AnnieMa
Flørter med forumet
Hadde ikke tenkt å lage fødebag før vi skulle dra til sykehuset, men har nå fått streng beskjed av mannen at d skulle jeg![]()
Hihi greit å ha den klar da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke tenkt å lage fødebag før vi skulle dra til sykehuset, men har nå fått streng beskjed av mannen at d skulle jeg![]()
Hihi greit å ha den klar daDe er redde for å måtte pakke for oss! Mannen her sier at hvis fødsel plutselig hadde begynt nå hadde han slengt alle kurvstativa mine bak i bilen og tatt alt på badet i en pose
![]()
Tenkte å begynne på den idag eg og, sjøl om eg har 5 uker igjenDa har jeg begynt på fødebagen. Ikke helt ferdig med å kjøpe inn det som trengs, men føles godt å ha fått begynt. Kunne ikke utsette den lengre nå som det er to uker igjen til termin, hehe
Greit å slippe å stresse med den når fødselen er I gang. Var det jeg gjorde sist. HeheTenkte å begynne på den idag eg og, sjøl om eg har 5 uker igjen![]()
Hehe. Har fått skreve pakkeliste idag allefall så får eg sjå om eg får somla meg til å pakke i mårraGreit å slippe å stresse med den når fødselen er I gang. Var det jeg gjorde sist. Hehe