Så spennende!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende!!
Krysser fingre og tær! Lille i magen krysser også fingre og tær for deg og spiren, dette fortjener du så utrolig mye! Heier alltid på at fine folk skal få bli mamma! Heldige barnTakk folkens!! jeg er både kjempe glad og spent på hvordan det her går!! Skal teste med strimmel annen hver dag nå, og digital i morgen
Håper alle gode ting er tre, og at det er terminspiren
Det var så fint sagt, jeg blir rørt! Tusen takkKrysser fingre og tær! Lille i magen krysser også fingre og tær for deg og spiren, dette fortjener du så utrolig mye! Heier alltid på at fine folk skal få bli mamma! Heldige barn
Se den da!!! Hurraaaa!!!! Gratulerer!! så glad på dine vegne!! Krysser fingre og tær for at dette er terminspira! Best å ta det sånn ja, det vil jo aller helst gå bra (og du kan jo ikke påvirke det uansett hvordan du føler rundt det så lurt å håpe og ta det som det kommer)Da har jeg det svart på hvitt med digital, klarte ikke å vente til i morgen likevel
Håper det utvikler seg. Føler meg overasskende rolig til tross historikk med både kjemisk og MA. Jeg velger å være lykkelig og tenkte positivt, og heller ta det som det kommer.
Vis vedlegget 432856
Tuuuusen takk! Jeg er paff hvor fort det gikk, trodde det ville ta lengre tid. Blir spennende å se! Uansett er man et steg nærmere babydrømmen. Kommer til å anerkjenne når jeg er nervøs og møte de tankene med omsorg, men også ikke tillate at det blir altoppslukende. Det her er så koselig. Ble så rørt også, fordi jeg beregnet termin og det var 2 januar som er èn dag etter bestemors bursdag. Hvis hun levde idag ville dette vært beste bursdagsgaven, hun elsket babyer og barn.Se den da!!! Hurraaaa!!!! Gratulerer!! så glad på dine vegne!! Krysser fingre og tær for at dette er terminspira! Best å ta det sånn ja, det vil jo aller helst gå bra (og du kan jo ikke påvirke det uansett hvordan du føler rundt det så lurt å håpe og ta det som det kommer)
Hihi kjenner igjen den følelsen, etter nesten å ha gitt opp håpet så plutselig så bare satt den. Blir spennende å følge veien din videre ett steg nærmere nå, og helt fantastisk at det kom som du ønsket nære bursdagen til bestemoren dinTuuuusen takk! Jeg er paff hvor fort det gikk, trodde det ville ta lengre tid. Blir spennende å se! Uansett er man et steg nærmere babydrømmen. Kommer til å anerkjenne når jeg er nervøs og møte de tankene med omsorg, men også ikke tillate at det blir altoppslukende. Det her er så koselig. Ble så rørt også, fordi jeg beregnet termin og det var 2 januar som er èn dag etter bestemors bursdag. Hvis hun levde idag ville dette vært beste bursdagsgaven, hun elsket babyer og barn.
Hurra!! Gratulerer!Da har jeg det svart på hvitt med digital, klarte ikke å vente til i morgen likevel
Håper det utvikler seg. Føler meg overasskende rolig til tross historikk med både kjemisk og MA. Jeg velger å være lykkelig og tenkte positivt, og heller ta det som det kommer.
Vis vedlegget 432856
Takk! spent hva tiden har å bringe, håper dette går knirkefrittHurra!! Gratulerer!
Høres lurt ut å heller teste annenhver dag synes i begge tilfeller at det var en fin stigning fra 10 til 12, også er det også greit å ha i mente at hCG stiger ikke i en rett linje oppover som man gjerne får inntrykk av, så med mindre de synker så ville jeg ikke bekymret meg. I tillegg er jo ikke disse testene helt til å stole på, fargestoff, urinkonsentrasjon osv kan gi store utslag så ta de med en klype saltPP6 - 12 dpo
Jeg har gjort feilen der jeg tok test hver dag likevel istedenfor annenhver dag. Synes 12 dpo er svak. Forberedet meg selv at det her potensielt kan være kjemisk graviditet.
Vis vedlegget 433040
Redigert; Tror bare frykten for å miste satt dypere enn jeg trodde. Tok test 2 timer senere etter første 12 dpo test. Synes det ser helt grei ut, og fin dobling med tanke på 10 dpo. Får bare ha is i magen og heller teste annenhver dag istedenfor hver dag. Blir håpløst å bli stresset for å se svak forbedring eller ingen forbedring når det er 24 timer eller mindre mellom.
Vis vedlegget 433054
Det er sant. Skal teste i morgen igjen, og forhåpentligvis har det steget fint. Hver dag er det ikke alltid man ser at det har forandret seg noe særlig, men annenhver dag er det som regel ikke tvil daHøres lurt ut å heller teste annenhver dag synes i begge tilfeller at det var en fin stigning fra 10 til 12, også er det også greit å ha i mente at hCG stiger ikke i en rett linje oppover som man gjerne får inntrykk av, så med mindre de synker så ville jeg ikke bekymret meg. I tillegg er jo ikke disse testene helt til å stole på, fargestoff, urinkonsentrasjon osv kan gi store utslag så ta de med en klype salt
Takk!! Er så glad å sitte med positiv test igjen.ååå!! Hurra! Gratulerer. Håper denne sitter