Fødselstegn-tråden!

Jordmor sa at det er helt normalt at kynnere tar seg opp på slutten. Det kan likevel være flere uker til jeg føder. Noen kan faktisk ha det sånn nesten hele svangerskapet..! Murringer kan også vare en lang stund fram til fødsel. Hun kjente på magen min hodet til babyen er festa. Blir noen spennende uker fremover :)
Å, så spennende! Babyen kan komme når som helst nå :) tror det lureste er og bare ikke tenke så mye på den termindatoen og bare være forberedt på alt. Masse lykke til fremover hvertfall! :D

Å, så spennende! Babyen kan komme når som helst nå :) tror det lureste er og bare ikke tenke så mye på den termindatoen og bare være forberedt på alt. Masse lykke til fremover hvertfall! :D
Takk det samme! Jeg er forberedt på å gå over og får bli positivt overrasket ellers :)

Har hatt noen tak i magen siste 1-2 timene i mårrest. Vil ikke si de har vært spesielt vonde, men passe hyppige.

Kan det være modningsrier? Eller bare kynnere/masrier?

Var på vektkontroll (35+5) legen klarte nesten ikke å måle hode, da det låg så langt nede og hadde festet seg. I tillegg var livmoren blitt hvit noe som tydet på at den var fødeklar :) legen var tydelig på at jeg ikke kom til å gå til termin. dagen etter startet kynnere, men de kom uregelmessig og ikke noe vonde.. I gårkveld (36+0) ble de regelmessige.. Hadde tatt seg litt opp i styrke, men fremdeles ikke særlig vonde. Men fikk beskjed om å komme på en sjekk på føden. (er førstegangs å aner ikke hvordan det skal kjennes ut) ctg var fin med utslag på murringer og noen rier/kynnere. Vaginalundersøkelse viste åpning på 3 cm! :) men man kan gå med åpning lenge så krysser fingrene for at riene/kynnerene tar seg opp i styrke å at vi snart får treffe "nurket" <3
Hvordan går det med deg? :)

Back
Topp