Fødebagen

Jeg lurer på hvordan dere gjør ang pakking av deres bag nå.. mini sin har vert klar i mange uker, det er jo ikke i bruk uansett ;) men jeg får ikke helt til å pakke min da jeg helst vil bruke alle de gode klærne, trusene og ammebh'ene ;) men jeg jeg trenge kanskje ikke akkurat gravide joggebuksermed, mulig det er godt nok med vanlige? :) og hva prioriterer dere i deres bag? :)
 
Jeg lurer på hvordan dere gjør ang pakking av deres bag nå.. mini sin har vert klar i mange uker, det er jo ikke i bruk uansett ;) men jeg får ikke helt til å pakke min da jeg helst vil bruke alle de gode klærne, trusene og ammebh'ene ;) men jeg jeg trenge kanskje ikke akkurat gravide joggebuksermed, mulig det er godt nok med vanlige? :) og hva prioriterer dere i deres bag? :)
Jeg selv har hatt det dilemmaet når det gjelder pakkingen, og fant fort ut at jeg ville kjøpe e ny god joggebukse til anledningen barsel, slik at jeg også føler meg litt komfortabel til besøk om vi får det :) utenom den så har jeg ofret to gode "joggebukser" som ligger godt nedi baggen nå slik at jeg har litt klær å gå i der, som sitter behageligt. Eneste jeg ikke har fått oppi nå er kari traa ullbuksen min som jeg synes er så god å gå i hjemme at den håper jeg at om jeg ikke har den på når fødselen starter så blir den slengt oppi! :p

Ellers må jeg finne en singlett til (eller kjøpe ett pr ammetopper som er ønsket) og et pr ammebher som må kjøpes! :)
 
Jeg lurer på hvordan dere gjør ang pakking av deres bag nå.. mini sin har vert klar i mange uker, det er jo ikke i bruk uansett ;) men jeg får ikke helt til å pakke min da jeg helst vil bruke alle de gode klærne, trusene og ammebh'ene ;) men jeg jeg trenge kanskje ikke akkurat gravide joggebuksermed, mulig det er godt nok med vanlige? :) og hva prioriterer dere i deres bag? :)

Jeg tok med en gravidtights og ei joggebukse som jeg brukte før jeg ble gravid. Begge funka bra :)
 
Jeg selv har hatt det dilemmaet når det gjelder pakkingen, og fant fort ut at jeg ville kjøpe e ny god joggebukse til anledningen barsel, slik at jeg også føler meg litt komfortabel til besøk om vi får det :) utenom den så har jeg ofret to gode "joggebukser" som ligger godt nedi baggen nå slik at jeg har litt klær å gå i der, som sitter behageligt. Eneste jeg ikke har fått oppi nå er kari traa ullbuksen min som jeg synes er så god å gå i hjemme at den håper jeg at om jeg ikke har den på når fødselen starter så blir den slengt oppi![emoji14]
Ellers må jeg finne en singlett til (eller kjøpe ett pr ammetopper som er ønsket) og et pr ammebher som må kjøpes! :)
Jeg får gjerne kjøpe noe i anledning barsel da :) eller bare være flinkere å planlegge hva jeg skal bruke når jeg går her hjemme å subber ;) trenger egentlig bare ull/superundertøy å slenge på meg i stedet for å bruke alt som jeg tenker å ha med til sykehuset :)
Jeg tok med en gravidtights og ei joggebukse som jeg brukte før jeg ble gravid. Begge funka bra :)
 
Jeg bruker for det meste ikke mammaklær. Kun en mammabukse. Pakker med meg pysjbukse, joggebukse og eventuelt en bukse å reise hjem i :)
 
Jeg har ei god og myk graviddongeri som er blitt litt vel stram over magen de siste ukene. Den pakket jeg med meg! I tillegg la jeg oppi en gravidtights og en lang pysj -genser til natt/evt rett etter fødsel. I dag fikk jeg kjøpt meg en fin veluorbukse på h&m, som ikke er gravidbukse. Den blir nok også med på føden! Har nok mer enn nok klær med, men greit å ha hvertfall to dag-bukser i tilfelle jeg blør gjennom.

Gravid- joggebuksene er jeg beint frem helt avhengige av å gå i nå om dagen, men jeg går egentlig ut i fra at jeg har den ene på meg under fødselen;)

Jeg synes det var veldig behagelig å ha en bukse som jeg kunne trekke opp over magen etter fødselen sist. Magen min var hvertfall rimelig "bolledeig" rett etterpå, så det var godt at det ikke var noe som delte den på midten;)
 
Back
Topp