Det er sjeldent ein fastlege har samme kunnskap, tid og mulighet å møte deg som gravid med det du trenger, så syns dette utsagnet er veldig veldig rart. Det er lovbestemt i Norge at alle gravide skal få mulighet til oppfølging av jordmor, nettopp fordi dei kan det best. Ein kan derimot velge å gå til legen, men det er 100% ditt valg.
Dei fleste velger dogg jordmor nettopp pga kompetansen, tida og tryggheten, men ein tar legetime for å få blodprøver einaste. Så ja, første timen pleier mange ha hos lege, og så resten hos jordmor.
Valgte pga jordmorsituasjonen i heimkommunen å ha kontrollene hos legen eit svangerskap, eg elsker legen min, hu er fantastisk flink på alt og sjølv om hu er forsinka tar hu seg tid og alt det der, men sjølv med dobbelttime var det ikkje så lett å føle seg møtt som gravid, alt blei veldig klinisk og i tillegg var det faktisk ein del hu ikkje hadde peiling på. Så til slutt gjekk eg til jordmor, og fant liksom den roen ein trenger umiddelbart
Du velger sjølv, du kan berre ta kontakt med jordmødrene i kommunen din (les på kommunen sine sider) og be om ein time, så kan du sjekke det ut sjølv kva du syns er best for deg