Første innlegg?

Åååå, kan ikke der lage en symptomtråd :smiley-angelic001
Elsker dem trådene når man selv er i dpoland og kanskje havner her inne:cool::nailbiting:
 
Hva driver dere damer med i kveld da? :)
Jeg er alene hjemme i kveld også. Å siden det er kveld vurderer jeg en test :hilarious: :hilarious:
Nå ser jeg på mesterens mester! Har nettopp fortalt mannen nyheten :Heartred kjøpte en søt liten pysj. Han ble veldig glad, men ikke overasket. Han har sagt at jeg er gravid i en uke allerede :hilarious: har også slitt med hodepine og utmattelse i dag så blir en tidlig kveld!

Anbefaler virkelig å drøye testene litt så du kan se stigning, men forstår fristelsen! :Heartred
 
Nå ser jeg på mesterens mester! Har nettopp fortalt mannen nyheten :Heartred kjøpte en søt liten pysj. Han ble veldig glad, men ikke overasket. Han har sagt at jeg er gravid i en uke allerede :hilarious: har også slitt med hodepine og utmattelse i dag så blir en tidlig kveld!

Anbefaler virkelig å drøye testene litt så du kan se stigning, men forstår fristelsen! :Heartred
Så koslig!! Hihi men kjedelig at han ikke ble overasket da :p haha.
Jeg tok faktisk tester, holdt meg en stund fra å gå på do. Klarte ikke la vær, men glad jeg gjorde det nå. De er mye finere nå enn før idag :) ❤️
 
Mye sterkere nå i kveld enn idag tidlig så det er jo gøy!! ❤️
 

Vedlegg

  • 6F934944-0863-4A1E-A2FC-E840AE07AA8A.jpeg
    6F934944-0863-4A1E-A2FC-E840AE07AA8A.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 9
  • D83DABCC-B728-49DA-B684-62F830FFE953.jpeg
    D83DABCC-B728-49DA-B684-62F830FFE953.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 9
Så koslig!! Hihi men kjedelig at han ikke ble overasket da :p haha.
Jeg tok faktisk tester, holdt meg en stund fra å gå på do. Klarte ikke la vær, men glad jeg gjorde det nå. De er mye finere nå enn før idag :) ❤️
Ååå, ikke si det, da blir jeg også fristet til å teste! :hilarious:
 
Back
Topp