Fødselstegn-tråden!

Ser ikke ut :p Hehe, ja, ikke så pent, meen hvis jeg skal klare å sitte de timene jeg er på jobb så må jeg ha det behagelig ;)
Det var mer skriveleifen busker og ikke bukser jeg lo av;)
 
Denne dogåinga var mer eller mindre konstant frem til vannet gikk :) ble aldri løs i magen men gikk bare veldig ofte på do :) hadde såvidt noen mensensmerter på lørdag, og var sliten men nå farta jeg også mye rundt på lørdag :) hadde ingen mensensmerter når vannet gikk og det hørtes godt, jeg skvatt nemlig av lyden :)

Men hvor lenge før vannet gikk hadde du det slik? :) her har d gått treigere med dogåinga igjen, så det var nok ikke tegn på noe her.

Herlighet, så rart at man kan høre det! Kroppen er fascinerende :) gratulerer så mye forresten! :D
 
Men hvor lenge før vannet gikk hadde du det slik? :) her har d gått treigere med dogåinga igjen, så det var nok ikke tegn på noe her.

Herlighet, så rart at man kan høre det! Kroppen er fascinerende :) gratulerer så mye forresten! :D
2-3 dager, husker ikke helt :) tenkte ikke særlig over det da jeg trodde at frøkna skulle være der inne en god stund til :)
Takk så mye :)
 
Kontroll hos jordmor i dag! Livmorshalsen var såvidt 1 cm og laaangt framme, og åpning på 1,5 cm:) virkelig veldig lovende! Hun strippa meg også så vi får se om det får litt gang på ting!
 
Blæææh kun fått maserier og masse slim... Får håpe riene kommer med et pang for virker ikke lovende akkurat nå :( er sinnsykt sliten nå og på gråten av at jeg må ha så mye vondter før fødselen... 37+4
 
Har hatt en del smerter i korsryggen samt mensmurringer særlig de to siste dagene.. Og mer symfyse og bekkensmerter. Satser på at dette er modningstegn. Forrige gang var jeg veldig umoden på overtidskontroll og ble derfor igangsatt 10 dg over termin! Håper jeg slipper det denne gangen. Kan virke som om kroppen jobber med saken :)
 
Blæææh kun fått maserier og masse slim... Får håpe riene kommer med et pang for virker ikke lovende akkurat nå :( er sinnsykt sliten nå og på gråten av at jeg må ha så mye vondter før fødselen... 37+4
Er du hjemme eller på sykehuset? Skjønner at det er slitsomt :( Sender deg en klem ❤️
 
Er du hjemme eller på sykehuset? Skjønner at det er slitsomt :( Sender deg en klem ❤️
Hjemme, heldigvis! Så nå skal jeg sove så mye jeg orker og håpe på at noe skjer :p <3
 
Etter blødning inatt kom det pluutselig vonde kynnere, som ikke var kynnere likevel.. men rier! :nailbiting: Avflatet, moden og med åpning.. vært på føden for sjekk, men hjemme nå og venter på at det skal ta seg opp :O spennende!!!:smiley-bounce022
Fikk du bare en blødning "ut av det blå"? Jeg hadde sex i natt og oppdager blod etterpå. Vet det sannsynlig er pga slimhinne, men jeg har aldri blødd pga samleie under resten av graviditeten utålmodig!

Lykke til forresten!
 
Fikk du bare en blødning "ut av det blå"? Jeg hadde sex i natt og oppdager blod etterpå. Vet det sannsynlig er pga slimhinne, men jeg har aldri blødd pga samleie under resten av graviditeten utålmodig!

Lykke til forresten!
Den kom ut av det blå ja.. :eek: var veldig mensenaktig, litt slimete sådan.. Takk :D
 
Våknet i dag med skikkelig mageknip og løs mage, har ikke spist noe uvanlig. Det hjelper ikke å gå på do... Har og menssmerter med murring i ryggen, men nesten ikke noen kynnere, og dem er ikke vonde.
Fler med dårlig mage? Håååper det er tegn på fødsel nærmer seg...
 
Våknet i dag med skikkelig mageknip og løs mage, har ikke spist noe uvanlig. Det hjelper ikke å gå på do... Har og menssmerter med murring i ryggen, men nesten ikke noen kynnere, og dem er ikke vonde.
Fler med dårlig mage? Håååper det er tegn på fødsel nærmer seg...
Det kan høres sånn ut, spør du meg :)

Jeg våknet egentlig helt fin form idag, begynte og fikle med litt ting hjemme og lagde frokost, ved frokostbordet måtte jeg bare gå og legge meg i fosterstilling i senga for fikk så innmari mensmurringer og ble helt "lam" i bena, skikkelig uvel og litt små svimmel. Merkelig hvordan denne kroppen forbereder seg :p
 
Våknet i dag med skikkelig mageknip og løs mage, har ikke spist noe uvanlig. Det hjelper ikke å gå på do... Har og menssmerter med murring i ryggen, men nesten ikke noen kynnere, og dem er ikke vonde.
Fler med dårlig mage? Håååper det er tegn på fødsel nærmer seg...
Uuuh høres lovende ut! Tatt seg opp?
 
Back
Topp