Fødselstegn-tråden!

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Hermer litt etter august <3 har hatt en modningstegntråd- men har dere noen tegn på fødsel?

Jeg var på modningsakupunktur i dag 36+0 siden jeg har hatt rier, og det murrer godt både foran og bak... Lurer på om det bare er lureri igjen eller om noe er på gang kanskje :)
 
Har ikke så mye å tilføye her enda (dessverre), annet enn økt aktivitet på kynnere og styrken på dem. Og litt murring i ryggen, pluss økt mengde utflod. Men så er jo dette vanlig på slutten så vet ikke helt... 37+1 i dag
 
Jeg har født to ganger før, og da har jeg ikke merket noen tegn før pressriene kommer. Åpningsriene kjenner jeg ingenting til, slimproppen og vannet har gått under fødsel. Hos meg er det kort tid fra første tegn til baby i armene.
 
Har ikke så mye å tilføye her enda (dessverre), annet enn økt aktivitet på kynnere og styrken på dem. Og litt murring i ryggen, pluss økt mengde utflod. Men så er jo dette vanlig på slutten så vet ikke helt... 37+1 i dag
Magen har sunket, og på kontroll i går fikk jeg beskjed om at han er festet :) han er også roligere i dag, er ikke det et tegn? Hahah *håpe* ImageUploadedByBV Forum1470856600.220658.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1470941417.208125.jpg
Vært på føden pga lite liv. Rier som bare det jaaaa :p småen våkna litt, men fortsatt rolig.... Men jordmor sjekket meg og jeg har blitt mer moden og 1 cm åpning! Så håper ikke de maseriene er for gjeves...
 
Masse menssmerter i natt og i dag, vært mye på do (ikke løs i magen, men fortsatt vært på do 3 ganger bare i dag :O ) og hatt litt mer kynnere enn vanlig! Krysser fingrene for at dette er modning og at baby vil ut snart, for jeg er lei :(
 
Heftige menssmerter! Håpe håpe! Begynner å bli veldig sliten....
 
Masse menssmerter i natt og i dag, vært mye på do (ikke løs i magen, men fortsatt vært på do 3 ganger bare i dag :O ) og hatt litt mer kynnere enn vanlig! Krysser fingrene for at dette er modning og at baby vil ut snart, for jeg er lei :(

Opplever også denne dogåinga uten at jeg er løs i magen, kjennes ut som menssmerter, men usikker om det bare er dogåinga som forårsaker det. Mye nedpress også. Og veldig mange som uavhengig av hverandre kommenterer at magen har sunket de siste par ukene (36+3 i dag), svigermor er overbevist om at han kommer før tiden. Blir spennende å se! Men jeg tør ikke annet enn å regne med jeg går over tida :)
 
Opplever også denne dogåinga uten at jeg er løs i magen, kjennes ut som menssmerter, men usikker om det bare er dogåinga som forårsaker det. Mye nedpress også. Og veldig mange som uavhengig av hverandre kommenterer at magen har sunket de siste par ukene (36+3 i dag), svigermor er overbevist om at han kommer før tiden. Blir spennende å se! Men jeg tør ikke annet enn å regne med jeg går over tida :)
For meg så var tydeligvis denne do gåinga et modningstegn, for nå har nemlig vannet gått og kynnerne/riene kommer mer og mer regelmessig :D ingen smerter enda, kun ubehag, men ting er definitivt igang! :) er i dag 38+2 så baby kommer noe før termin iallfall :)
 
For meg så var tydeligvis denne do gåinga et modningstegn, for nå har nemlig vannet gått og kynnerne/riene kommer mer og mer regelmessig :D ingen smerter enda, kun ubehag, men ting er definitivt igang! :) er i dag 38+2 så baby kommer noe før termin iallfall :)
Hurra! :D
 
Har hatt regelmessige kynnere i et par timer nå, med murring i rygg og mage. Men de blir ikke sterkere og kommer ikke oftere så er vel bare modning håper jeg :)
Passer veldig dårlig med fødsel akkurat nå for mannen min er borte hele uka og minsten har første skoledag om 2 dager...
 
Du har jo tilogmed åpning, så jeg trodde du skulle føde leeeenge før meg :eek: skjedd noe mer hos deg? :)
Haha NEI!! Ligger er like gravid.... Jaja! Hvordan går det med deg da? Snart baby i armene <3
 
For meg så var tydeligvis denne do gåinga et modningstegn, for nå har nemlig vannet gått og kynnerne/riene kommer mer og mer regelmessig :D ingen smerter enda, kun ubehag, men ting er definitivt igang! :) er i dag 38+2 så baby kommer noe før termin iallfall :)

ÅÅå, så spennende! :D Hvor lenge varte dogåinga før vannet gikk? Her er ikke noe mer tegn til fødsel. Men har enda disse menssmertene(kommer og går), dogåing og nedpress. Men det er jo tidlig for meg enda. Masse lykke til :D du må oppdatere hvordan det går her etterhvert når du føler for det :)
 
Dårlig i magen :(
 
For meg så var tydeligvis denne do gåinga et modningstegn, for nå har nemlig vannet gått og kynnerne/riene kommer mer og mer regelmessig :D ingen smerter enda, kun ubehag, men ting er definitivt igang! :) er i dag 38+2 så baby kommer noe før termin iallfall :)
Hei :) så på fødelisten at babyen din har kommet idag, gratulerer! jeg er ganske ny her i forumet jeg, men spennende og lese om andre som også har nylig fått eller skal ha i september! Var dette din første? Godt at babyen kom før termin kan jeg tenke meg ☺️ Selv er jeg 35+2 idag og har masse kynnere og mensmurringer.
 
Back
Topp