Første innlegg?

Ville fremdeles holdt meg her :p hahaha. Jeg har termin sent nå (er i august gruppa) og det suger balle å være en av de siste til både det ene og det andre. Hadde det likt med min første, mens med andre hadde jeg termin tidlig og det var rett og slett mye lettere rent mentalt å ikke føle at man hang etter hele tiden :p
Sitter pris på alle tips jeg får! Holder meg her jeg :-)

Jeg synes testene mine ser ganske like ut som i går. Håper ikke det er ett dårlig tegn :-p
Nå testet jeg jo på morgenen å de i går sent ettermiddag. :-p har kanskje noe å si??

Vedlegg

• A197DED6-2573-46D0-BDCE-BE15305F6B5B.jpeg
    A197DED6-2573-46D0-BDCE-BE15305F6B5B.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 20
  • CA4E56C7-6C9F-471F-A043-5C331FFCEDA1.jpeg
    CA4E56C7-6C9F-471F-A043-5C331FFCEDA1.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 21
  • 495896BA-4CC1-43F1-8E80-BE49A68C8E38.jpeg
    495896BA-4CC1-43F1-8E80-BE49A68C8E38.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 22
  • 7DE78A60-717C-4E45-B8F6-7F27235B1DE5.jpeg
    7DE78A60-717C-4E45-B8F6-7F27235B1DE5.jpeg
    1.006,5 KB · Visninger: 22
Her er i går. Venninen min sier de ser sterkere ut idag. Men jeg ser det ikke. :-p

Vedlegg

• 33FDC5B6-01A9-464D-8177-2E75CD098745.jpeg
    33FDC5B6-01A9-464D-8177-2E75CD098745.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 17
Jeg synes testene mine ser ganske like ut som i går. Håper ikke det er ett dårlig tegn :p
Nå testet jeg jo på morgenen å de i går sent ettermiddag. :p har kanskje noe å si??
Helt i starten stiger hcg veldig raskt, og så går det over til dobblingstid på ca 48 timer. Så helt i starten ser man lett en endring når man tar tester med kun noen timers mellomrom, men etterhvert må man se stigningen mer over tid :happy: når det er sakt så kommer jeg til å få heeelt panikk over nøyaktig det samme veldig snart :hilarious:

Helt i starten stiger hcg veldig raskt, og så går det over til dobblingstid på ca 48 timer. Så helt i starten ser man lett en endring når man tar tester med kun noen timers mellomrom, men etterhvert må man se stigningen mer over tid :happy: når det er sakt så kommer jeg til å få heeelt panikk over nøyaktig det samme veldig snart :hilarious:
Hehe, men er jeg ikke helt i starten nå da?? Hehe :-p

Hehe, men er jeg ikke helt i starten nå da?? Hehe :p
Haha, tenkte sånn helt helt i starten :hilarious: sånn som med meg så steg jo hcg fra 2 til 7 på 24 timer. Men nå som det har nådd det nivået så tror jeg nok det vil gå saktere. Testen min i dag var ihvertfall ikke veldig mye sterkere. Skulle ønske jeg kunne ta ny hcg I dag :hilarious:

Haha, tenkte sånn helt helt i starten :hilarious: sånn som med meg så steg jo hcg fra 2 til 7 på 24 timer. Men nå som det har nådd det nivået så tror jeg nok det vil gå saktere. Testen min i dag var ihvertfall ikke veldig mye sterkere. Skulle ønske jeg kunne ta ny hcg I dag :hilarious:
Okeeei. Godt å høre!! :-p
Når jeg var gravid første gang tok jeg 3 tester på samme dag. Å thats it. Å det var etter forsinket mens med 1 uke tror jeeeg.
Nå denne gang er det plutslig mer å tenke på :p

Okeeei. Godt å høre!! :p
Når jeg var gravid første gang tok jeg 3 tester på samme dag. Å thats it. Å det var etter forsinket mens med 1 uke tror jeeeg.
Nå denne gang er det plutslig mer å tenke på :p
Bare gleder meg til den blir så sterk som kontrollstreken…
Er det lenge til? :hilarious:

Jeg synes testene mine ser ganske like ut som i går. Håper ikke det er ett dårlig tegn :p
Nå testet jeg jo på morgenen å de i går sent ettermiddag. :p har kanskje noe å si??
Sniker fra oktober-gruppa. Det er derfor det er «anbefalt» å teste annenhver dag, og ikke hver dag, for da kan en bli fortere nervøs for om det ikke er så stor forskjell. Men skjønner veldig godt nysgjerrigheten. :laughing002 :love017

Sniker fra oktober-gruppa. Det er derfor det er «anbefalt» å teste annenhver dag, og ikke hver dag, for da kan en bli fortere nervøs for om det ikke er så stor forskjell. Men skjønner veldig godt nysgjerrigheten. :laughing002 :love017
Haha oki, jeg visste ikke det! Takk :-)

Haha oki, jeg visste ikke det! Takk :)
Neineinei, unnskyld! Var ikke meningen å være belærende!! :Heartred Bare tenkte jeg ville tipse deg, slik at det kanskje roet nervene litt.:love017
Men hvordan gå på do uten å teste :laughing025
Hahaha, sette seg på toalettet med hendene i fanget og tisse FORT sånn man ikke rekker det. :laughing002 Neida, tuller. Skjønner det kan være veldig utfordrende! :Heartred

Neineinei, unnskyld! Var ikke meningen å være belærende!! :Heartred Bare tenkte jeg ville tipse deg, slik at det kanskje roet nervene litt.:love017

Hahaha, sette seg på toalettet med hendene i fanget og tisse FORT sånn man ikke rekker det. :laughing002 Neida, tuller. Skjønner det kan være veldig utfordrende! :Heartred
Haha syns du var snill jeg som delte med meg!! :-) er jo kjipt å gå rundt å være bekymret når man ikke trenger det!! Så takk :-) ❤️

Hahaha gikk på do isted uten å teste. Men jeg mååå teste en gang til idag senere. Og så i morgen. Men ette der igjen kan eg vente :-p tror eg :-p haha. Om 3 dager tenker jeg å ta digital uke test som jeg har kjøpt!!

Haha syns du var snill jeg som delte med meg!! :) er jo kjipt å gå rundt å være bekymret når man ikke trenger det!! Så takk :) ❤️

Hahaha gikk på do isted uten å teste. Men jeg mååå teste en gang til idag senere. Og så i morgen. Men ette der igjen kan eg vente :p tror eg :p haha. Om 3 dager tenker jeg å ta digital uke test som jeg har kjøpt!!
Så bra du tok det positivt! Var iallfall det som var intensjonen! :love017:Heartred

Hahaha, du er herlig! :laughing002:Heartred Krysser fingrene for at det går bra! :love017 Blir spennende å følge med! Skal snike innom inni mellom! :love017

Så bra du tok det positivt! Var iallfall det som var intensjonen! :love017:Heartred

Hahaha, du er herlig! :laughing002:Heartred Krysser fingrene for at det går bra! :love017 Blir spennende å følge med! Skal snike innom inni mellom! :love017
Såklart! Følte ikke du var negativ eller noe. Så det er helt greit :-D

Hihi. Håper det jeg ogsååå!! Gleder meg. Å idag kjente jeg at jeg grugledet meg til å teste. Var redd testen plutslig skulle være blenda eller noe.. heldigvis ikke. Men var ikke sånn syyykt mye sterkere enn i går. Men gir mening nå da :-) ❤️

Såklart! Følte ikke du var negativ eller noe. Så det er helt greit :-D

Hihi. Håper det jeg ogsååå!! Gleder meg. Å idag kjente jeg at jeg grugledet meg til å teste. Var redd testen plutslig skulle være blenda eller noe.. heldigvis ikke. Men var ikke sånn syyykt mye sterkere enn i går. Men gir mening nå da :) ❤️
Jaaa, jeg var veldig bekymret for det selv, og jeg testet annenhver dag! En blir jo så klart bekymret! :Heartred Men håper det går bra! :love017

Back
Topp