Første barn drømmen (Gravid)

Mistenker at det er MA hcg rest, at det er rundt 10 eller under hcg og derfor er det 'noe' der men samtidig ikke :shy: Betyr ikke at det kan snu og at noe nytt øker om noen dager sånn egentlig... Men akkurat nå driver jeg og jekker ned på håpet jeg hadde, fordi jeg rett og slett ble bare skikkelig knust og fortvilt i morrest.
Den ser jeg... Vondt med store forventninger hvis det ikke skulle gå ❤️ er tunge dager akkurat de rundt testinga, skikkelig berg og dalbane... :shy::wacky:da skal ikke jeg hause deg mer opp heller. Men krysser fingrene og håper forsiktig at det er noe nytt jeg da ❤️ :love017

PP5 - 10DPO

Tok test om morgenen idag og, og som forventet 'blank' eller ca samme skygge enda som jeg hadde i noen dager nå. Realistisk vet jeg at det er omtrent rundt 20% i gjennomsnitt å bli gravid per syklus, men idag oppleves det som kjipt. Synes at prøving etter graviditetstap er litt sårt, og de aller fleste dager er gode, men idag er jeg ekstra lei meg over å mistet i november og i januar. Jeg tenker litt på hvordan jeg smått nærmer meg både juli og august/september, og veien til barn føles håpløs etter to tap på rad.
Jeg bekymrer meg over at jeg rett og slett kommer til å miste om og om igjen dersom jeg blir gravid. Ufffff.

Nei, har litt mørke og såre tanker idag, men det er ikke annet enn å anerkjenne at det er litt kjipt nå. Det her vil gå over, og det er bare tanker og ikke realitet. Uansett må man framover, og forhåpentligvis får jeg og samboer barnet vi drømmer om før eller siden. :Heartred

Synes det er bra du er så reflektert rundt det hele, men allikevel vondt og naturlig å ha det sånn ❤️❤️❤️ Det skal gå igjen for dere og det kommer en gang da det kommer til å gå bra også, jeg kjenner meg så igjen i de følelsene du beskriver og var på nippet til å gi opp, og nå sitter vi her 11 uker på vei. Deres tid kommer også , forhåpentligvis veldig snart!!:hug003:Heartpink

Synes det er bra du er så reflektert rundt det hele, men allikevel vondt og naturlig å ha det sånn ❤️❤️❤️ Det skal gå igjen for dere og det kommer en gang da det kommer til å gå bra også, jeg kjenner meg så igjen i de følelsene du beskriver og var på nippet til å gi opp, og nå sitter vi her 11 uker på vei. Deres tid kommer også , forhåpentligvis veldig snart!!:hug003:Heartpink
Takk, som regel klarer jeg å rette fokus til noe annet når jeg tenker på spontanabortene, men idag trengte jeg å møte de følelsene og si at det er skikkelig dritt. Fikk det ut av systemet og føler meg bedre. :love017 Shoppet litt mer el-tester, g.tester og hele pakka, og klarte å glede meg litt til neste PP!
Ordner seg for snille damer som regel, det er så koselig at du nærmer deg andre trimester med stormskritt!!

(usikkert) PP6 - CD1 (?)

Usikker om det er ny syklus, kan hende det er forskøvet siden jeg fortsatt hadde HCG i systemet i PP5. Men har hatt mensmurringer og spottet så vidt idag, og håper det er noe på gang som tilsier ny syklus.

Uansett bekymrer det meg at de gangene jeg har hatt mensen eller SA i uke 5 hadde jeg relativt sparsommelig blødning enn det jeg tidligere er vandt til. Oppleves mer som spotting enn blødning. Før p-piller pleide jeg å blø 'normalt' eller rikt til tider (da jeg var i tenårene, en stund siden..). Bekymrer om det gjør det vanskelig å holde på graviditet om sparsommelig TR betyr tynn slimhinne. Jeg vet ikke, men håper det er egentlig ikke noe å bekymre seg over. Grubler om det er derfor jeg har mistet osv. Men tror jeg skal prøve hvertfall til september/oktober - hvis jeg ikke blir gravid innen da eller hvis jeg blir gravid og mister skal jeg til legen og forhøre om muligheter om utredning. Håper mest at det er bare uflaks. Dagens utløp.

Uansett! Har påskestemning og nyter livet. Elsker at det er lengre dager og sol ut, og setter pris på hver eneste dag. Håper alle har en god påske :happy093:Heartpink

PP6 - CD6

Det er ny PP og nye muligheter. Jeg er både nervøs og ekstra håpful denne PP, fordi ifølge flo appen er termin akkurat den dagen bestemor har fødselsdag :Heartpink Bestemoren jeg tenker mye på som gikk bort ikke så lenge siden. Det ville betydd mye for meg om det klaffer, men skal prøve å ikke ta det så dårlig hvis det ikke skjer heller. Det får klaffe når det klaffer.

Lest gjennom dagboken din :Heartred Hvilken tøff start på prøvingen! Håper for dere denne pp :Heartred

PP6 - CD6

Det er ny PP og nye muligheter. Jeg er både nervøs og ekstra håpful denne PP, fordi ifølge flo appen er termin akkurat den dagen bestemor har fødselsdag :Heartpink Bestemoren jeg tenker mye på som gikk bort ikke så lenge siden. Det ville betydd mye for meg om det klaffer, men skal prøve å ikke ta det så dårlig hvis det ikke skjer heller. Det får klaffe når det klaffer.
Håper det klaffer denne gangen ❤️ krysser fingre og tær for dere! Hadde jo vært koselig at det landet på en sånn fin dag ❤️

PP6 - CD12

Flo appen beregnet eggløsning presist - det skjer trolig i løpet av i morgen. Da gjenstår det å se hva som skjer de neste ukene nå :smiley-angelic001

el.jpg

PP6 - CD13

Både eggløsningsdag og bydd på bolig, og nå venter vi i spenning. :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
vi bydde nå 25k under det selgeren vil gå for, så får vi se om de er villig. Håper indelig det er det vi får, og da kan vi fint bo der i 5 år med eventuelt barn inn i bildet. Ææææ det er spennende og litt småstressende.

Iiiih gratulerer så mye!!! :happy093:gen014
Gratulerer så mye!!!!! :Heartred
Tuusen takk!! Jeg er fortsatt i positiv sjokk. Herregud, første egen bolig. :excited001
Litt flott å få det på plass før barn. Dersom jeg blir gravid relativt fort, er det bolig fra 2019 og man slipper å gjøre noe som helst/pusse opp som er så deilig - spesielt hvis man har en del symptomer som kvalme/fatigue. Bare få inn møbler så er man good. :happy:

Så glad! nå er det mye å glede seg til.

Tuusen takk!! Jeg er fortsatt i positiv sjokk. Herregud, første egen bolig. :excited001
Litt flott å få det på plass før barn. Dersom jeg blir gravid relativt fort, er det bolig fra 2019 og man slipper å gjøre noe som helst/pusse opp som er så deilig - spesielt hvis man har en del symptomer som kvalme/fatigue. Bare få inn møbler så er man good. :happy:

Så glad! nå er det mye å glede seg til.
Det er jo helt supert!! Da har du tryggheten på plass, og du kan bare hvile og fokusere på graviditeten og barnet ❤️☺️ helt supert! Vi får vår bolig forhåpentligvis i mai/juni, da skal den stå ferdig, er nybygg så blir jo da bare å flytte inn der også. Nå er det mye å glede seg til ja!!! ❤️ Når får dere ta over?

Back
Topp