Fått 4 barn nå✨️ (mistet 2 ma seint og 3 sa tidlig)

CD 21❤

Idag har mannen hatt bursdag, på valentines, og forventa EL var faktisk idag, men den kom jo midt oppi spysjuko! Men, det rare er at det er ganske likt som sist. Sist fekk eg første positive EL test Tirsdagen og rekna med at EL kom på CD22, men FF satte ikkje kryss før 3 dager seinare på CD25. Var veldig rart.
Vis vedlegget 398884
(Eg hadde ein sjukt lav måling på forrige PP, som gjorde charten så enormt laaang, fjerna derfor den om nåken lure :hilarious: )
Og så, denne mnd testa eg positiv CD17, pleier stort sett å få EL samme dag. Men hadde positiv fram til Lørdag kveld, negativ først på søndags morgen. Det er ikkje vanlig for meg å ha positiv så lenge. Men, sjølv om ein ser vekk ifra målingen Fredagen mens eg var ganske sjuk, så ser det ikkje ut som om eg hadde EL verken Fredag eller Lørdag. Den setter nok kryss søndagen. Og slik eg ser det er det ikkje trulig at den endre seg om eg pjåter inn litt lavere målinger heller..
Vis vedlegget 398883SO weird. Nesten litt gla for at det ikkje har blitt godkjent prøving, virke som denna syklusen min trenger litt ro på å komma seg ❤ veldig spent på når TR dukke opp!

Hurra for mannen sin bursdag:cool05:dance008:gen014
Ojj, ja, da var det enda en merkelig syklus ut ifra det du er vant til:-/ stress eller sykdom kan ha stor innvirkning på kroppen:angelic:

CD 28 og 9,10 eller 11 dpo.
Eg var jo sjuk når eg hadde EL, og dermed blei tempen heilt feil. Eg har prøvd å triksa det til og lagt inn ulike temper disse dagene, men den setter ikkje kryss før Lørdag uansett liksom. Er godt mulig eg fekk EL først då, tviler iallefall på at det var Søndagen, det er svært unormalt for meg, og værre som er, begynte å spotte rosa idag, det betyr at mest sannsynlig får eg mensen for fult idag eller i natt. Før har eg spotta brunt fleire dagar før, etter svangerskapsbrudd, men normalt sett går eg rett på blødning ved rosa på papiret iallefall. Så det betyr kort lutealfase. Og då håpe eg inderlig på CD11 enn CD 9:eek:

Har ikkje så veldig masse å sei, for eg veit kroppen trøble etter MA/SA, og eg veit jo eg fint blir gravid fordiom, så tar det igrunn med ro :happy:

Ser at om eg blir gravid denne runden så blir termin heilt i begynnelsen av Desember, og det passe egentlig ganske fint, sleppe stressa med julaften og tidlig Januar e jo værre, for då blir det kanskje nyttårsaften, virke stress. Så går heller for min tredje desembertermin, er jo vande med dei ulike fasene av årstidene nå så ;)

I tillegg har fysio gjort ein kjempe jobb med armen min (og nakken og ryggen), og det har hjulpet godt å få gå på betennelsesdempande så lenge (2 veker nå, og går 1,5 veka til).

Ser lyst på detta, alt tjene til det gode til slutt ❤
Screenshot_20230221-204347_FF App.jpg

Tror seriøst terminspiren sitter neste pp, jeg:nailbiting::smiley-bounce012:smiley-bounce015:love017:smiley-angelic001:Heartpink

Tror seriøst terminspiren sitter neste pp, jeg:nailbiting::smiley-bounce012:smiley-bounce015:love017:smiley-angelic001:Heartpink
Ja altså eg e så overbevist at eg nesten skreiv til Lykke_lille at eg håpte nestemann ikkje komme på bursdagen te Romeo liksom, før eg måtte henta meg inn med i tilfelle :hilarious:
Begge gangene eg blei gravid i Mars hadde me egentlig pause, men likevell ikkje liksom siden me ikkje bruke prevansjon uansett, men prøvde ikkje å treffa og var sikker på eg ikkje var gravid. Og begge gangene blei eg nesten litt skuffa for eg har aldri villa hatt barn født seint på året. Alt ein tenke på :bag::hilarious: men nå e eg liksom skikkelig klar for det, og ska snu det fra sist ❤ så fallhøyden i Mars e jo massiv o_O

Ja altså eg e så overbevist at eg nesten skreiv til Lykke_lille at eg håpte nestemann ikkje komme på bursdagen te Romeo liksom, før eg måtte henta meg inn med i tilfelle :hilarious:
Begge gangene eg blei gravid i Mars hadde me egentlig pause, men likevell ikkje liksom siden me ikkje bruke prevansjon uansett, men prøvde ikkje å treffa og var sikker på eg ikkje var gravid. Og begge gangene blei eg nesten litt skuffa for eg har aldri villa hatt barn født seint på året. Alt ein tenke på :bag::hilarious: men nå e eg liksom skikkelig klar for det, og ska snu det fra sist ❤ så fallhøyden i Mars e jo massiv o_O

Husker fra tidligere at mars er "gravidmåneden" deres :love017 :hilarious: :love7 Det er den her også, og har ifra før 2 novemberbarn(skulle egl hatt 3) og både mannen og jeg har bursdag først i mars:angelic:
Jeg er tror det blir enda et desemberbarn på dere:smiley-bounce012:smiley-bounce015❤️

CD 2 i supersyklusen det SKAL bli bebis av!! :smiley-angelic001 :angelic::bag::woot:

Faktisk blei det ikkje mens på meg før Torsdag, Torsdag kveld faktisk! Så det blei jo på 12-13dpo, det er slettes ikkje værst! Då har egget god tid å feste seg denne PP ;)

haha, eg har SÅ truo :hilarious: fallhøyden blir heilt enorm. Enooorm! Trur knapt eg komme te å tørra å testa før 12 dpo. Men first thing first, aksjer. Ingen brukbare i Januar og ingen i februar. Nå e eg så møkkalei sjukdom at nei, eg forbyr sjukdom i Mars!

Hadde tenkt å ta eit lite forumspause nokre veker fram til EL nå, er innimellom ein smuuule seine kveldar innpå her. Men så gjekk det opp for meg at eg styre jo 2, som nesten e blitt 3 IKM grupper, og den eg egentlig var i har ikkje ein gong komt :arghh::hilarious: neida, joda, men berre kjekt det. Trenge jo kun titta innom kjapt (seie hu som kom inn til 17 varsler og skulle egentlig legga seg tidlig idag, og nå e kl 01:38).

Eg like babyverden forumet, det e så masse fantastiske mennesker her innpå og det e SÅ kjekt å følga andre som tenke likt og står i samme greia!❤ så vell brukt tid tenke eg sånn egentlig. Det kunne vært værre! :goodnight

CD 5♧

Då ser det ut til at TR melde sin avskjed, har ikkje merka at den har vært her sånn fysisk, så det love godt! Har hatt enorme smerter etter SA/MA tidligere over fleire mnd. Så då tenke eg kroppen e skikkelig back in business og klar for lillebror eller lillesøster eller begge deler ;)
mannen går sjukemeldt i påvente av ein løysning på dette ekstremt dårlige immunforsvaret han har fått. Plukke jo opp ALT! Så me skal ta litt grep helsemessig denna mnd og prøva Berit Nordstrand sin omstart 30. Starte på Onsdag :gen014 så satse på å klara å holda han frisk og så hjelpe det jo på tilgjengelighet 24/7:cool14

Trur aldri eg har gira meg opp så masse over ein PP før :excited001:laughing021 men har nok med at eg etter å ha mista aldri har prøvd meir enn 3pp, og blitt gravid i Mars 2 ganger, då føle eg jo at det MÅ skje liksom :hilarious: eg innser jo at det e litt teit, men eg klare ikkje la vær heller :hilarious:

CD 5♧

Då ser det ut til at TR melde sin avskjed, har ikkje merka at den har vært her sånn fysisk, så det love godt! Har hatt enorme smerter etter SA/MA tidligere over fleire mnd. Så då tenke eg kroppen e skikkelig back in business og klar for lillebror eller lillesøster eller begge deler ;)
mannen går sjukemeldt i påvente av ein løysning på dette ekstremt dårlige immunforsvaret han har fått. Plukke jo opp ALT! Så me skal ta litt grep helsemessig denna mnd og prøva Berit Nordstrand sin omstart 30. Starte på Onsdag :gen014 så satse på å klara å holda han frisk og så hjelpe det jo på tilgjengelighet 24/7:cool14

Trur aldri eg har gira meg opp så masse over ein PP før :excited001:laughing021 men har nok med at eg etter å ha mista aldri har prøvd meir enn 3pp, og blitt gravid i Mars 2 ganger, då føle eg jo at det MÅ skje liksom :hilarious: eg innser jo at det e litt teit, men eg klare ikkje la vær heller :hilarious:

Deilig TR har dratt sin kos for denne gang:joyful: Måtte hun ikke komme igjen på 9mnd'ish:cool:

Så godt at mannen er sykemeldt og forhåpentligvis kan komme seg litt å få opp immunforsvaret sitt igjen med god hjelp av tips og kosthold fra Berit Nordstrand:signs003 Er jo også fint at det er mange ledige stunder til sengekos:cool14

Jeg har virkelig trua på at du blir gravid med en liten desemberbebis igjen:gen014:cool05:love017 Mars virker virkelig til å være mnd deres:hilarious::smiley-bounce015 Blitt gravid selv 2 ganger da også:greet015Kommer til å følge med på deg og heie på desemberbarn:Heartblue:Heartred:Heartpink:love7

CD 9♧
Då var testinga igang, blenda el-test som forventa! Spent på når EL dukke opp denna runden. Sist eg blei gravid i Mars kom den på CD19. Så håpe den komme innanfor då, men helst tidligere siden eg drikker salviete :cool:
Denne veka har vært ein smak av vår, fått rydda i hagen, gravd litt og beskjært litt trær og svidd litt gras. Og så ser eg på værmeldinga at det skal bli VINTER❄️ igjen..?? Tull og tøys. Eg vil ha vååår eg nå! :arghh: trur eg ska berre isolera meg i huset så lenge det e minusgrader, rett og slett streika og heller bruka tid på å få rydda hus!:hilarious:

CD12♧

Over midnatt og dermed inn i CD 12 :cool: tempen har altså vært sååå jevn, til tross for at min døgnrytme har vært heilt ujevn som alltid :hilarious: og så har det vært heilt tørt i rugemaskinen for å sei det sånn.. men så idag var det plutselig gang på ting! Det pleie jo starta ein del dagar før EL, men ja, dei fertile dagane e iallefall igang :dance011
Men eg e veldig overraska øve kor jevn tempen har vært, heilt siden EL sist liksom! Det må jo gi optimale forhold til gullegget tenke nå eg :cool14
Screenshot_20230306-013441_FF App.jpgScreenshot_20230306-013429_FF App.jpg

CD12♧

Over midnatt og dermed inn i CD 12 :cool: tempen har altså vært sååå jevn, til tross for at min døgnrytme har vært heilt ujevn som alltid :hilarious: og så har det vært heilt tørt i rugemaskinen for å sei det sånn.. men så idag var det plutselig gang på ting! Det pleie jo starta ein del dagar før EL, men ja, dei fertile dagane e iallefall igang :dance011
Men eg e veldig overraska øve kor jevn tempen har vært, heilt siden EL sist liksom! Det må jo gi optimale forhold til gullegget tenke nå eg :cool14
Vis vedlegget 400324Vis vedlegget 400323

Oi, vi hadde veldig lik temp!
Stusset og over at min var så jevn de siste dagene :p
Vi får satse på at det er et godt tegn :hilarious::angelic:

68001ED0-3C99-45E5-A958-1C7D269938F6.jpeg

Oi, vi hadde veldig lik temp!
Stusset og over at min var så jevn de siste dagene :p
Vi får satse på at det er et godt tegn :hilarious::angelic:

Vis vedlegget 400332
Jaaa, la oss håpe det! Eg har målt 36,37°C tre ganger denne pp'en, veldig fasinerande siden det er eit gøy tall, og siden sjansen burde jo vært så liten :hilarious: trur EL blir lett å finna denne gang med tempen :cool:

Nå e eg altså så møkkalei sjukdom! Blir dette tredje PP av 3 PP som blir ødelagt av sjukdom? :arghh:
Våkna ganske uggen og trudde det var fordi eg drømte så masse rart og våkna ogfte inatt. Så kvilte litt til på formiddagen og våkna til ein kropp med super verk, brennande lunger og aukande temp. Heilt knockout nå. Første dagen med EL-slim, så er jo enda nokre dagar til EL, tipper egget slippes Torsdag-Fredag. Så er jo enda håp. Og i værste fall skal eg jammenmeg klare ein runde :hilarious: det værsta er om mannen, som har skikkelig dårlig immunforsvar akkurat nå, blir sjuk. For då er løpet kjørt slik som dei siste 2 pp'ene...

Nå e eg altså så møkkalei sjukdom! Blir dette tredje PP av 3 PP som blir ødelagt av sjukdom? :arghh:
Våkna ganske uggen og trudde det var fordi eg drømte så masse rart og våkna ogfte inatt. Så kvilte litt til på formiddagen og våkna til ein kropp med super verk, brennande lunger og aukande temp. Heilt knockout nå. Første dagen med EL-slim, så er jo enda nokre dagar til EL, tipper egget slippes Torsdag-Fredag. Så er jo enda håp. Og i værste fall skal eg jammenmeg klare ein runde :hilarious: det værsta er om mannen, som har skikkelig dårlig immunforsvar akkurat nå, blir sjuk. For då er løpet kjørt slik som dei siste 2 pp'ene...
Så dritt med sykdom håper du blir fort frisk igjen og at mannen holder seg fin så dere får lagt inn noen aksjer. :love7 Tvi tvi :Heartbigred

Åneeei, ikke igjen:arghh::shy: Nå håper jeg virkelig du blir fort frisk igjen og at mannen IKKE blir smittet❤️ Håper dere får til å legge inn aksjer å være med i gamet denne PP:smiley-angelic001:Heartpink

Åneeei, ikke igjen:arghh::shy: Nå håper jeg virkelig du blir fort frisk igjen og at mannen IKKE blir smittet❤️ Håper dere får til å legge inn aksjer å være med i gamet denne PP:smiley-angelic001:Heartpink
Igjen, denne gangen som sist så er eg gla det har vært ei hektisk helg og eg har glømt salvieteen. Nå håpe eg på EL til helga eller over! Egg, hold deg inne :smiley-angry016

Sige på hos mannen nå. Altså han er jo 100% sjukemeldt nå fordi immunforsvaret hans er heilt på bunn og han venter på veien videre, vært sjuk kvar veka i heile år, så forventa at han fekk det ja :smiley-angry017 så nå e det berre å håpa på sein EL og kjapp helbredelse av detta viruset eller ka det er ❤ mulig denna feberen holde EL vekke og..? :confused013
Sist PP fekk eg jo spysjuko rett før positiv test, e det mulig! :angelic:

Ånei @ElskerJesus♡ , dette var ikke kjekt å lese! :( La det vær et skikkelig pinglevirus som bare streifer forbi, så dere i alle fall får en litt bedre pp enn sist :smiley-angelic001

Back
Topp