Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

Altså, er det muulig å bli såå lykkelig for andres aksjelegging!? :hilarious: Ååå, jeg ber for at dette er en vellykka pp :smiley-angelic001
 
Altså, er det muulig å bli såå lykkelig for andres aksjelegging!? :hilarious: Ååå, jeg ber for at dette er en vellykka pp :smiley-angelic001
Hehe, ja eg tenkte det samme når eg jubla for @mammatil2prinsesser&3prinser tidligare i veko :hilarious: hehe, men blir jo ein spesiell setting her inne, og det handle jo om å faktisk skapa eit nytt liv som er SÅ unikt og fantastisk. Og eg syns det e så utrulig å faktisk kunne få muligheten til å følge andre på ferden fra prøving til baby, sånn som deg ❤ sjølv om ein har veldig nære venner kommer ein ikkje like tett på som her inne :happy:
 
Current status er beina høgt og saumfaring av forumet for å se om det er noko vetig eg kan lese om :hilarious: holdt på å henge opp klær, så kan ikkje akkuratt legge meg å sove heller, så får ligge her dei obligatoriske 30min, før eg fortsette :happy: faktisk har eg logget i senga med heva underkropp rundt 30min etter kvar einaste gang me har laga baby (7 ganger) så er liksom blitt oppskrifta føler eg :hilarious:

Denne gangen føler eg virkelig me skal bli gravide, eg trur faktisk aldri eg har vært SÅ sikker før! Føles liksom som om det er ment to be liksom. Berre det at mannen var såpass dårlig nå dei siste par dagane, og så i så pumaform nå plutselig, ikkje snakk om pliktsex for å sei det sånn! Det er berre så fint! Er jo slik eg ønsker at barn skal bli til, at to voksne elsker kvarandre og er tiltrukket og intime av den grunn. Men for all del, eg dømmer absolutt ingen, me har vært gjennom heila spekteret me også, prøving gjer mykje med ein. Men akkurat derfor det er SÅ fint korleis detta enda opp til slutt❤ ja berre det føles litt som eit lite under akkuratt nå:angelic:
 
1dpo :dance011 PP3
Endelig er syklusen back in business, EL til rett tid, tester positive i rett lengde og tempen enig med testene :woot: dette må det jo bli baby av??
Har på følelsen av at dette kommer til å bli dei mest langdrygte dpo dagane ever! SÅ spent!
Screenshot_20230312-202036_Premom.jpg
Screenshot_20230312-202047_FF App.jpg
 
4dpo❤
Idag har vært ein rolig dag på prøvefronten, vært så travelt ellers! Hatt tripptrapp (ein slags søndagsskule) midt på dagen og småspeidaren har vært her heime hos oss på gården idag, me har sett på dyra, sagd ned trær til ved og grilla pølser på bål, SÅ godt å være ut, og me var superheldig med været ☀️ i måro melder dei storm her, men idag var det heilt vindstille og sol og så flott ☀️

Eg tenker å teste 7dpo, litt fordi eg veit at den då blir negativ, og dermed så blir det ein litt soft start liksom. Hadde eg venta til 9dpo f.eks hadde eg sikkert gått rett i kjellaren og mista alt håp som alltid :hilarious: har igrunn ikkje kjent på noko. Eg kjenne vell stort sett sjeldent på ting eg då, verken ved graviditet eller TR. Men forrige graviditet før jul fekk eg jo luktesansen tilbake etter 13mnd uten full, DET var opplevelsen sin det, og eg var jo dønn sikker på at nå e eg gravid, til tross for negative tester:cool: så utvilsomt så merker kroppen det kjapt når ein faktisk blir gravid, så blir spennande å følga litt med.

Ellers så trur eg at lysten på å havne i Desemberterminen sammen med alle andre kjekke prøvere her inne er ganske høg, og at eg syns det høres kjipt ut med termin midt i årsskiftet. Pluss eg ønsker jo absolutt minst mulig avstand mellom kommande baby og Romeo. Foruten det så kjenne eg på at eg ikkje MÅ bli gravid nå, for eg har jo satt meg sjølv på toppen av eit fjell ifht forventninger. Så måtte ha ein runde der eg tenkte øve kor viktig det egentlig var. Og dette er jo berre PP3, og egentlig første PP me faktisk har fått lagt inn aksjer til rett tid. Så eg e blitt mykje roligere nå, er eg gravid blir eg SÅ lykkelig, men er eg ikkje det er eg veldig mota på å fortsette ❤️

Tempen er egentlig feil, eg forsov med litt i helgo, så tempen både Lørdag og Søndag var nok mykje lavere, så derfor så la eg ikkje inn rett temp i dagane etter, eg tempa når eg sto opp nokre timar seinare. Eg er 100% sikker på at det blir på ein måte rett uansett, men ja, blei litt tull:hilarious:
Screenshot_20230315-220852_FF App.jpg
 
6dpo og første test ♧
Som nevnt mange ganger så er egentlig ikkje tidligtesting noko for mine nerver :hilarious: men eg er så uberfacinert av å følge andre sine tester fra negativ til svaaakt positiv til sterke positiv, og det skal eg få oppleve :gen045
Så eg testa idag for å vite at den garantert er negativ, slik at eg ikkje ska bli rundtlurt av babyplan testene. Vurdere å spør om nåken skal til byn og kan handle make sure på meny, slik at eg kan sammenligne 2 ulike iallefall. Men, eg står nok berre i det. Har mange tester så eg kan brenne av :cool:
Dagens var iallefall heilt blenda! Kjente det ikkje i lillatåo ein gang! For det er iallefall snickers og twist, at vist eg kjenner veldig på negativ test blir det å vente til IKM.
20230317_091342.jpg
 
Skimter noe jeg da, men :angelic:
 
6dpo og første test ♧
Som nevnt mange ganger så er egentlig ikkje tidligtesting noko for mine nerver :hilarious: men eg er så uberfacinert av å følge andre sine tester fra negativ til svaaakt positiv til sterke positiv, og det skal eg få oppleve :gen045
Så eg testa idag for å vite at den garantert er negativ, slik at eg ikkje ska bli rundtlurt av babyplan testene. Vurdere å spør om nåken skal til byn og kan handle make sure på meny, slik at eg kan sammenligne 2 ulike iallefall. Men, eg står nok berre i det. Har mange tester så eg kan brenne av :cool:
Dagens var iallefall heilt blenda! Kjente det ikkje i lillatåo ein gang! For det er iallefall snickers og twist, at vist eg kjenner veldig på negativ test blir det å vente til IKM.
Vis vedlegget 401201

Da var du jaggu meg igang med testingen :gen014 Herreguuuuud, jeg er spent på dine vegne:nailbiting: Denne gangen skjer deeeet:smiley-bounce015:Heartred
 
Altså, høgare enn mount everest nå?:facepalm:
Eg har jo gjennom heile denna PP'en virkelig følt at det SKAL skje, og alt har jo også falt på plass akkurat slik det skal! Og nå, nå merke eg tilogmed symptomer! Whaaat! Eg pleie bli ganske moody rundt TR, stort sett ikkje før TR dagen sånn sett, og iallefall ikkje 6dpo. Men idag har vært ein slik dag, kort lunte og irritert til tross for ein heilt super dag! Eg ane ugler i mosen! I tillegg har eg nå i kveldinga begynt å reagere på lukter. Først når eg åt is i bilen på vei heim, følte eg kunne lukte isen inni munnen min når den smelta og det var SÅ rart! Og så kom eg heim og har berre blitt bombadert med lukter. Nå fekk eg jo luktesansen 100% tilbake etter 13mnd med svært nedsatt luktesans sist graviditet (kjemisk før jul), så det føles enda intenst innimellom. Men ja, det er liksom den typisk gravidintensiteten føler eg :dead:
Og så, toppen av kransakako, når eg nettop var på do var det litt farge på utfloden, type starten på ein liten blødning!! Eg er 6dpo, passer jo perfekt med festeblødning! Det har eg hatt 3 ganger ved graviditet før faktisk :angelic: aiaiai, om eg ikkje e gravid denna PP altså, då står ikkje julo te påsken.

Nå e eg kjempe spent på testinga framover. Litt sånn ambivalent til alt denna forventningo, syns det e kjempe kjekt at ting ser ut som å gå veien, samtidig for at eg e redd eg går på ein supersmell og det blir så trist. Litt typisk oss mennesker og skulle heilgardere oss begge veier :hilarious:

Nei, eg stupe med håve først, ordne seg alltid uansett :rendeer :happy: :clock
 
Last edited:
7 dpo♧
Dagens test var spennande! Eg satt å nistirra i 3min på den med mobilkamera, såg ttydelig den kvite streken, men så såg det ut som noko reagerte, men slo det egentlig ifra meg, men så når eg skulle ta bildet i dagslys fra vinduet såg eg jo tydelig ein strek :woot: altså eg har lært meg dei siste mnd å IKKJE stola på babyplan sine tester, og dette er ein slik kjempe typisk skyggestrek. Ser ikkje antydning til rosa iallefall. Så eg tar den med ei klype salt, og venter i spenning til neste test i måro tidlig :happy:
20230318_091952.jpg
 
Ganske tydelig, lett å se :love017 Sterkere enn i går, for jo, gårsdagens har også strek i mine øyne :p
 
Ååååh, jeg seeer:excited001
 
Dette MÅ jo være starten på noe! :joyful: Enig med tulips over her, ser både på dagens og gårsdagens - og syns dagens ser sterkere ut! La dette bli en liten julekule ❤️
 
Ganske tydelig, lett å se :love017 Sterkere enn i går, for jo, gårsdagens har også strek i mine øyne :p
Ååååh, jeg seeer:excited001
Dette MÅ jo være starten på noe! :joyful: Enig med tulips over her, ser både på dagens og gårsdagens - og syns dagens ser sterkere ut! La dette bli en liten julekule ❤️

Men streken bobla ikkje typisk fram, og eg såg den absolutt ikkje så godt IRL som på bildet, blei litt overraska sjølv når eg såg bildet :woot: så egentlig tenke eg at det er skygge. E jo berre knapt 7dpo :hilarious: men mykje mulig eg må ta min første kveldstest berre for å enten forhøya elle senka håpet for morgendagen:cool:
 
Men streken bobla ikkje typisk fram, og eg såg den absolutt ikkje så godt IRL som på bildet, blei litt overraska sjølv når eg såg bildet :woot: så egentlig tenke eg at det er skygge. E jo berre knapt 7dpo :hilarious: men mykje mulig eg må ta min første kveldstest berre for å enten forhøya elle senka håpet for morgendagen:cool:

Satser på den er ganske mer tydelig imorgen, har en god følelse for deg❤️ :love7
 
Plutselig måtte eg berre testa igjen :hilarious: ikkje påvirka av andrei det heeeeila tatt!
Bildet er tatt med blitz, men denne gangen følte eg at eg faktisk såg streken bedre IRL enn på bildet, men ikkje noko rosa syns eg! Blir spennande å sjå videre progress! Om det seriøst er skygge på alle babyplan nå så kjenne eg at det er mykje meir skuff enn negative :confused013
Snapchat-1247367455.jpg
 
8dpo ♧
Hadde egentlig store forventninger til dagens test, tok den på første urinen vs andre dei andre dagane, glømte meg litt ut, veldig ivrig :hilarious: tenkte først det ikkje gjorde noko, men så såg eg ei som hadde gjort det og fekk betraktelig tydligere resultat, så kaaanskje kanskje. Men enn nå så syns eg den var heilt blenda og tenke at det er den berømte babyplan skyggen eg oppleve! Eg e jo berre 8dpo, så endo plentyvis av håp heldigvis ❤
20230319_091224.jpg
 
8dpo ♧
Hadde egentlig store forventninger til dagens test, tok den på første urinen vs andre dei andre dagane, glømte meg litt ut, veldig ivrig :hilarious: tenkte først det ikkje gjorde noko, men så såg eg ei som hadde gjort det og fekk betraktelig tydligere resultat, så kaaanskje kanskje. Men enn nå så syns eg den var heilt blenda og tenke at det er den berømte babyplan skyggen eg oppleve! Eg e jo berre 8dpo, så endo plentyvis av håp heldigvis ❤
Vis vedlegget 401380
Jaa, plenty med håp enda :Heartred jeg ble jo også veldig gira av de andre testene dine :D
 
Back
Topp