Følelse på kjønn?

Jeg tror at jeg mister guttene (to SA) og får kun jenter :p
Skal mest trolig ikke vite kjønn, og vil da få litt av et sjokk om en gutt kommer ut i juni :p

Trodde gutt da jeg fikk jenta mi. Alle tegn helt frem til fødselen tydet på gutt, selv om oul sa jente :)
Akkurat det samme tror jeg om meg selv:)
 
Med jenten var jeg fin i formen og ikke kvalm i det hele tatt. Men med gutten var jeg derimot dårlig og kvalm.

Jeg har ingen magefølelse denne gangen, merkelig nok. Kanskje litt for tidlig enda. :)
 
Sikkert for tidlig her og, men har heller ingen magefølelse ennå.
Håper jo litt på ei jente siden vi har en herlig gutt fra før og dette er siste gangen :)
Men mest av alt gleder jeg meg til en liten baby i armene våre! :Heartbigred
 
Skal og sies at jeg var skråsikker på jente sist, men det var en gutt. :p
 
Har egentlig ikke noen spesiell magefølelse, men alikevel har jeg en liten magefølelse på gutt
 
Jeg går å kaller babyen for han en dag og hun en annen dag, så er ikke godt å si. Jeg har veldig lyst på gutt da, men uansett hva det blir er vi så utrolig takknemlig og glad ❤️❤️
 
Tror og håper gutt. Har to fra før
 
Nei, men jeg har lyst på en gutt. Kan jo lure meg selv til at jeg kjenner at det er en gutt, selv om jeg ikke gjør det.

Sist hadde jeg lyst på jente, men så tenkte jeg at jeg kan jo ikke bli skuffa om det er en gutt. Så tenkte jeg hele tiden at det var en gutt, og da jeg kom på ultralyd og jordmor sa det var en jente så fikk jeg sjokk.
 
Jeg har ingen magefølelse enda, men håper litt på en jente siden jeg har en gutt fra før. Har alltid ønsket meg en av hver siden jeg var liten.

Men jeg blir like glad om det er en lillebror som bor i magen også ❤️
 
I følge alle kjerringråd venter jeg en gutt, men har ingen magefølelse enda :happy:
 
Magefølelsen min sier gutt.
 
Både jeg og samboeren tror det er gutt, ingen spesiell grunn for det, det har bare blitt slik.. I følge den kinesiske fødekalenderen (?) eller hva den heter så blir det gutt da :laughing5 er det noen symptomer eller hint til om det er gutt eller jente så tidlig? Mener jeg hørte noe om kvalme og kalde føtter er gutt..
 
Både jeg og samboeren tror det er gutt, ingen spesiell grunn for det, det har bare blitt slik.. I følge den kinesiske fødekalenderen (?) eller hva den heter så blir det gutt da :laughing5 er det noen symptomer eller hint til om det er gutt eller jente så tidlig? Mener jeg hørte noe om kvalme og kalde føtter er gutt..
Kvalme og kalde føtter er jente fikk jeg beskjed om sist:) og da stemte det
 
Ingen følelse, men det er tydeligvis umulig å få gutt i vår familie, så blir sikkert jente denne gangen også. ;) Men så er det jo mest praktisk med jente, da. Så da blir det sikkert gutt, haha! :p
 
Last edited:
Jeg håper det blir en av delene. :p Det hadde vært enkelt og greit med en gutt til, men som mor ønsker jeg meg selvfølgelig en datter også. :)
 
Jeg forventer enda en gutt, men vet ikke helt hva magefølelsen sier. Har tidligere hatt lyst på en jente, men merker jeg har blitt litt redd for å være jentemamma :p Begge kjønn er mer enn velkommen :)
 
Back
Topp