Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Heia heia!! Nå må 2 streker komme snart, jeg har trua!!! :D

Hørtes ut som en nydelig dag i går, så rart å lese at dere er på stranda mens her er det minusgrader :hilarious:
 
Ok, hjelp!! Jeg tok denne akkurat nå, synes det kanskje er noe på easy@home?
1000037498.jpg
 
Jeg ser! :woot: Mine tester var ikke noe sterkere enn det så tidlig, heller svakere. Har troa på denne!
Åååh så koselig sagt!! ❤️ Får jo skikkelig håpet opp her nå ja, men også veldig redd for at det ikke er :eek:
 
Ok, hjelp!! Jeg tok denne akkurat nå, synes det kanskje er noe på easy@home?
Vis vedlegget 420721
Jeg seeer :excited001 :excited001 jeg er så spent at jeg går ut av mitt gode skinn snart!!

Men du! Vi kastet ALDRI tester før du har fått et endelig svar på at du ikke ble gravid denne pp. Nå vet du det til neste gang :hilarious:
 
Jeg seeer :excited001 :excited001 jeg er så spent at jeg går ut av mitt gode skinn snart!!

Men du! Vi kastet ALDRI tester før du har fått et endelig svar på at du ikke ble gravid denne pp. Nå vet du det til neste gang :hilarious:
Det går helt rundt for meg her!!! :wacky: prøver så hardt jeg kan å ikke få forhåpninger men den kampen er tapt tror jeg :hilarious:

Hahaha den er god! Lover å ikke kaste noen flere fremover før vi vet :hilarious::love017
 
Det går helt rundt for meg her!!! :wacky: prøver så hardt jeg kan å ikke få forhåpninger men den kampen er tapt tror jeg :hilarious:

Hahaha den er god! Lover å ikke kaste noen flere fremover før vi vet :hilarious::love017
Jeg kan kjenne på spenningen gjennom mobilen!! Men det er sikkert fordi jeg er sykt spent på dine vegner selv!! Kan bare tenke hvordan det er for deg, helt elektrisk :hilarious: :excited001 det blir så spennende i kveld!! Husk å ikke drikk for mye nå da :joyful:

Bra, du lærer fort :smiley-angelic003:hilarious:
 
Jeg kan kjenne på spenningen gjennom mobilen!! Men det er sikkert fordi jeg er sykt spent på dine vegner selv!! Kan bare tenke hvordan det er for deg, helt elektrisk :hilarious: :excited001 det blir så spennende i kveld!! Husk å ikke drikk for mye nå da :joyful:

Bra, du lærer fort :smiley-angelic003:hilarious:
Hahaha ja akkurat sånn som den smilyen der er det! :excited001 :hilarious: jeg skal prøve å ikke drikke for mye, typisk at jeg nå er ekstra tørst om dagen. Og føler jeg må på do ofte :hilarious: nå gikk jeg ca 1230, da må jeg klare å holde meg ihvertfall til kl.1530, helst lenger. :thumright
 
Hahaha ja akkurat sånn som den smilyen der er det! :excited001 :hilarious: jeg skal prøve å ikke drikke for mye, typisk at jeg nå er ekstra tørst om dagen. Og føler jeg må på do ofte :hilarious: nå gikk jeg ca 1230, da må jeg klare å holde meg ihvertfall til kl.1530, helst lenger. :thumright
Den passer oss veldig fint den smilyen :hilarious:
Fare for dehydrering rundt el og 8-14 dpo :hilarious::hilarious: du får sitte der, tørst, og knipe igjen :hilarious:
 
Bare sånn for moro skyld, så fikk jeg lyst til å sammenligne tester her :hilarious:

Fra nå/denne runden:
1000037455.jpg
1000037473.jpg
1000037506.jpg


Fra da jeg ble gravid med datteren min:
Dette er samme merke test som jeg bruker nå, den slo først ut 10 dpo og da ganske svakt (begge bildene er samme test)
1000037511.jpg
1000037512.jpg
utviklingen da:
1000037513.jpg


Håper det samme skjer igjen :angelic::smiley-angelic001:love017:Heartblue:Heartpink:Heartred
 
Ser forresten på begge de to siste testene ❤️ :nailbiting: og er så spent på neste test! Dette mååå jo være spire vel!
 
Back
Topp