Fødebag ❤

Hva tenker dere at man evt bør ta med av mat til far? Han får vel noen brødskiver på fødeavd hvis fødselen drar ut? Min lever ikke evig på nøtter og bananer i alle fall :p
Vi har pakket knekkebrød, nugatti og skinkeost :) Samt sjokolade :hilarious: Og så tror jeg at jeg lett kan be om å få brødskive og så ikke ville spise den, så får jo han den om det skulle være behov :)
 
Vi har pakket knekkebrød, nugatti og skinkeost :) Samt sjokolade :hilarious: Og så tror jeg at jeg lett kan be om å få brødskive og så ikke ville spise den, så får jo han den om det skulle være behov :)
Knekkebrød og tubeost er jo faktisk ikke så dumt! Det skal jeg foreslå for han :joyful: Bra tips :woot:
 
Det var jo smart det også :woot: Har dere de i fryseren frem til dere skal dra da? Ganske festlig at hjernen min ikke har klart å komme på dette av seg selv :hilarious:
Vet du hva de kom fryste men de ligger jo i vanlig rom temp i butikken? Så la de i bagen jeg :hilarious: tubeosten er i kjøleskapet :joyful:
 
Vet du hva de kom fryste men de ligger jo i vanlig rom temp i butikken? Så la de i bagen jeg :hilarious: tubeosten er i kjøleskapet :joyful:
Bare pass på holdbarheten :) De holder ikke mer enn 10-12 dager når de tines :)Butikkene får de fryst, også skal de egentlig datomerkes når de taes ut og legges i hylla :)
 
Bare pass på holdbarheten :) De holder ikke mer enn 10-12 dager når de tines :)Butikkene får de fryst, også skal de egentlig datomerkes når de taes ut og legges i hylla :)
Det visste jeg faktisk ikke! La de tilbake i fryseren :hilarious:
 
Tar dere med sutteklut/kosedyr på sykehuset? Og hva med egne gaskluter, eget teppe ol? :joyful: Er så mye man lurer på som førstegangsfødende :angelic:
 
Tar dere med sutteklut/kosedyr på sykehuset? Og hva med egne gaskluter, eget teppe ol? :joyful: Er så mye man lurer på som førstegangsfødende :angelic:
Førstegangs her også! Har ikke med kosedyr eller gaskluter men har med et tykt og et tynt teppe :joyful:
 
Tar dere med sutteklut/kosedyr på sykehuset? Og hva med egne gaskluter, eget teppe ol? :joyful: Er så mye man lurer på som førstegangsfødende :angelic:
Vi har med kosekluten(er med bamse på), har bilde med storebror og den fra forrige gang og det er så koselig, han bruker enda den som kosedyr :love017
Har og med teppe, hvertfall til hjemreisen, men kluter synes jeg sykehuset hadde de beste så det tar jeg ikke med denne gangen :)
 
Hadde også med disse på sykehuset forrige fødsel, de er fantastiske :) Nå ligger det 2 stk i fødebagen og en ligger klar som "reise til sykehuset" antrekk :joyful:
Sniker
Hvordan er de i størrelsen? og er det mye strech i de?:happy:
 
Sniker
Hvordan er de i størrelsen? og er det mye strech i de?:happy:

Normal i størrelse vil jeg si. Jeg er en 38/40 størrelse og har de både i M og L. De brukes i svangerskapet og etterpå, så det er mye stretch og jeg merker egentlig ikke så mye forskjell på de to størrelsene :p Stoffet er tynt, så jeg vil ikke ha de så veldig "tettsittende", heller litt store :happy:
 
Føler meg helt newbie her (men det er jeg jo forsåvidt også som førstegangsfødende:laughing002), men her er ikke fødebagen pakket bittelitt engang - har ikke engang funnet en bag å pakke i, og aner ikke hva jeg skal ta med! Står i "fare" for keisersnitt, og da pakker man kanskje litt annerledes?
 
Nå har jeg født for første gang og tenkte da å si noe jeg ELSKET at jeg hadde med i fødebagen min!

- Skylleflaske fra fødebagen.no, denne kan jeg ikke skryte nok opp i skyene! Var utrolig behagelig etter 8 sting å bruke denne ved do besøk :rolleyes:
- Liten høytaler, var veldig hyggelig å ha musikk de siste timene i fødsel!
- Stooooooooor kopp! Jeg hadde med en 7,5dl kopp fra Starbucks som mannen fylte sikkert 35 ganger om dagen med saft og vann!
- Purelan, brystvortene mine ble ganske ømme fort av ammingen og da var det utrolig behagelig med purelanen!
- Laaaange ladeledninger :hilarious:
- Mykt dopapir! Det på sykehuset var ekstremt stivt og hardt og da var jeg glad jeg hadde med lambi ❤️
 
Back
Topp