Nutrilettbar ja, deet var ett godt tips!!!
Hehe, ja kan være godt med noe lett fordøyelig og med næring. Sånn sports vann er også fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nutrilettbar ja, deet var ett godt tips!!!
Jeg selv har hatt det dilemmaet når det gjelder pakkingen, og fant fort ut at jeg ville kjøpe e ny god joggebukse til anledningen barsel, slik at jeg også føler meg litt komfortabel til besøk om vi får det utenom den så har jeg ofret to gode "joggebukser" som ligger godt nedi baggen nå slik at jeg har litt klær å gå i der, som sitter behageligt. Eneste jeg ikke har fått oppi nå er kari traa ullbuksen min som jeg synes er så god å gå i hjemme at den håper jeg at om jeg ikke har den på når fødselen starter så blir den slengt oppi!Jeg lurer på hvordan dere gjør ang pakking av deres bag nå.. mini sin har vert klar i mange uker, det er jo ikke i bruk uansett men jeg får ikke helt til å pakke min da jeg helst vil bruke alle de gode klærne, trusene og ammebh'ene men jeg jeg trenge kanskje ikke akkurat gravide joggebuksermed, mulig det er godt nok med vanlige? og hva prioriterer dere i deres bag?
Jeg lurer på hvordan dere gjør ang pakking av deres bag nå.. mini sin har vert klar i mange uker, det er jo ikke i bruk uansett men jeg får ikke helt til å pakke min da jeg helst vil bruke alle de gode klærne, trusene og ammebh'ene men jeg jeg trenge kanskje ikke akkurat gravide joggebuksermed, mulig det er godt nok med vanlige? og hva prioriterer dere i deres bag?
Jeg får gjerne kjøpe noe i anledning barsel da eller bare være flinkere å planlegge hva jeg skal bruke når jeg går her hjemme å subber trenger egentlig bare ull/superundertøy å slenge på meg i stedet for å bruke alt som jeg tenker å ha med til sykehusetJeg selv har hatt det dilemmaet når det gjelder pakkingen, og fant fort ut at jeg ville kjøpe e ny god joggebukse til anledningen barsel, slik at jeg også føler meg litt komfortabel til besøk om vi får det utenom den så har jeg ofret to gode "joggebukser" som ligger godt nedi baggen nå slik at jeg har litt klær å gå i der, som sitter behageligt. Eneste jeg ikke har fått oppi nå er kari traa ullbuksen min som jeg synes er så god å gå i hjemme at den håper jeg at om jeg ikke har den på når fødselen starter så blir den slengt oppi![emoji14]
Ellers må jeg finne en singlett til (eller kjøpe ett pr ammetopper som er ønsket) og et pr ammebher som må kjøpes!
Jeg tok med en gravidtights og ei joggebukse som jeg brukte før jeg ble gravid. Begge funka bra