Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Ser forresten på begge de to siste testene ❤️ :nailbiting: og er så spent på neste test! Dette mååå jo være spire vel!
Syntes jeg kunne skimte på begge jeg også men var usikker, så gøy at du sier det nå! ❤️ :woot: det mååå jo det!! Kom igjen lille venn :Heartred
 
Tok disse akkurat nå, klarte ikke holde meg mer :hilarious: pluss at vi skal avgårde. Var veldig utvannet selv om jeg bare har drukket ett glass vann, men men, sånn ble de:
1000037525.jpg
 
Tok disse akkurat nå, klarte ikke holde meg mer :hilarious: pluss at vi skal avgårde. Var veldig utvannet selv om jeg bare har drukket ett glass vann, men men, sånn ble de:
Vis vedlegget 420762

Den synes jo veldig godt på easyhome sin da! Hvis dette ikke er spire skjønner jeg ingenting :nailbiting: ❤️❤️
 
Den synes jo veldig godt på easyhome sin da! Hvis dette ikke er spire skjønner jeg ingenting :nailbiting: ❤️❤️
Ikke jeg heller... :nailbiting: :Heartred :Heartred synes og jeg begynner å få mer ømme pupper og bli litt småkvalm, pluss murringa som har vært der nå siden 5dpo
 
Ikke jeg heller... :nailbiting: :Heartred :Heartred synes og jeg begynner å få mer ømme pupper og bli litt småkvalm, pluss murringa som har vært der nå siden 5dpo

Kjenner jeg har skikkelig trua altså!!
 
Jeg ser fremdeles på den nederste, det må jo være noe :love7:D
 
Ser på begge de to nederste fra i dag ❤️❤️
 
Akkurat kommet hjem fra hematologen nå, ble satt på heparin (men ikke aspirin sånn som gynekologen sa, hm..). Jeg fikk henvisning til å ta flere blodprøver, og skal tilbake på ny time om en uke hos han.

Alt gikk så sykt fort og på spansk, forklarte ikke hvordan jeg skulle ta den engang så jeg er lettere forvirret :wacky: bortsett fra at jeg skal sette første sprøyte i morgen mellom kl.8-9, men han har bare gitt meg resept på 2 sprøyter (og må ta én om dagen). Så mye styr!

Tar å tisser på nye pinner igjen senere i kveld, må spare litt lenger :joyful:

(Litt kort oppsummert, legging på g)
 
Akkurat kommet hjem fra hematologen nå, ble satt på heparin (men ikke aspirin sånn som gynekologen sa, hm..). Jeg fikk henvisning til å ta flere blodprøver, og skal tilbake på ny time om en uke hos han.

Alt gikk så sykt fort og på spansk, forklarte ikke hvordan jeg skulle ta den engang så jeg er lettere forvirret :wacky: bortsett fra at jeg skal sette første sprøyte i morgen mellom kl.8-9, men han har bare gitt meg resept på 2 sprøyter (og må ta én om dagen). Så mye styr!

Tar å tisser på nye pinner igjen senere i kveld, må spare litt lenger :joyful:

(Litt kort oppsummert, legging på g)
Nå vet ikke jeg hva heparin er, men det hørtes spennende ut! Håper det gir god effekt.
Men litt kjedelig at time gikk fort, og på spansk. Hadde du mannen med?
Rart han bare ga deg 2 stk, han hadde nok ikke hodet med seg i dag :hilarious:

*venter venter venter*
 
Nå vet ikke jeg hva heparin er, men det hørtes spennende ut! Håper det gir god effekt.
Men litt kjedelig at time gikk fort, og på spansk. Hadde du mannen med?
Rart han bare ga deg 2 stk, han hadde nok ikke hodet med seg i dag :hilarious:

*venter venter venter*
Det er blodfortynnende ☺️ ja mannen var med heldigvis! Hehe! tydeligvis så ga han meg visst bare 2 fordi medisinen er så dyr, så han sa jeg burde gå til fastlegen min og få han til å skrive ut resept til meg for da får jeg det gratis. Problemet er bare at jeg ikke har fått tildelt fastlege her nede enda, det tar uendelig lang tid med alt sånt offisielt her. Såeh... Ja da får vi bare hive oss rundt. Kanskje snakke med gynekologen igjen.
 
Back
Topp