Pernille88
Betatt av forumet
Masse lykke til!1 september
Kan jo være et godt tegn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til!1 september
Kan jo være et godt tegn?
TakkMasse lykke til!
Uuh! Spennende!Hatt takvise smerter siden kl 3 i natt i både mage og rygg, + noe som kan ligne vannavgang (litt usikker på den). Venter i spenning!
Kan være noe i det der Blir spennende å følge med fremover nå *håpe sammen med deg*Magen har sunket, og på kontroll i går fikk jeg beskjed om at han er festet han er også roligere i dag, er ikke det et tegn? Hahah *håpe* Vis vedlegget 190968
Sånn hadde jeg det også masse i forrige uke, litt nå også, men jobber ikke lenger så da kjenner jeg ikke like mye føler jeg, får hvilt meg litt mer xsmile8Her er det mye nedpress og ekstreme stikkninger ned i dåsa Vet ikke om hodet er festet, men er ganske så tungt der nede, og magen føles sunket Meeen han kan være der i minst 9 dager til for da går jeg i permisjon
Ja, kan komme av at det er aktivitet i hverdagen ennå Gleder meg sånn til å gå i perm nå Bare 9 dager igjenSånn hadde jeg det også masse i forrige uke, litt nå også, men jobber ikke lenger så da kjenner jeg ikke like mye føler jeg, får hvilt meg litt mer xsmile8
Vi hadde jo termin samtidig så spennende og høre fremover hvordan det går med deg
Du har en fra før du, eller? Det er min første så da er vel sjansen for at din kommer før min ganske stor, har hvertfall hørt og lest om at førstegangsfødende ofte går over tiden :/Ja, kan komme av at det er aktivitet i hverdagen ennå Gleder meg sånn til å gå i perm nå Bare 9 dager igjen
Ja det stemmer samme termin og fødested Skal bli gøy å følge hverandre å se hvem som evt får først eller om det blir samtidig
Gøy om vi møttes på føden
Denne dogåinga var mer eller mindre konstant frem til vannet gikk ble aldri løs i magen men gikk bare veldig ofte på do hadde såvidt noen mensensmerter på lørdag, og var sliten men nå farta jeg også mye rundt på lørdag hadde ingen mensensmerter når vannet gikk og det hørtes godt, jeg skvatt nemlig av lydenÅÅå, så spennende! Hvor lenge varte dogåinga før vannet gikk? Her er ikke noe mer tegn til fødsel. Men har enda disse menssmertene(kommer og går), dogåing og nedpress. Men det er jo tidlig for meg enda. Masse lykke til du må oppdatere hvordan det går her etterhvert når du føler for det
Jeg har ei jente fra før (Blir 4 år på mandag). Hørte det jeg å da vi ventet hun, men jeg fødte 3 dager før termin med hun Jeg hadde bestemt meg for å være ganske så nøytral når det gjaldt termindatoen Tenkte at "fra 1-31 August så kan det skje at jeg føder" SÅ jeg prøvde å ikke henge meg opp i datoen (som var 25 aug). Føler at det funket litt da Fødte..ja som sakt.. 3 dager førDu har en fra før du, eller? Det er min første så da er vel sjansen for at din kommer før min ganske stor, har hvertfall hørt og lest om at førstegangsfødende ofte går over tiden :/
Hva jobber du med?
Å så spennende Lykke til, snart har du nurket i armene dineAlt stemmer med at fødsel er igang! ligger her og klarer endelig å slappe av takketvære epidural
Åja, du fødte 3 dager før med henne ja det gir jo litt håp, hihi. Hjelper sikkert og være åpen med datoen ja, slik du var.Jeg har ei jente fra før (Blir 4 år på mandag). Hørte det jeg å da vi ventet hun, men jeg fødte 3 dager før termin med hun Jeg hadde bestemt meg for å være ganske så nøytral når det gjaldt termindatoen Tenkte at "fra 1-31 August så kan det skje at jeg føder" SÅ jeg prøvde å ikke henge meg opp i datoen (som var 25 aug). Føler at det funket litt da Fødte..ja som sakt.. 3 dager før
Vet det er vanskelig å være tålmodig, meen kan være det hjelper Kroppen slapper mer av og da merker barnet kanskje at den kan komme nå
Blir spennende for dere da Er alltid gøy med noe nytt
Jeg jobber som saksbehandler i et boligbyggelag, men slutter her når jeg går ut i permisjon nå
Hva med deg?
Ja gjorde det, og det var egentlig litt sjokk, fordi jeg var jo ikke klar den dagen Men det gikk så fint såÅja, du fødte 3 dager før med henne ja det gir jo litt håp, hihi. Hjelper sikkert og være åpen med datoen ja, slik du var.
Jeg er nylig ferdig utdannet frisør, så det var godt og få unna før den lille kommer
Ikke helt startet permisjon enda nei, men fikk sykemelding de to siste ukene pga mye smerter og kynnere ved og stå så mye hele dagen, det ble litt tungt på slutten derJa gjorde det, og det var egentlig litt sjokk, fordi jeg var jo ikke klar den dagen Men det gikk så fint så
Prøv det Kan være det funker
Det skjønner jeg er deilig å være ferdig med Senke skuldrene og nyte tiden nå Du hadde startet permisjonen?
Det forstår jeg veldig godt! Selv sitter jeg jo mye på jobben, ikke like godt det heller går jo bare i daffe busker på jobb for det er det mest behagelige å sitte med nå Går du ut i perm den 26?Ikke helt startet permisjon enda nei, men fikk sykemelding de to siste ukene pga mye smerter og kynnere ved og stå så mye hele dagen, det ble litt tungt på slutten der
*fnis*, måtte le litt av at det er mest behagelig å sitte med daffe busker på jobb HihiDet forstår jeg veldig godt! Selv sitter jeg jo mye på jobben, ikke like godt det heller går jo bare i daffe busker på jobb for det er det mest behagelige å sitte med nå Går du ut i perm den 26?