Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 37+6 i dag og har ikke begynt på den. Har laget en liste over hva som skal med da.
hadde ikke med noe med de 2 andre jeg..Hva tar dere med av snacks da?Noen som har noen tips?
Pakket kjeks og slike ferdigsmurte knekkebrød fra wasaHva tar dere med av snacks da?Noen som har noen tips?
Akkurat der er jeg også, dvs pakket alt og laget en lapp med resten. Du har jo termin noen dager før meg, men håper å slippe å vente så mye lengre nå uansettJa den er pakket. Mangler bare det som må oppi når vi skal dra, men har skrevet en liten lapp med de få tingene. Er vel egentlig bare ladere til mobil og kamera pluss litt ekstra drikke/snacks og toalettsaker. En uke til termin, så greit å ha fått den ferdig.![]()
Får håpe du slipper å vente så lenge ja.Akkurat der er jeg også, dvs pakket alt og laget en lapp med resten. Du har jo termin noen dager før meg, men håper å slippe å vente så mye lengre nå uansett![]()
Hvilke tegn har du som gjør du tror hun kommer snart?Pakket og plassert i bilenhar litt småtteri som skal med (bok, helsepapirer o.l) men det ligger klart på badet ved siden av pent brettede avreiseklær
![]()
36+2 i dag, men mye som sier att jeg er ganske moden, så forventer å se veslejenta om ikke altfor lenge![]()
Obsobs, bare et lite "tips". Min venninne fødte rett før jul og som deg la også hun fødebagen i bilen - ca to uker før termin. Natten hun fødte hadde noen fått nyss på bagen og gjort innbrudd i bilen :-( skjer sikkert ikke, men utrolig kijpt om det skulle skje - noe så viktig som fødebagen liksomPakket og plassert i bilenhar litt småtteri som skal med (bok, helsepapirer o.l) men det ligger klart på badet ved siden av pent brettede avreiseklær
![]()
36+2 i dag, men mye som sier att jeg er ganske moden, så forventer å se veslejenta om ikke altfor lenge![]()
Obsobs, bare et lite "tips". Min venninne fødte rett før jul og som deg la også hun fødebagen i bilen - ca to uker før termin. Natten hun fødte hadde noen fått nyss på bagen og gjort innbrudd i bilen :-( skjer sikkert ikke, men utrolig kijpt om det skulle skje - noe så viktig som fødebagen liksom![]()
Ja så absolutt! Men så er vel tyver noe av det styggeste som finnes også - de gjør det vel litt på pur f.. :/Åh, d var noe av d styggeste jeg har hørt!![]()