Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk mykt dopapir, evt hårføner hvis det blir for ille [emoji51]
Har ikke hatt behov selv, men fikk tipset igår på svangerskapskurs [emoji16] Tenk rift/klipping nedentil og behov for å tørke etter å ha gått på do [emoji51] har også hørt at våtservietter skal være bra [emoji16]Nei, nå må du utdype dette med hårføner Førstegangs gravid og tar i mot ALLE tips!
Hvilken spray er det?Vi ble lengre enn planlagt sist, så kommer til å ta med litt ekstra skift. Selv om jeg selvfølgelig håper vi slipper denne gangen.
Så det blir klær til mannen, meg og den nye toalettsaker, lader, mykt toalettpapir.
Deilig med løse klær og lette sko, dette er jo ikke noe problem midt på sommeren
fikk anbefale en sånn spray for å spraye seg nedentil sist, mange som syns den var fin å ha, men selv brukte jeg den nesten ikke.
Hvilken spray er det?
Jeg må ha med egen hodepute[emoji4] De er så flate de som er på sykehuset, også er det greit med ekstra puter til å støtte opp både rygg og mellom bena. Veldig glad jeg hadde det med sist! Denne gangen har jeg fått meg den fantastiske Bbhugme puten også, så er fare for at den også blir med;-)
Jeg har nesten bare 56 så pakker nok ikke noe mindre enn det. Spesielt med tanke på at hun er estimert til å være over 4kg
Det ble estimert om baby lå til gjennomsnitt, over eller under på OUL, men den er så tidlig at da er det mer for å bekrefte antatt termin. Deretter fikk jeg et estimat på 3D UL.Åh, jeg har et spm angående vektestimering! Er det noe de gjør når de måler symfysen? Eller hvordan gjør de det? Jeg vet jo at man ikke vet helt sikkert før ungen er født, men jeg er så nysgjerrig på størrelsen på babyen. Får man liksom vite det dersom det kan virke som om babyen er over eller under gjennomsnittet i vekt og størrelse?