I know! Ble helt forelsketDe er magiske! har kjøpt 3 stk som jeg har rullert på å bruke i graviditeten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I know! Ble helt forelsketDe er magiske! har kjøpt 3 stk som jeg har rullert på å bruke i graviditeten
Vi har pakket knekkebrød, nugatti og skinkeost Samt sjokolade Og så tror jeg at jeg lett kan be om å få brødskive og så ikke ville spise den, så får jo han den om det skulle være behovHva tenker dere at man evt bør ta med av mat til far? Han får vel noen brødskiver på fødeavd hvis fødselen drar ut? Min lever ikke evig på nøtter og bananer i alle fall
Knekkebrød og tubeost er jo faktisk ikke så dumt! Det skal jeg foreslå for han Bra tipsVi har pakket knekkebrød, nugatti og skinkeost Samt sjokolade Og så tror jeg at jeg lett kan be om å få brødskive og så ikke ville spise den, så får jo han den om det skulle være behov
Vi har polarbrød og tubeostKnekkebrød og tubeost er jo faktisk ikke så dumt! Det skal jeg foreslå for han Bra tips
Det var jo smart det også Har dere de i fryseren frem til dere skal dra da? Ganske festlig at hjernen min ikke har klart å komme på dette av seg selvVi har polarbrød og tubeost
Vet du hva de kom fryste men de ligger jo i vanlig rom temp i butikken? Så la de i bagen jeg tubeosten er i kjøleskapetDet var jo smart det også Har dere de i fryseren frem til dere skal dra da? Ganske festlig at hjernen min ikke har klart å komme på dette av seg selv
Bare pass på holdbarheten De holder ikke mer enn 10-12 dager når de tines Butikkene får de fryst, også skal de egentlig datomerkes når de taes ut og legges i hyllaVet du hva de kom fryste men de ligger jo i vanlig rom temp i butikken? Så la de i bagen jeg tubeosten er i kjøleskapet
Det visste jeg faktisk ikke! La de tilbake i fryserenBare pass på holdbarheten De holder ikke mer enn 10-12 dager når de tines Butikkene får de fryst, også skal de egentlig datomerkes når de taes ut og legges i hylla
Førstegangs her også! Har ikke med kosedyr eller gaskluter men har med et tykt og et tynt teppeTar dere med sutteklut/kosedyr på sykehuset? Og hva med egne gaskluter, eget teppe ol? Er så mye man lurer på som førstegangsfødende
Jeg har tatt med suttekluten og smukker , og et tykt teppeTar dere med sutteklut/kosedyr på sykehuset? Og hva med egne gaskluter, eget teppe ol? Er så mye man lurer på som førstegangsfødende
Jeg har pakket med 2-3 gulpekluter, et par ferdig kokte sutter, også blir det å ta med et teppeFørstegangs her også! Har ikke med kosedyr eller gaskluter men har med et tykt og et tynt teppe
Vi har med kosekluten(er med bamse på), har bilde med storebror og den fra forrige gang og det er så koselig, han bruker enda den som kosedyrTar dere med sutteklut/kosedyr på sykehuset? Og hva med egne gaskluter, eget teppe ol? Er så mye man lurer på som førstegangsfødende
SnikerHadde også med disse på sykehuset forrige fødsel, de er fantastiske Nå ligger det 2 stk i fødebagen og en ligger klar som "reise til sykehuset" antrekk
Sniker
Hvordan er de i størrelsen? og er det mye strech i de?
Jeg kjøpte forresten disse buksene på Cubus, de er helt nyyydelige, myke og bredt bånd i livet som ikke strammer etter fødsel bestilte en til faktisk på tilbud i helga - 30% på alle klær
https://cubus.com/no/p/bukse-med-elastisk-kant-ved-ankelen-svart-bukser-dame/7257909_F990
Ja, de er altså helt nydelige, bor i demTakk for anbefalingen! Kom i postkassa denne uka og de er SÅ behagelige!