Nå er det 5 dager til første kontroll for meg. Har bestilt privat UL. Jeg skal da være 6+0. Jeg har sååå mye nerver. Har lest om så mange som ikke ser noe på ul, st det har vært for tidlig til å se hjerte slå. Hvis det blir tilfelle for oss kommer jeg til å bli så stresset samtidig får jeg meg ikke til å flytte timen, da jeg har et enormt behov for å få sjekket at ting ser fint ut, og forhåpentligvis en bekreftelse på at jeg faktisk er gravid. Har egentlig ingen grunn til å være bekymret. Har nok av symptomer, og ikke hatt noen form for blødning. Likevel har jeg en ekkel følelse i meg av at dette ikke kommer til å gå bra, akkurat som om jeg «vet» at det ender i MA. Har opplevd en MA tidligere (mange år siden) og da visste jeg det fra positiv test. Uten «grunn». Bare visste det. Sa det til samboer med en gang testen sa gravid. Og fikk det bekreftet på ul 2 etter at ul 1 ikke kunne se hjerteslag men det kunne være fordi det var for tidlig til å se , noe som da ikke var grunnen. Nå vet jeg ikke om det er samme magefølelse , eller frykten som får det til å føles ut som en magefølelse. Åh dette ble rotete, men det er akkurat så rotete jeg har det i hode og magen om dagen