Fødebagen

Min er ikke klar. Mangler klær til frøkna. Men skal få begynt å vaska i dag eller imorra når skapene endelig kommer på plass, så bagen er nok klar innen helga :)
Er uke 37 imorra.

Er 37+6 i dag og har ikke begynt på den. Har laget en liste over hva som skal med da.

Hva tar dere med av snacks da? :cool: Noen som har noen tips?
hadde ikke med noe med de 2 andre jeg.. :P hadde ikke hatt behov for d heller... Men denne gangen tar jeg med meg Nutrilett bar til barsel, og en vannflaske fylt med fun light til selve fødselen :) utenom d tror eg ikke eg tar med noe spiselig..

Har ikke tenkt så mye på snacks egentlig, men kanskje noe kjeks eller noe. Ser ikke for meg at man har så lyst på mat under fødselen. Satser på drikke med litt næring i er kjekt, juice av noe slag, smoothie kanskje. Og vannflaske vil jeg ha :)

Ja den er pakket. Mangler bare det som må oppi når vi skal dra, men har skrevet en liten lapp med de få tingene. Er vel egentlig bare ladere til mobil og kamera pluss litt ekstra drikke/snacks og toalettsaker. En uke til termin, så greit å ha fått den ferdig. :)
Akkurat der er jeg også, dvs pakket alt og laget en lapp med resten. Du har jo termin noen dager før meg, men håper å slippe å vente så mye lengre nå uansett :)

Akkurat der er jeg også, dvs pakket alt og laget en lapp med resten. Du har jo termin noen dager før meg, men håper å slippe å vente så mye lengre nå uansett :)
Får håpe du slipper å vente så lenge ja. :) Jeg blir bare mer og mer pesimistisk i forhold til å få før termin, men lever enda i håpet. :p Har jo enda seks dager på meg til å få før/på termindato. :p

Pakket og plassert i bilen :-) har litt småtteri som skal med (bok, helsepapirer o.l) men det ligger klart på badet ved siden av pent brettede avreiseklær :-)
36+2 i dag, men mye som sier att jeg er ganske moden, så forventer å se veslejenta om ikke altfor lenge :-)

Pakket og plassert i bilen :-) har litt småtteri som skal med (bok, helsepapirer o.l) men det ligger klart på badet ved siden av pent brettede avreiseklær :-)
36+2 i dag, men mye som sier att jeg er ganske moden, så forventer å se veslejenta om ikke altfor lenge :-)
Hvilke tegn har du som gjør du tror hun kommer snart?:)

Drakk eller spiste ingen ting igjennom sist fødsel, den var aktiv fra kl 9 - 02. Hadde aldri kunnet fallt meg inn..
Men de sir jo at alle fødsler er forskjellig så kanskje jeg skal pakke ned noe av det også.. :)

Obsobs, bare et lite "tips". Min venninne fødte rett før jul og som deg la også hun fødebagen i bilen - ca to uker før termin. Natten hun fødte hadde noen fått nyss på bagen og gjort innbrudd i bilen :-( skjer sikkert ikke, men utrolig kijpt om det skulle skje - noe så viktig som fødebagen liksom :o

Obsobs, bare et lite "tips". Min venninne fødte rett før jul og som deg la også hun fødebagen i bilen - ca to uker før termin. Natten hun fødte hadde noen fått nyss på bagen og gjort innbrudd i bilen :-( skjer sikkert ikke, men utrolig kijpt om det skulle skje - noe så viktig som fødebagen liksom :o

Åh, d var noe av d styggeste jeg har hørt! :o

Sist fødsel hadde jeg pakket to bukser i tillegg til den jeg gikk med. Så starter fødsel med vannavgang og jeg ble sendt på obsposten for å sjekke om det var vannavgang (som om jeg hadde klart å tisse så mye?). Mens jeg ventet på en lege som aldri kom, stående på gangen i 3 timer med rier, kom det mer fostervann i 3 omganger, så da var jeg tom for bukser... Så ikke lett å planlegge hva man trenger ;)

har så vidt begynt å pakke litt, men den er på langt nær klar. har laget en liste over hva jeg skal pakke ned som ligger i bagen, så skulle ikke ta lang tid å pakke. Håper å gå til termin, så fortsatt noen uker å pakke på.

Hadde ikke tenkt å lage fødebag før vi skulle dra til sykehuset, men har nå fått streng beskjed av mannen at d skulle jeg :p

Back
Topp