mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
CD 21❤
Idag har mannen hatt bursdag, på valentines, og forventa EL var faktisk idag, men den kom jo midt oppi spysjuko! Men, det rare er at det er ganske likt som sist. Sist fekk eg første positive EL test Tirsdagen og rekna med at EL kom på CD22, men FF satte ikkje kryss før 3 dager seinare på CD25. Var veldig rart.
Vis vedlegget 398884
(Eg hadde ein sjukt lav måling på forrige PP, som gjorde charten så enormt laaang, fjerna derfor den om nåken lure )
Og så, denne mnd testa eg positiv CD17, pleier stort sett å få EL samme dag. Men hadde positiv fram til Lørdag kveld, negativ først på søndags morgen. Det er ikkje vanlig for meg å ha positiv så lenge. Men, sjølv om ein ser vekk ifra målingen Fredagen mens eg var ganske sjuk, så ser det ikkje ut som om eg hadde EL verken Fredag eller Lørdag. Den setter nok kryss søndagen. Og slik eg ser det er det ikkje trulig at den endre seg om eg pjåter inn litt lavere målinger heller..
Vis vedlegget 398883SO weird. Nesten litt gla for at det ikkje har blitt godkjent prøving, virke som denna syklusen min trenger litt ro på å komma seg ❤ veldig spent på når TR dukke opp!
Hurra for mannen sin bursdag
Ojj, ja, da var det enda en merkelig syklus ut ifra det du er vant til:-/ stress eller sykdom kan ha stor innvirkning på kroppen