Jeg fikk time 8+4 til sykepleier for å ta blodprøver osv, og så igjen 9+3 for å få svar på blodprøvene og snakke med lege Er vel sånn de gjør det her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har første legetime i morgen. Tar dere med partner eller har det noe for seg så tidlig? Usikker på hva jeg skal på timen, men tenkte det sikkert var lurt med en legetime. Er 8+6 i morgen
Okei! Da går jeg aleine.Nei, for min del har det ikke vært noe poeng. Partner har bare vært med på ultralyder og èn jordmortime hvor det har vært etterspurt at han er med
Jeg skulle egentlig ha mannen med, men han ble syk. Er greit med én uten ihvertfall, for jordmor ville spørre rutinespørsmålet om det er noe vold osv. Hun sa at jeg gjerne måtte ta han med når vi ville, satser på at han blir med på de aller fleste timene jeg harHar første legetime i morgen. Tar dere med partner eller har det noe for seg så tidlig? Usikker på hva jeg skal på timen, men tenkte det sikkert var lurt med en legetime. Er 8+6 i morgen
Bare vært med på ultralyderHar første legetime i morgen. Tar dere med partner eller har det noe for seg så tidlig? Usikker på hva jeg skal på timen, men tenkte det sikkert var lurt med en legetime. Er 8+6 i morgen
Hvordan gikk det?Får ekstratime hos IVF-avdelingen på sykehuset imorgen pga brun utflod. Regner med de tar innvendig ultralyd da, veldig nervøs. Jeg er da 6+5.