Det er utrolig lenge, lurt å sjekke seg da ja! Var innom sykehuset 2-3 uker etter medisinsk abort. Der fant de en liten rest, men det var såpass bittelite at det var ikke noe jeg skulle bekymre for. Gir hvertfall kroppen èn sjanse til å rydde opp selv ved ny TRNei, Tror jeg bare rakk en TR. Den kom etter 7-8 uker. Men blødde veldig av og på i de 7 ukene i forkant. Fikk utskrapning etter 9 uker. Da var vel hCG nede i 16, men hadde mye rester. Fikk da ny TR 3 uker etter der igjen, så hoppet rett inn i den syklusen jeg allerede var i. EL kom en uke etter utskrapning. Fikk prøveforbud i 2 sykluser pga lang abortprosess og at det så «litt rart ut» inni der. Ikke så rart etter 9 uker med rester. På syklus 3 ble jeg gravid igjen, og er nå litt over 12 uker på vei.
Ja, det må du, ikke lurt å vente alt for lenge! Blir godt å komme skikkelig i gang med prøvingen igjen!
Setter pris på at du deler erfaring, føler de fleste jeg har lest om etter medisinsk abort får negativ test mye tidligere... Blir småurolig, men prøver å ha is i magen, og skulle det være noe ringes det til sykehuset om veien videre!
Gratulerer med graviditet og snart i 2 trimester! Elsker å høre fra folk at det har gått bra i ettertid. Gir mye håp når man leser om folk som har vært i samme situasjon, men blitt gravid i ettertid og alt går etter planen.