Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

CD23 - 7DPO

I dag er jeg litt deppa, føler det ikke har gått veien. Én dag igjen til testing men føler meg nesten sikker på at det ikke går. Har litt sånn mensenlignende smerter i dag og håper ikke det betyr at progesteronet ikke funker og at mensen kommer 8 eller 9 dpo :sorry:
Jeg har hatt til og fra menssmerter i flere dager nå, går ut fra at det er progesteronet som forårsaker det :) :Heartred
 
Jeg har hatt til og fra menssmerter i flere dager nå, går ut fra at det er progesteronet som forårsaker det :) :Heartred
Der sa du noe, det er sikkert derfor!❤️ Det murrer noe helt ekstremt her nå ihvertfall. Vondt helt baki ryggen
 
Jeg sprakk :rolleyes::hilarious::facepalm: skikkelig utvanna ikke-førsteurin, helt tåpelig :hilarious:

1000037334.jpg
 
CD23 - 7DPO

I dag er jeg litt deppa, føler det ikke har gått veien. Én dag igjen til testing men føler meg nesten sikker på at det ikke går. Har litt sånn mensenlignende smerter i dag og håper ikke det betyr at progesteronet ikke funker og at mensen kommer 8 eller 9 dpo :sorry:
I dag var det din tur med alle dritt-følelsene :( murringene er fordi egget graver seg ned vettdu :love017
Hvordan har resten av dagen gått? ❤️
 
I dag var det din tur med alle dritt-følelsene :( murringene er fordi egget graver seg ned vettdu :love017
Hvordan har resten av dagen gått? ❤️
Det var visst det! :depressed: går bedre nå heldigvis, hadde en god telefonsamtale med venninna mi og så har vi vært ute og spist lunsj i dag, snuppa har vært så blid og søt og drevet og tullet med alle på restauranten og danset til musikken osv så er jo umulig å være i dårlig humør da :joyful::love017 har fått litt tilbake troa nå, men veldig spent på testinga fremover! Har hatt mye symptomer egentlig, suuuuperhøy livmorhals, heftig murring, bekkenet er allerede merkbart sårt, kvalme, svimmelhet , ekstrem luktesans, osv. men akkurat nå føler jeg jeg bare har de pga progesteronstøtten så det betyr jo ikke at jeg er gravid, så tror jeg ble litt deppa for det også :hilarious:
 
Det var visst det! :depressed: går bedre nå heldigvis, hadde en god telefonsamtale med venninna mi og så har vi vært ute og spist lunsj i dag, snuppa har vært så blid og søt og drevet og tullet med alle på restauranten og danset til musikken osv så er jo umulig å være i dårlig humør da :joyful::love017 har fått litt tilbake troa nå, men veldig spent på testinga fremover! Har hatt mye symptomer egentlig, suuuuperhøy livmorhals, heftig murring, bekkenet er allerede merkbart sårt, kvalme, svimmelhet , ekstrem luktesans, osv. men akkurat nå føler jeg jeg bare har de pga progesteronstøtten så det betyr jo ikke at jeg er gravid, så tror jeg ble litt deppa for det også :hilarious:
Åh så herlig! Blir jo glad av sånt :love017 føler ofte at barna merker at du er sliten trist, så blir de også veldig vanskelige å gjør alt mye verre :hilarious: godt du fikk en god prat med venninna di, det gjør så godt å bare si ting høyt av og til ❤️

Masse symptomer her ja! :D håper noen av dem er fra spiren også! Nå blir det veldig spennende fremover, endelig starter testingen :excited001 gleder meg til å myse etter streker og se at streken blir tydeligere og tydeligere :love017
 
Syns også jeg ser noe på babyplan sin, blir spennende dager nå❤️
 
Synes også jeg der noe :D
 
Spent på morgendagens test :smiley-angelic001 Håper det er en liten spire som har flytta inn i den nyoppussede babyhulen ❤️
 
Jeg tør lissom ikke håpe akkurat nå... er jo det jeg aller mest håper på men åh, tenk om det faktisk er sant?! Nei, jeg kan ikke tro på det helt enda, dette er skummelt :nailbiting::smiley-angelic001❤️
Åååh, som jeg skjønner deg! :Heartred Fallhøydenblir så veldig stor hvis man virkelig virkelig håper, samtidig som det er fysisk umulig å ikke gjøre det. Jeg håper veldig veldig for deg! Og plutselig kan det dukke opp strek, selv om det ikke vises så godt i dag:Heartred Hold ut! En dag blir det, uansett:Heartred
 
Back
Topp