Fødebag

Jeg å føler at det kanskje blir varmt å sove med pysjbukse, så her blir det nok shorts om natta [emoji38] og ha en joggebukse på dagtid[emoji38]

Er d jeg er redd for med pysjbukse også- men hvem veit! Jeg har vært mye kald etter st jeg ble gravid- så kanskje kroppen vil ha varme [emoji23]
Men ja- joggebukse på dagtid! Samboer sin vel og merke [emoji28]
 
Er d jeg er redd for med pysjbukse også- men hvem veit! Jeg har vært mye kald etter st jeg ble gravid- så kanskje kroppen vil ha varme [emoji23]
Men ja- joggebukse på dagtid! Samboer sin vel og merke [emoji28]
Man vet jo aldri men har jo gjerne dyne på sykehuset da, så mer redd jeg skal svette enn fryse[emoji38][emoji38] og jordmor sier at det er veldig vanlig å bli veldig varm etter fødsel og når man ammer..

Her har jeg kjøpt en god og romslig joggebukse[emoji2]
 
Jeg har rett og slett kjøpt engangstruser og stoooore bind! Selv om jeg kan gå over til de største fra butikken, så føler jeg det mer trygt med enda større!

Jeg har pakket ca likt som flere av dere, MEN jeg kom til å titte litt på HM her, pysj? Jeg har aldri ligget på sykehuset før- kan det være deilig med en pysj? En liten shorts og liten singlett?

Jeg hadde med en nattkjole som går til knærne, med lange ermer og knepping foran sist. Var veldig greit å sove med, lett å amme med også slapp jeg å måtte ta på joggebuksa for å gå på do på natta[emoji4].
Den blir med denne gangen også!
Jeg tar også med en liten shorts, sånn i tilfelle det blir alt for varmt med nattkjolen.
 
Skal noen av dere ta KS?
Lurer litt på hva slags truser dere har pakket, og hvor dere har kjøpt de?
Andre tips til klær som er greie etter KS?
 
Får man ikke sånne nylontruser på sykehuset lenger?
 
Back
Topp