Følelse på kjønn?

Mye er likt nå som første gang og da ble det gutt.. men magefølelsen min har vært feil begge gangene før så jeg tror egentlig ingenting før UL :D
 
Det blir nok en gutt siden vi har 2 gutter sammen fra før. Men hadde vært koselig med en jente nå :)
 
Hadde vært kjekt med ei lillesøster. Vi har ei jente og to gutter fra før Har ingen følelse på hva det blir. Gutt er selvfølgelig også velkommen
 
Jeg håper litt på jente, siden jeg har en gutt, og jeg har vært mer kvalm denne gangen, sååå jeg føler litt på at det kanskje er jente. Men det kan jo rett og slett være fordi jeg håper litt på det og :p
 
Jeg håper litt på jente, siden jeg har en gutt, og jeg har vært mer kvalm denne gangen, sååå jeg føler litt på at det kanskje er jente. Men det kan jo rett og slett være fordi jeg håper litt på det og :p
Jeg har akkurat samme følelsen, og i samme situasjon :p Har lurt på om kroppen kanskje "later som" den er kvalm fordi jeg så gjerne vil ha en av hver :)
 
Har en magefølelse på jente. Har en gutt, og når jeg ventet han følte jeg ingenting, men kom bare på guttenavn jeg likte, og denne gangen finner jeg kun fine jentenavn :)
 
Har en vag følelse av at det er en gutt. :)
 
Foreløpig har jeg en følelse på jente, men det er mest fordi svangerskapet foreløpig er veldig likt som starten forrige gang :p
 
Er mye dårligere enn med de to første guttene, men 99% sikker på at det blir gutt nr 3 her:)
 
Har ingen følelser enda, men jeg tipper jente og mannen min tipper gutt ☺
 
Symptomene er ganske like denne gangen også tror jeg, men kanskje noe forsterket? Vet ikke om det kommer av at jeg ikke får slappet av like mye denne gangen eller om det kan bety jente! Har en liten magefølelse for gutt altså....Så det blir spennende!!!
 
Etter TUL har jeg plutselig fått skikkelig guttefølelse! Det hadde jeg sist og, så da blir det nok jente denne gangen også, haha! :p
 
Jeg har ingen følelse på kjønn... Eller antall babyer inni der;)
 
Hadde guttefølelse helt i starten, men nå er keg likvis på hvilket kjønn som bor i hula :)
 
Back
Topp