treff, så du kan bli med neste gang! :)

D begynner vel å bli permisjonstid for mange fremover også nå, da er d kanskje lettere å finne tidspunkt som passer for flere!
 
Ja, har permisjon fra 18. november :) Så da er jeg tilgjengelig hver dag fram til fødsel :D
 
Noen som har et godt tips til hvordan vi skal finne hverandre i morgen, eller skal vi bare gå etter mage-størrelsen ? ;)
 
Jeg har rødt/lilla hår(alltid i hestehale), briller, er alltid tidlig ute og begynner å bli SVÆR. Så skal ikke være så vanskelig å finne meg iallefall :D
 
Jeg har rødt hår, pannelugg, og ser, i følge mamma, ut som bjørnen colargol i min litt lodne jakke! :)
 
Jeg har svart hår, pannelugg og går som oftest i svarte klær :p
Jeg er ikke så dyster som det kanskje høres ut, men jeg er sjenert.
 
Blir spennende dette ;)
Jeg er nesten 180 høy, har brunt hår, har på meg brune sko, strømpebukse, prikkete blå kjole og sannsynligvis minst en eller to ullgensre/ulljakke :p skikkelig frysepinne
 
Back
Topp