Tok digital + strimmel 14 DPO og strimler annenhver dag fram til 22DPO, også tok jeg digital 23DPO, som viste 3+Hvor lenge gjorde du det før du stoppet å teste??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok digital + strimmel 14 DPO og strimler annenhver dag fram til 22DPO, også tok jeg digital 23DPO, som viste 3+Hvor lenge gjorde du det før du stoppet å teste??
Okii.Tok digital + strimmel 14 DPO og strimler annenhver dag fram til 22DPO, også tok jeg digital 23DPO, som viste 3+
Haha, jeg sjal fikse masse lykke til!Åååå, kan ikke der lage en symptomtråd
Elsker dem trådene når man selv er i dpoland og kanskje havner her inne
Jeg skal rydde og vaske kjøkkenet Sååå skal jeg sette meg ned med strikking og brus fremfor tvenHva driver dere damer med i kveld da?
Jeg er alene hjemme i kveld også. Å siden det er kveld vurderer jeg en test
Nå ser jeg på mesterens mester! Har nettopp fortalt mannen nyheten kjøpte en søt liten pysj. Han ble veldig glad, men ikke overasket. Han har sagt at jeg er gravid i en uke allerede har også slitt med hodepine og utmattelse i dag så blir en tidlig kveld!Hva driver dere damer med i kveld da?
Jeg er alene hjemme i kveld også. Å siden det er kveld vurderer jeg en test
Strikking og brus høres bra ut! Hva er på pinnene?Jeg skal rydde og vaske kjøkkenet Sååå skal jeg sette meg ned med strikking og brus fremfor tven
Nå er det litt egostrikk for første gang på 3 år, nettopp begynt på Ellinor-settet i perlegrå og skogsgrønn Strikker du og?Strikking og brus høres bra ut! Hva er på pinnene?
Hihi deilig med alt som er gjort da hihiJeg skal rydde og vaske kjøkkenet Sååå skal jeg sette meg ned med strikking og brus fremfor tven
Så koslig!! Hihi men kjedelig at han ikke ble overasket da haha.Nå ser jeg på mesterens mester! Har nettopp fortalt mannen nyheten kjøpte en søt liten pysj. Han ble veldig glad, men ikke overasket. Han har sagt at jeg er gravid i en uke allerede har også slitt med hodepine og utmattelse i dag så blir en tidlig kveld!
Anbefaler virkelig å drøye testene litt så du kan se stigning, men forstår fristelsen!
Men litt rart at tidlig testene har svakere streker enn de vanlige testene. De vanlige ser mye bedre ut!Mye sterkere nå i kveld enn idag tidlig så det er jo gøy!!
Ååå, det er fint da! Jeg strikker ja! Men mistet litt piffen etter at en genser jeg nettopp hadde strikket til sønnen min krympet i vaskNå er det litt egostrikk for første gang på 3 år, nettopp begynt på Ellinor-settet i perlegrå og skogsgrønn Strikker du og?
Ååå, ikke si det, da blir jeg også fristet til å teste!Så koslig!! Hihi men kjedelig at han ikke ble overasket da haha.
Jeg tok faktisk tester, holdt meg en stund fra å gå på do. Klarte ikke la vær, men glad jeg gjorde det nå. De er mye finere nå enn før idag
Ååå, sykt pene tester!Mye sterkere nå i kveld enn idag tidlig så det er jo gøy!!
Skjønner det såååå godtÅåå, ikke si det, da blir jeg også fristet til å teste!
Saaaaant!!! hihi. Begynner å ligne noe.Ååå, sykt pene tester!