Følelse på kjønn?

M

mammaelskerdeg

Guest
Heia:) sitter her å tenker på hvem som kommer til familien til sommeren ☺️ har på følelsen det er en gutt denne gangen også :p føles helt likt. Noen andre som føler hvilken kjønn så skjuler seg i magen ? :)
 
Symptomer (eller fraværet av symptomer rettere sagt) tilsier gutt, som forrige gang. Men magefølelesen sier jente.. :) Spent!!!
 
Er redd for å tenke på det!
Har to av samme kjønn så hadde vært spennende med motsatt. Litt sårbart, litt tabu. Gruer meg nesten til å vite :oops:
 
Jeg fikk bare en klinkende klar tanke om at det er en gutt. Det kan være fordi jeg har mye mindre symtomer nå enn ved forrige graviditet. Da aborterte jeg, men var ekstremt uggen folk og veldig kvalm. Nå har jeg lite symptomer.
 
Gutt :D men d blir sikkert en jente :p men uansett kjønn e d veldig velkomment :D <3
 
Jeg ønsker meg en gutt til, men følelsen sier jente :)
 
Magefølelsen sier jente :) Det kinesiske fødselskartet sier også jente :p sist sa det gutt og det stemte ;)
 
Har ingen magefølelse ennå faktisk, litt rart i grunn :p
 
Har på følelsen av at det er en gutt inni her, men blir veldig glad om det kommer en jente også :) (Har navn klart til jente, men ikke til gutt). Blir spennende å se. Har ikke vært kvalm enda, har bare veldig ømme bryster og noen små murringer i magen. Er 6+0 i dag.
 
Jo mer kvalm, jo større sannsynlighet for jente sies det. Like dårlig som sist, og sist var det gutt.. :p
Ingen formening om hverken det ene eller det andre. Kunne tenkt meg en av hver, for jeg kommer ikke til å gjennomgå dette en gang til!
 
Føler gutt denne gangen :) Håper også på gutt, men hadde vært utrolig artig med 2 jenter i hus og:D:D
 
Jeg har en jentefølelse. Jeg har to fra før, og føler meg på samme måte som da jeg fikk jenten min.
 
Mange gutter her må jeg si :p mannen sier også gutt her ;) jeg føle vell jenna det samme pga den gode formen ;) men ble ikke dårlig før i uke 6 forrige gang og er enda bare i uke 5 :)
 
Jeg tror at jeg mister guttene (to SA) og får kun jenter :p
Skal mest trolig ikke vite kjønn, og vil da få litt av et sjokk om en gutt kommer ut i juni :p

Trodde gutt da jeg fikk jenta mi. Alle tegn helt frem til fødselen tydet på gutt, selv om oul sa jente :)
 
Jed tror det er gutt igjen. Men veldig tidlig å synse enda :p Håper jo litt på en av hver.
 
Magefølelsen sier jente:) Men det vil bare tiden vise..:p
 
Har ei jente, så vært artig med gutt :happy: har ingen følelse på hva det er! Så lenge h*n er frisk så har det lite å si :happy::happy:
 
Back
Topp