Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

Igjen, denne gangen som sist så er eg gla det har vært ei hektisk helg og eg har glømt salvieteen. Nå håpe eg på EL til helga eller over! Egg, hold deg inne :smiley-angry016

Sige på hos mannen nå. Altså han er jo 100% sjukemeldt nå fordi immunforsvaret hans er heilt på bunn og han venter på veien videre, vært sjuk kvar veka i heile år, så forventa at han fekk det ja :smiley-angry017 så nå e det berre å håpa på sein EL og kjapp helbredelse av detta viruset eller ka det er ❤ mulig denna feberen holde EL vekke og..? :confused013
Sist PP fekk eg jo spysjuko rett før positiv test, e det mulig! :angelic:

Dere er nå bra uheldige, da:sorry::arghh:

Husker du har skrevet det før om at mannen er sykemeldt grunnet dårlige immunforsvar, også blir dere nå smittet igjen rett før EL, stakkars:smiley-angry017

Håper virkelig EL holder seg borte til dere er friske igjen:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Denne gangen SKAL vi bli gravide med terminspirer:Heartpink:love7
Ønsker dere en riktig god bedring❤️

Dere er nå bra uheldige, da:sorry::arghh:

Husker du har skrevet det før om at mannen er sykemeldt grunnet dårlige immunforsvar, også blir dere nå smittet igjen rett før EL, stakkars:smiley-angry017

Håper virkelig EL holder seg borte til dere er friske igjen:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Denne gangen SKAL vi bli gravide med terminspirer:Heartpink:love7
Ønsker dere en riktig god bedring❤️
Ja det e skikkelig vondt og sjå kor mykje han går i kjellaren av det, for han er eit skikkelig arbeidsjern og elsker å jobbe og bidra i samfunnet, og i tillegg har han SÅ lyst at me skal bli gravide igjen ❤ men det SKAL gå bra :smiley-angelic001

Nå e eg altså så møkkalei sjukdom! Blir dette tredje PP av 3 PP som blir ødelagt av sjukdom? :arghh:
Våkna ganske uggen og trudde det var fordi eg drømte så masse rart og våkna ogfte inatt. Så kvilte litt til på formiddagen og våkna til ein kropp med super verk, brennande lunger og aukande temp. Heilt knockout nå. Første dagen med EL-slim, så er jo enda nokre dagar til EL, tipper egget slippes Torsdag-Fredag. Så er jo enda håp. Og i værste fall skal eg jammenmeg klare ein runde :hilarious: det værsta er om mannen, som har skikkelig dårlig immunforsvar akkurat nå, blir sjuk. For då er løpet kjørt slik som dei siste 2 pp'ene...
Ånei, så kjedelig med sykdom igjen! Dere er virkelig skikkelig uheldige! Håper det går fort over og at ikke mannen blir smittet. Og krysser fingrene for at dere får lagt inn litt aksjer ❤️

Ja det e skikkelig vondt og sjå kor mykje han går i kjellaren av det, for han er eit skikkelig arbeidsjern og elsker å jobbe og bidra i samfunnet, og i tillegg har han SÅ lyst at me skal bli gravide igjen ❤ men det SKAL gå bra :smiley-angelic001

Uff, har vært så mye sykdom nå det siste halvåret- er så mye forskjellig som går samtidig:( Også er det jaggu meg ikke lett når mannen i tillegg har nedsatt immunforsvar og blir meget lett smittet:shy: Håper dere blir fort friske, og at EL lar litt vente på seg, så dere får lagt inn godt med babyaksjer til den tid❤️:smiley-angelic001
God bedring❤️

CD 13♧
Våkna heilt frisk idag :woot: etter ei mareritt natt der eg trudde eg skulle dø (neida, joda:bag:). Hadde skikkelig høg feber og var heilt i feberørsko, lungene brant heilt sjukt og eg som har varmeforandrande elvablest, som gjer at eg får utslett når det blir kjapp forandring i kroppstemperatur, var jo på eit tidspunkt totalt dekka av elvablestutslett fra topp til tå:wtf: å ha denne autoimmune sjukdommen sammen med feber var rett og slett eit mareritt ja! Men sovna rundt kl 05 og våkna heilt frisk uten eit snev av utslett, feber eller brennande lunger kl 10:smiley-angelic003

Dessverre er både mannen og eldstejenta blitt sjuke. Så nå håpe eg virkelig dei blir friske kjapt :smiley-angelic001

Syns EL testen var litt sterk i dag måres, så blei litt stressa. Men veit jo den kan svinge, heilt normalt for meg. Testa igjen i kveld og den e lav. Puh!
Så rekner ikkje med EL før om nokre dagar, så maen må rekka å bli frisk til dess :smiley-angelic001

Tok tempen kl 10 når eg våkna, og la den berre inn. Rekner med den er lav igjen i måro for å sei det sånn :hilarious:
Screenshot_20230307-224128_FF App.jpg

CD 13♧
Våkna heilt frisk idag :woot: etter ei mareritt natt der eg trudde eg skulle dø (neida, joda:bag:). Hadde skikkelig høg feber og var heilt i feberørsko, lungene brant heilt sjukt og eg som har varmeforandrande elvablest, som gjer at eg får utslett når det blir kjapp forandring i kroppstemperatur, var jo på eit tidspunkt totalt dekka av elvablestutslett fra topp til tå:wtf: å ha denne autoimmune sjukdommen sammen med feber var rett og slett eit mareritt ja! Men sovna rundt kl 05 og våkna heilt frisk uten eit snev av utslett, feber eller brennande lunger kl 10:smiley-angelic003

Dessverre er både mannen og eldstejenta blitt sjuke. Så nå håpe eg virkelig dei blir friske kjapt :smiley-angelic001

Syns EL testen var litt sterk i dag måres, så blei litt stressa. Men veit jo den kan svinge, heilt normalt for meg. Testa igjen i kveld og den e lav. Puh!
Så rekner ikkje med EL før om nokre dagar, så maen må rekka å bli frisk til dess :smiley-angelic001

Tok tempen kl 10 når eg våkna, og la den berre inn. Rekner med den er lav igjen i måro for å sei det sånn :hilarious:
Vis vedlegget 400494
Wow! For et bønnesvar! Nå håper jeg mannen din kommer seg fort fra sykdommen også :smiley-angelic001

CD 13♧

Vis vedlegget 400494

Så godt du er frisk igjen :smiley-bounce012 :gen014 Det var jaggu meg godt det gikk like fort over igjen, som det kom:joyful: Var heftig mens det varte, da:dead:

Håper mannen jeg datteren din blir like fort friske❤️❤️❤️

Måtte EL la vente på seg helt til dere er klare til sengevals:smiley-angelic001:Heartred

CD14♧
Plutselig var me her, dagen eg alltid tenke e EL dagen, eg som alltid hadde ein syklus eg kunne stille klokka etter:hilarious: det var tider det!
Men nå, nå prise eg meg lykkelig for at EL ikkje er komt, negative strimler iallefall, og temphoppinga er nok fordi kroppen er redusert enda, sjølv om eg føle meg ganske pigg og frisk :confused005 tredje pp det blir kluss med tempinga, nesten så eg gir det opp :smiley-angry026

Men, mannen er litt bedre, såpassa at han sa at hadde det blitt positiv test hadde det blitt humpings, så det e absolutt håp likavell :excited001
I måro er minstajento 8år, så då blir det barneselskap i SNØEN! jepp, her som me har hatt nydelig vår og sol, er det nå komt 10cm snø på få timar. Ikkje min plan i det heile ❄️ men då blir det akebursdag og kakao og boller, marshmellow på bålet og skikkelig vinterkos rett og slett :DScreenshot_20230308-193525_FF App.jpg

Gratulerer så mye med en 8åring i huset:cool05:love017:hug007:gen014:talk017:love7:Heartpink
Håper feiringen gikk bra og jenta var fornøyd med bursdagen sin:Heartred

Hvordan er mannen nå, frisk igjen?❤️

Gratulerer så mye med en 8åring i huset:cool05:love017:hug007:gen014:talk017:love7:Heartpink
Håper feiringen gikk bra og jenta var fornøyd med bursdagen sin:Heartred

Hvordan er mannen nå, frisk igjen?❤️
Eh-nei, altså litt bedre Onsdag, tusen gonger værre idag! Han fekk magasjau og satt på do halva natto, og nå i kveld gjekk han og la seg med nesten 40 i feber :arghh: stakkars mann, heilt sprøtt å sjå kor ekstremt mykje vanlig sjuk han e, håpe legen snart komme med noko opplegg, for per nå har han vært sjukemeldt i 4 veker for å få ein sjans for å få opp immunforsvaret, og me har prøvd å gjer minst mulig for å dra minst mulig baselusker heim, men han har vært sjuk 20 av 28 dagar liksom, og legen har endo ikkje gjort noko anna enn å sjukemelda han.... og det var legen sin fantastiske idé å senda han tilbake på jobb i Oktober, sjølv om han kunne tatt ut 40 veker permisjon. Neida, etter 11mnd sjukemeldt måtte jo mannen på jobb liksom.. arh.. kjenne eg blir så provosert, for dei fleste mannfolk høre jo på legen sin liksom..

Men, eg har endo ikkje EL, så eg stresse ikkje nevneverdig endo:hilarious: men begynne farlig å nærma seg...

CD 16♧

Det nærme seg nok EL, men verken temp eller test viser noko indikasjon på det. Og eg er enda takknemlig! Merker eg begynner å distansere meg fra heile prøvinga slik at det ikkje blir skikkelig supersmell om EL kommer og mannen enda er kaputt. Er nok fordi eg hadde SÅ forventninger til denne PP. Eg har egentlig det enda, det trengs berre eit klaff på EL dag, så håpet er med i aller høyeste grad, men skulle gjerne vært litt meir sikker i min sak. Liker ikkje limboland. Blir det gode muligheter for å entre dpo land med håp og forventning eller går me nok ein gang inn i dpo land med knust håp? Følg med videre i neste episode!:laughing021ja, akkurat slik føles det:bag:

Håper dere alle er helt friske så pp'n ikke blir som de forrige! Krysser fingrene ❤️ limboland er ikke en kjekk plass å være..

Eh-nei, altså litt bedre Onsdag, tusen gonger værre idag! Han fekk magasjau og satt på do halva natto, og nå i kveld gjekk han og la seg med nesten 40 i feber :arghh: stakkars mann, heilt sprøtt å sjå kor ekstremt mykje vanlig sjuk han e, håpe legen snart komme med noko opplegg, for per nå har han vært sjukemeldt i 4 veker for å få ein sjans for å få opp immunforsvaret, og me har prøvd å gjer minst mulig for å dra minst mulig baselusker heim, men han har vært sjuk 20 av 28 dagar liksom, og legen har endo ikkje gjort noko anna enn å sjukemelda han.... og det var legen sin fantastiske idé å senda han tilbake på jobb i Oktober, sjølv om han kunne tatt ut 40 veker permisjon. Neida, etter 11mnd sjukemeldt måtte jo mannen på jobb liksom.. arh.. kjenne eg blir så provosert, for dei fleste mannfolk høre jo på legen sin liksom..

Men, eg har endo ikkje EL, så eg stresse ikkje nevneverdig endo:hilarious: men begynne farlig å nærma seg...

Uff, det var da fælt som han får alt av basselusker som er å få tak i❤️ Ikke noe særlig greit det. Og hva er det for en lege, egentlig?:bored:

CD 16♧

Det nærme seg nok EL, men verken temp eller test viser noko indikasjon på det. Og eg er enda takknemlig! Merker eg begynner å distansere meg fra heile prøvinga slik at det ikkje blir skikkelig supersmell om EL kommer og mannen enda er kaputt. Er nok fordi eg hadde SÅ forventninger til denne PP. Eg har egentlig det enda, det trengs berre eit klaff på EL dag, så håpet er med i aller høyeste grad, men skulle gjerne vært litt meir sikker i min sak. Liker ikkje limboland. Blir det gode muligheter for å entre dpo land med håp og forventning eller går me nok ein gang inn i dpo land med knust håp? Følg med videre i neste episode!:laughing021ja, akkurat slik føles det:bag:

Forstår så godt du begynner å distansere deg fra hele prøvingen når det er så mye sykdom i hus støtt, og at du orker å få opp forhåpningene, i tilfelle det ikke går:arghh: men altså, det SKAL gå denne gangen❤️ Spray en masse antibacspray rundt mannen konstant, så han lever i en antibacsky og ingen basselusker som kan trenge gjennom:shy::hilarious: Ett eller annet må da vel hjelpe han, stakkars?❤️ Håper EL lar vente på seg helt til mannen har en dag han føler seg i grei form på:happy119

Og der slo testene ut på LH økning, så då blir det EL i helgo! Aiai, der starta nedtellinga, og dagens episode blei brått spennande!! :hilarious:
Screenshot_20230310-221746_FF App.jpgScreenshot_20230311-000147_Premom.jpg
Siste ord fra mannen var at han satsa på i måro, før han la seg før kl 21! Så håpe han rett og slett berre sove alt av seg nå og så blir det heilt perfekt ❤

Og der slo testene ut på LH økning, så då blir det EL i helgo! Aiai, der starta nedtellinga, og dagens episode blei brått spennande!! :hilarious:
Vis vedlegget 400742Vis vedlegget 400743
Siste ord fra mannen var at han satsa på i måro, før han la seg før kl 21! Så håpe han rett og slett berre sove alt av seg nå og så blir det heilt perfekt ❤

Og der ble de positive vettuu:excited001:dance008 krysser alt jeg kan for at mannen er i bedre form, og dere får lagt inn aksjer IDAG:dance011:Heartpink:smiley-angelic001 Det blir lørdagskosen sin, det:hug003 Denne pp SKAL det gå, kjære du❤️❤️❤️

CD 17 og EL dag :dance011

Og for alle som følge spent med på dagens episode av Julekulene Vol. 2 så kan eg meddela at EL testen ikkje var heeeilt positiv i dag måres heller, men nå midt på dagen blei den heilt positiv og dei eldste jentene friske nok til å gå på besøk til besteforeldrene ein tur når minstemann kvilte, og mannen, til tross for svært redusert form presterte å levera 10/10 til min enorme glede!:hug003 Og med det så lever håpet om å bli gravid denne mnd i aller høyeste grad, og forventningene er høyere enn babels tårn! Haha :evil4, in your face!
Ååå så deilig å endelig få ein PP med skikkelig håp og glede og se fram til!❤ eg elske dpo land, beste tida ever. Skuldre senka, jobben gjort, og så spenninga om det klaffa og om ein får 2 strekar, elske det!:signs003
Screenshot_20230311-145902_Premom.jpg
Screenshot_20230311-144822_FF App.jpg

Så herlig det ble aksjeinnlegg, og du nå straks går inn i dpo-land med en masse HÅP om spire :love7 :smiley-angelic001 :Heartblue Endelig gikk det, på tross av sykdom hos mannen❤️:smiley-bounce015:dance011Som jeg håper det er vår tur nå:love017:santa:Heartred

Back
Topp