Følelse på kjønn?

Magefølelsen sier jente, fikk gutt sist og dette er foreløpig helt annerledes..
 
Ikke noe jeg går rundt å tenker på helt ærlig. Men har en venninne som ikke kan få barn og hun er jo i 100 akkurat nå og hun tror jeg får en jente :p tihi
 
Ingen spesiell følelse enda.
 
Har to gutter.. denne gangen er vi veldig ærlige å innrømmer glatt at vi har et sterkt ønske om ei jente ❤ orker ikke å tenke på myter og slikt da mine tidligere svangerskap har vært helt forskjellig.. skulle vært en av hver hvis vi skulle sett på alt av myter osv så.. men har en helt annen følelse i kroppen denne gangen! Tror faktisk det blir ei lita prinsesse <3 Hadde vært stas for gutta med ei lillesøster da! Men såklart.. veldig praktisk hvis det er en bittelillebror og uansett er gutt like velkommen <3
 
Tror gutt fordi I min manns familie fikk alle gutt først og det samme med min mamma. Faren min har kun brødre. Ellers har jeg ikke de store symptomene ennå. Litt kvalm men kaster nesten ikke opp. Da mamma var gravid med meg spydde hun I 9 mnd.
 
Både jeg og mamma har en magefølelse på at det blir jente :) Bare sånn ut av det blå liksom :p
 
Liten følelse på jente, men veldig usikker da.. Men så er jeg jo bare 4+5 uker også :p
 
Her føler jeg egentlig at det er en liten jente :) Kan være litt fordi det i familien nesten kun blir født jenter :p Leeenge siden det har blitt født en gutt, så det hadde jo vært veldig gøy om det hadde blitt en gutt...
 
Føler en liten gutt, men det er vel kanskje fordi det er det man håper litt på innerst inne :)
 
"Alle" tror det er jente, fordi både i min familie i 3 generasjoner og i mine 2 svigerinners familier i flere generasjoner har det alltid vært jenter som førstefødte :p Jeg tror kanskje det blir en gutt jeg! Mindre enn 2 mnd til vi vet det ❤️
 
Jeg tror det er gutt,og vi har navn klart. Har en gutt fra før,så hadde jo vært stas med jente da.. blir spennende ❤
 
Plutselig føler jeg det er jente. Vet ikke hvorfor. Hadde magefølelse på gutt tidligere, men det har endret seg. Spennende :)
 
Følte dt først var jente men når har følelsen gått over til gutt etter at jeg hørte ei venninde var gravid ;) tror det blir jente hos henne ;p
 
Last edited:
Har egentlig ingen magefølelse enda, men jeg må si at jeg lurer på om jeg syntes det hadde vært stas med en bittelillesøster. Dette blir jo to tette så hadde vært gøy med samme kjønn. Men så trodde jeg storebror var en jente, håpet litt på at lillesøster var en lillebror, igjen pga dette med samme kjønn, så da blir det vel en lillebror :p Men jaggu skal vi elske han nærmest i hjel han også :D
 
Har en følelse av at det er 2 inni der :rolleyes: var det ved forrige MA så sikkert derfor... men har ingen følelse av kjønn ennå
 
Jeg har tenkt gutt fordi mine to nærmeste har fått jenter
Men jeg tar meg ofte i å si "ho" og klikke meg inn på jenteklær osv...
det kan jo være pga at de har jenter og det har vært rosa i fokus siste 1,5 åra
Blir spennende å se! Begge kjønn er hjertelig velkommne her i hus❤️❤️
 
Back
Topp