Første innlegg?

Ååå, det er fint da! Jeg strikker ja! Men mistet litt piffen etter at en genser jeg nettopp hadde strikket til sønnen min krympet i vask :(
Åå nei det er så kjedelig! Skjønner godt du mistet piffen da! Eneste måten jeg finner lyst da er å finne noe nytt og spennende jeg virkelig vil strikke:joyful: Har du sett teppet som heter Mini Augustins No1? Synes det er sååå fint, så den skal jeg strikke engang i svangerskapet
 
Åå nei det er så kjedelig! Skjønner godt du mistet piffen da! Eneste måten jeg finner lyst da er å finne noe nytt og spennende jeg virkelig vil strikke:joyful: Har du sett teppet som heter Mini Augustins No1? Synes det er sååå fint, så den skal jeg strikke engang i svangerskapet
Det skal jeg sjekke ut! Tenkte å strikke en hopi genser til storebror (?!?!) Til neste vinter :D
 
Det skal jeg sjekke ut! Tenkte å strikke en hopi genser til storebror (?!?!) Til neste vinter :D
Å guu så nydelig den var! Jeg vurderer å strikke Trær genser av Cecilie Skog til storebror, lillesøster (eller storesøster??) og babyen, men tror ikke jeg orker det før den hvertfall har bikket 6mnd, så kanskje den passer mer enn noen uker:hilarious:
 
Å guu så nydelig den var! Jeg vurderer å strikke Trær genser av Cecilie Skog til storebror, lillesøster (eller storesøster??) og babyen, men tror ikke jeg orker det før den hvertfall har bikket 6mnd, så kanskje den passer mer enn noen uker:hilarious:
Jeg hatet plagg som måtte trekkes over hodet før rundt 5/6 måneder :hilarious:
 
Hva driver dere damer med i kveld da? :)
Jeg er alene hjemme i kveld også. Å siden det er kveld vurderer jeg en test :hilarious: :hilarious:
Såe ja jeg som skulle rydde og vaske har trykt på tlf siden jeg skrev det, så trooor kanskje det blir et problem for morgendagens-meg:hilarious:
 
Ååååå!! Jeg er såå glad. Samtidig som jeg ikke heelt tror det har gått opp for meg. Å selv om jeg har sinnsykt mange symptomer så føler jeg meg ikke sånn kjempe gravid enda men det kommer nok?? :p haha
Det kommer fort nok! Bare nyt tiden uten så mange symptomer! Svangerskap er langt nok :hilarious:
 
Ifølge klinikken er jeg 4+2 idag. Basert på det sier babyverden termin er 31 oktober. Velger å henge her siden det er i grenseland og jeg gikk 8 dager overtid med første mann :joyful:
 
Back
Topp