Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Spennende å følge med! Her har det vært el-symptomer i 2-3 dager, så innbiller meg el i dag eller i morn … Har ikke testa denne runden, så det skal bli spennende :happy:
Oj! Så gøy! Det blir spennende!!! Da havner vi kanskje ganske nære med termin da. Håper den sitter for oss begge denne gangen, vi skulle jo vært nesten sprekkferdige vi nå egentlig ❤️❤️❤️
 
Testing er skikkelig nervepirrende! Elsker å teste men hater negativt resultat :hilarious:
Ja, nå er vi ferdig med depping, vi SKAL faktisk inn i august!!!❤️
Haha ja samme her! Så spennende og gøy å teste men da selvfølgelig med håp om et positivt utfall :hilarious: vi SKAL det ☺️❤️❤️
 
Spennende! Gleder meg til du begynner å teste :) håper for deg :love017
Tusen takk for håpingen ❤️:love017 så koselig at du fortsatt titter innom her iblant, tenke seg til at vi var i samme termingruppe, du er jo snart fødeklar du nå :love7hvordan går det med deg og lillegull?
 
I dag har jeg hatt masse tykt (ikke strekkbart) slim, og vært veldig trøtt. Døde nesten når lille klatret på meg og hele tiden skulle klype, klatre og albue meg i de ømme puppene :hilarious:
 
Oooh jeg kommer snikende rett inn i oppvarming av testefesten!! Vorspiel!! Tre dager til test, også skli rett inn i august :excited001
 
CD21 - 5DPO

5 dpo allerede? Nå nærmer det seg!! Aj, det går opp og ned med følelsene her altså. Jeg var ganske rolig følte jeg i helgen og etter EL, men nå som det nærmer seg dommens time begynner jeg å merke det. :laughing002

Tempen holder seg høy! Fikk ikke tempet i går da det var unntakstilstand her på morgenen, ei lita frøken som skulle starte dagen klokka 05 med raserianfall :sleep011
1000037236.png
1000037237.png


Lite symptomer her akkurat nå, annet enn oppblåst og øm i magen...
 
Da blir første progesteron satt i kveld! :happy093
Siden jeg var usikker på hvor mange dpo jeg faktisk er, 4 eller 5, så ville jeg ikke begynne med den for tidlig (økt risk for exu, at det implanterer seg i egglederen f.eks.).

(Så da kan jeg ikke stole på symptomene lenger fremover :p :hilarious: ).

Hittil det jeg har kjent på litt av og på:
- følsom/sensitiv (kunne ikke synge barn av regnbuen til datteren min i sta for den ga meg bare lyst til å gråte)
- metallsmak i munnen
- ømme bryster som føltes sprengt/fylte ut
- mensenmurring
- forstoppet
- sensitiv mage
- tykk, slimete gulhvit utflod
- litt tett i nesa
- bekkenet har begynt å si fra at det er der igjen
- kraftig stikk midt i livmora til lunsj, som lyn fra klar himmel
- tidvis svimmel
- himla frysen ved leggetid og på morgenen
- trøtt, spesielt rundt kl.17 (kan også være pga mangel på kaffe, ser ikke bort ifra det)
- katta er klistremerke
 
Last edited:
Da blir første progesteron satt i kveld! :happy093
Siden jeg var usikker på hvor mange dpo jeg faktisk er, 4 eller 5, så ville jeg ikke begynne med den for tidlig (økt risk for exu, at det implanterer seg i egglederen f.eks.).

(Så da kan jeg ikke stole på symptomene lenger fremover :p :hilarious: ).

Hittil det jeg har kjent på litt av og på:
- følsom/sensitiv (kunne ikke synge barn av regnbuen til datteren min i sta for den ga meg bare lyst til å gråte)
- metallsmak i munnen
- ømme bryster som føltes sprengt/fylte ut
- mensenmurring
- forstoppet
- sensitiv mage
- tykk, slimete gulhvit utflod
- litt tett i nesa
- bekkenet har begynt å si fra at det er der igjen
- kraftig stikk midt i livmora til lunsj, som lyn fra klar himmel
- tidvis svimmel
- himla frysen ved leggetid og på morgenen
- trøtt, spesielt rundt kl.17 (kan også være pga mangel på kaffe, ser ikke bort ifra det)
Blir veldig spennende å følge med her fremover ❤️ :love7
 
Tusen takk for håpingen ❤️:love017 så koselig at du fortsatt titter innom her iblant, tenke seg til at vi var i samme termingruppe, du er jo snart fødeklar du nå :love7hvordan går det med deg og lillegull?
Må jo følge med :) ofte inne å leser, heier sånn på deg!
Går fint med oss :love017
 
Må jo følge med :) ofte inne å leser, heier sånn på deg!
Går fint med oss :love017
Så godt å høre at det går fint med dere!! ❤️Jeg må ta meg en tur inn å se i gruppa, har ikke klart å gjøre det enda for stakk sånn i hjertet etter jeg mistet men nå går det bedre :love017 hihi ååå, så koselig, gøy med heiagjeng ❤️ håper det går nå! :nailbiting::woot:
 
CD22 - 6DPO

Bare 2 dager igjen til jeg fyrer av første test!! :dance011

Dagens temp:
1000037279.png
1000037280.png


Siden jeg nå har begynt på progesteronstøtta så tror jeg jeg gir meg med tempingen, og symptomtolkning. Den påvirker jo begge deler og kan være misvisende. Føles egentlig litt godt også, siden det nå er umulig å vite om symptomene kommer av graviditet eller progesteronet så føler jeg jeg kan bare slappe av og vente til jeg kan teste. Troen på at det har gått vingler litt, men håpet fortsetter sterkt! Tenkte å teste søndag morgen sammen med mannen min, gleder meg sånn!!! :love017:smiley-angelic001:angelic::joyful:
 
Last edited:
CD23 - 7DPO

I dag er jeg litt deppa, føler det ikke har gått veien. Én dag igjen til testing men føler meg nesten sikker på at det ikke går. Har litt sånn mensenlignende smerter i dag og håper ikke det betyr at progesteronet ikke funker og at mensen kommer 8 eller 9 dpo :sorry:
 
Back
Topp