Mmmmajamamma
Andre møte med forumet
Har dere vært på første kontroll hos legen? Jeg er 6+4 og har enda ikke bestilt time. Begynner på jobb i morgen etter ferien og vil se an dagene før jeg bestilte time.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble tatt blodprøver av meg når jeg var hos legen 6+6 faktiskJeg har første time hos jordmor nå på fredag når jeg er 6+6, og legetime om ca. 2 uker (men da bestilte jeg bare det første ledige på nett).
Høres ut som det varierer veldig når man får time, noen får i uke 4, noen får i uke 12 når man skal ta blodprøver
Åja! Fikk vite her at jeg må til legen for blodprøver i uke 12, for det blir ikke før da, og jordmor tar ikke blodprøver. Så er jo veeldig forskjellig praksis rundt omkring, ass!Det ble tatt blodprøver av meg når jeg var hos legen 6+6 faktisk
Ja kan virke som det er noe ulik praksis rundt omkring! Vet ikke helt hva grunnen er til å skulle/ikke skulle ta det tidlig Kan jo være legen tar blodprøver når du er der og er 8+noe, men om ikke skader det ikke egentlig med noen ekstra kontrollerÅja! Fikk vite her at jeg må til legen for blodprøver i uke 12, for det blir ikke før da, og jordmor tar ikke blodprøver. Så er jo veeldig forskjellig praksis rundt omkring, ass!