Første innlegg?

Åååå, kan ikke der lage en symptomtråd :smiley-angelic001
Elsker dem trådene når man selv er i dpoland og kanskje havner her inne:cool::nailbiting:

Hva driver dere damer med i kveld da? :)
Jeg er alene hjemme i kveld også. Å siden det er kveld vurderer jeg en test :hilarious: :hilarious:
Nå ser jeg på mesterens mester! Har nettopp fortalt mannen nyheten :Heartred kjøpte en søt liten pysj. Han ble veldig glad, men ikke overasket. Han har sagt at jeg er gravid i en uke allerede :hilarious: har også slitt med hodepine og utmattelse i dag så blir en tidlig kveld!

Anbefaler virkelig å drøye testene litt så du kan se stigning, men forstår fristelsen! :Heartred

Nå ser jeg på mesterens mester! Har nettopp fortalt mannen nyheten :Heartred kjøpte en søt liten pysj. Han ble veldig glad, men ikke overasket. Han har sagt at jeg er gravid i en uke allerede :hilarious: har også slitt med hodepine og utmattelse i dag så blir en tidlig kveld!

Anbefaler virkelig å drøye testene litt så du kan se stigning, men forstår fristelsen! :Heartred
Så koslig!! Hihi men kjedelig at han ikke ble overasket da :-p haha.
Jeg tok faktisk tester, holdt meg en stund fra å gå på do. Klarte ikke la vær, men glad jeg gjorde det nå. De er mye finere nå enn før idag :-) ❤️

Nå er det litt egostrikk for første gang på 3 år, nettopp begynt på Ellinor-settet i perlegrå og skogsgrønn:joyful: Strikker du og?
Ååå, det er fint da! Jeg strikker ja! Men mistet litt piffen etter at en genser jeg nettopp hadde strikket til sønnen min krympet i vask :(

Så koslig!! Hihi men kjedelig at han ikke ble overasket da :p haha.
Jeg tok faktisk tester, holdt meg en stund fra å gå på do. Klarte ikke la vær, men glad jeg gjorde det nå. De er mye finere nå enn før idag :) ❤️
Ååå, ikke si det, da blir jeg også fristet til å teste! :hilarious:

Back
Topp