Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Takk for omtanken dere ❤️❤️❤️ Tror ikke det er håp mer... :sorry: har time hos gynekologen på fredag, hvis ikke jeg begynner å blø før det. Hatt en dårlig magefølelse lenge så var vel egentlig forberedt på dette men håååpet i det lengste. Føles skikkelig dritt men foretrekker at det skjer nå og ikke i uke 12, 16 eller 20 lissom... også skal vi fortsette å prøve! ☺️❤️
 
Åneeei, var ikke sånn det skulle gå:( Sender deg mange trøsteklemmer❤️
 
Tusen takk ❤️ er ganske fortvilet nå... 3. graviditeten siden januar i år, hadde håpet at denne satt...

Uff, det er så vondt å miste❤️ Vet selv hvor stor sorg det etterlater en i❤️ Jeg mistet selv 3 ganger før denne lille gutten i magen satt(30+3 uker gravid):Heartblue
 
Uff, det er så vondt å miste❤️ Vet selv hvor stor sorg det etterlater en i❤️ Jeg mistet selv 3 ganger før denne lille gutten i magen satt(30+3 uker gravid):Heartblue
Det er utrolig vondt ❤️ trist å høre at du også har mistet så mange ganger... men gir håp at du fikk det til til slutt, gratulerer så mye med gutten i magen!! 30+3 da er det ikke så altfor lenge igjen ❤️☺️
 
Det er utrolig vondt ❤️ trist å høre at du også har mistet så mange ganger... men gir håp at du fikk det til til slutt, gratulerer så mye med gutten i magen!! 30+3 da er det ikke så altfor lenge igjen ❤️☺️

Ja, vi er en del som har mistet en del ganger på rad her inne❤️ Tror det er nokså vanlig, men snakkes lite om!
Takk :Heartblue Jeg skal ha PKS når jeg er37+6, så heldigvis ikke så altfor lenge til:gen014
 
Ja, vi er en del som har mistet en del ganger på rad her inne❤️ Tror det er nokså vanlig, men snakkes lite om!
Takk :Heartblue Jeg skal ha PKS når jeg er37+6, så heldigvis ikke så altfor lenge til:gen014
Ja det har du nok helt rett i, gynekologen min sa at ca 25% mistet og det er ikke inkludert kjemiske, men når ingen snakker om det så føles det iblant som om man er helt alene om å ikke få det til... Så veldig godt å ha forumet her hvor det absolutt snakkes om ☺️❤️ oj, ja det er jo ikke lenge til! Så deilig å vite når du skal ha det. Har svangerskapet gått bra hittil? Ønsker deg all lykke til med resten og PKS!! og tenk så fint at du snart får møte din herlige lille gutt :love7
 
Åh, nei :Heartred *klem*
 
5+2

Dagens test bekrefter tap, den er nesten helt blenda nå... og fått litt rosa på papiret i dag morges. Føles skikkelig dritt og urettferdig og uforståelig. Tredje graviditeten på rad som jeg mister... vet det er en risiko for at det skjer, men akkurat nå har jeg bare behov for å være lei meg og skuffet. Samtidig som jeg er glad det kommer i gang, er sliten av å gå å tolke tester som ikke stiger som de skal, med en klump i magen om at "jeg tror ikke dette går", men med håpet i hjertet om at "jo, det MÅ jo bare det". Det har vært utmattende. Håper at neste runde sitter det en frisk liten spire der som sender testene i været og som sitter hele veien, pleeeeease :smiley-angelic001:angelic:

PXL_20230924_060203300.jpg
 
Last edited:
Selvfølgelig er dette trist og vondt, og det skal du få føle! Sender all omsorg for denne runden og håp for at i neste så vil spiren sitte hos deg :Heartred
 
Kan du få hjelp? Noe som kan hjelpe spira med å klore seg fast? Selvfølgelig er du er lei deg, det har du all rett til å være! Vil bare gi deg en klem, så ufattelig urettferdig og vondt.
 
5+2

Dagens test bekrefter tap, den er nesten helt blenda nå... og fått litt rosa på papiret i dag morges. Føles skikkelig dritt og urettferdig og uforståelig. Tredje graviditeten på rad som jeg mister... vet det er vanlig men akkurat nå har jeg bare behov for å være lei meg og skuffet. Samtidig som jeg er glad det kommer i gang, er sliten av å gå å tolke tester som ikke stiger som de skal, med en klump i magen om at "jeg tror ikke dette går", men med håpet i hjertet om at "jo, det MÅ jo bare det". Det har vært utmattende. Håper at neste runde sitter det en frisk liten spire der som sender testene i været og som sitter hele veien, pleeeeease :smiley-angelic001:angelic:

Vis vedlegget 415469
Hvis du har mistet 3 på rad, kan du ikke få støttemedisiner da?
Så utrolig trist å miste :Heartred
 
Kan du få hjelp? Noe som kan hjelpe spira med å klore seg fast? Selvfølgelig er du er lei deg, det har du all rett til å være! Vil bare gi deg en klem, så ufattelig urettferdig og vondt.
Håper jeg får noe hjelp nå ja... skal til gynekologen på fredag uansett så da får jeg se hva hun sier. Takk, hjelper alltid med en klem ❤️
 
Hvis du har mistet 3 på rad, kan du ikke få støttemedisiner da?
Så utrolig trist å miste :Heartred
Jo jeg vil tro det, men usikker på hvordan det fungerer her i Spania... Hadde jo progesteron denne gangen og det har jo funket for hvis ikke hadde tr kommet dpo 9, så føler at det ga denne spiren en sjanse selvom den ikke utviklet seg videre. Får se hva gynekologen sier på fredag ☺️❤️
 
Så utrolig leit! Blir så lei meg❤️ fult lov å være lei å kjenne på alle følelsene nå. Håper du kan få litt hjelp etter å ha mistet 3 ganger på rad ❤️
 
Så utrolig leit! Blir så lei meg❤️ fult lov å være lei å kjenne på alle følelsene nå. Håper du kan få litt hjelp etter å ha mistet 3 ganger på rad ❤️
Takk fine du ❤️ håper det! ☺️❤️ Og at ikke syklusen blir for lang denne gangen :smiley-angelic001
 
Jo jeg vil tro det, men usikker på hvordan det fungerer her i Spania... Hadde jo progesteron denne gangen og det har jo funket for hvis ikke hadde tr kommet dpo 9, så føler at det ga denne spiren en sjanse selvom den ikke utviklet seg videre. Får se hva gynekologen sier på fredag ☺️❤️
Håper det blir din tur veldig snart :Heartred
 
Back
Topp