Fødebagen

Hadde ikke tenkt å lage fødebag før vi skulle dra til sykehuset, men har nå fått streng beskjed av mannen at d skulle jeg :p

Hihi greit å ha den klar da :) De er redde for å måtte pakke for oss! Mannen her sier at hvis fødsel plutselig hadde begynt nå hadde han slengt alle kurvstativa mine bak i bilen og tatt alt på badet i en pose :p
 
Ikke begynt. Tar det om et par uker tenker jeg. Er jo faktisk 5 ( !) uker til termim enda!
 
Jeg har ikke pakket den enda, skal gjøre det når jeg går ut i permisjon(har siste dag i dag) :p Men har ikke vasket alle babyklærene enda og stellebordet står ikke på plass, og senga er ikke i huset enda, så henger vel litt etter ;)

Rekker det vel, har fortsatt 22 dager til termin ;)
 
Hihi greit å ha den klar da :) De er redde for å måtte pakke for oss! Mannen her sier at hvis fødsel plutselig hadde begynt nå hadde han slengt alle kurvstativa mine bak i bilen og tatt alt på badet i en pose :p

Jeg har allerede vært en uke på sykehus i uke 33, han hadde litt sånn stresspakking da, så d vil han helst unngå igjen tror jeg :p
 
Da har jeg begynt på fødebagen. Ikke helt ferdig med å kjøpe inn det som trengs, men føles godt å ha fått begynt. Kunne ikke utsette den lengre nå som det er to uker igjen til termin, hehe
 
Da har jeg begynt på fødebagen. Ikke helt ferdig med å kjøpe inn det som trengs, men føles godt å ha fått begynt. Kunne ikke utsette den lengre nå som det er to uker igjen til termin, hehe
Tenkte å begynne på den idag eg og, sjøl om eg har 5 uker igjen ;)
 
Tror jeg nå har kontroll på mitt, men må vel finne noe som gubben kan ha med seg :p
 
Ikke pakket den ennda, har kun vært med tanken på den under 3 uker til termin så tankene må vell gjøres alvor av. Kanskje begynne i løpet av helgen ?
 
Back
Topp