Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Så leit at testen var svakere i dag, håper det er andre faktorer som spiller inn og at dette går veien :smiley-angelic001 :Heartred
 
Så leit at testen var svakere i dag, håper det er andre faktorer som spiller inn og at dette går veien :smiley-angelic001 :Heartred
Håper det!! Tusen takk ❤️❤️ De er kanskje ikke de beste de her... kan stress påvirke testene? Under mye negativt stress akkurat nå (sånn utenom graviditeten) :wideyed:
 
Håper det!! Tusen takk ❤️❤️ De er kanskje ikke de beste de her... kan stress påvirke testene? Under mye negativt stress akkurat nå (sånn utenom graviditeten) :wideyed:
Så leir med mye negativt stress.. :Heartred Vet dessverre ikke om det kan påvirke, men håper stresset passerer snart :Heartred
 
Dagens tester, er hvertfall ikke noen klar nedgang foreløpig! Skal avgårde og få kjøpt noen andre tester nå når apoteket åpner her.

Hatt også noen veldig sterke tak av kramper her, men det kan ha vært fordi jeg drakk kaffe på tom mage også. Håper det bare er det :hilarious:
PXL_20230921_061930435.MP.jpg
PXL_20230921_073640273~2.jpg


Drev å googla, kanskje jeg er en av de som bare har sånne superlave nivåer og at det er helt normalt? Så det kunne være normalt med 75-2600 ved 4-5 uker. Selvom jeg fikk jo sterke tester med datteren min da..
 
Last edited:
Dagens tester, er hvertfall ikke noen klar nedgang foreløpig! Skal avgårde og få kjøpt noen andre tester nå når apoteket åpner her.

Hatt også noen veldig sterke tak av kramper her, men det kan ha vært fordi jeg drakk kaffe på tom mage også. Håper det bare er det :hilarious:
Vis vedlegget 415239Vis vedlegget 415240

Drev å googla, kanskje jeg er en av de som bare har sånne superlave nivåer og at det er helt normalt? Så det kunne være normalt med 75- Selvom jeg fikk jo sterke tester med datteren min da..
Jeg har hørt at hcg øker fortere med jenter enn med gutter :)
 
Tror jeg skal fortsette med disse hver andre dag fremover, har 2 til. Også ta en digital på søndag. ☺️☺️ Kanskje holde meg unna de andre hvis jeg klarer da de bare bekymrer mer enn noe annet...
 
Tror jeg skal fortsette med disse hver andre dag fremover, har 2 til. Også ta en digital på søndag. ☺️☺️ Kanskje holde meg unna de andre hvis jeg klarer da de bare bekymrer mer enn noe annet...

Høres lurt ut! Den her var kjempe fin og jeg har trua på spiren! ❤️❤️
 
Dere er så gode ❤️ hadde blitt gal på ordentlig om jeg skulle gått igjennom alt det her alene. Setter veldig pris på kommentarene :love7

Resten av dagen har jeg hatt mer kvalme og ømme bryst og, symptomer "liker" vi! ❤️☺️
 
5+0

Ikke tatt noen graviditetstest i dag, så da ble det en blodsukkertest istedenfor :hilarious: neida, bare var nysgjerrig på hvordan blodsukkeret lå an da jeg var i grenseland til svangerskapsdiabetes sist svangerskap så vil følge det fra start denne gangen. I følge Helsedirektoratet så bør fastende blodsukker hos gravide ligge under 5.3 mmol/L, min slo ut på 5.6 i dag. Men, jeg har akkurat sluttet på metformin (tok siste i går etter en nedtrapping på to uker), den tar jeg pga PCOS og har jo et lite insulinreguleringsproblem pga det. Men tror også at det stiger litt nå siden jeg plutselig "må klare meg uten" metformin, så vet ikke helt om jeg kan stole på verdiene helt enda (gynekologen tok meg av det). Prøver uansett å leve og spise så sunt jeg kan så dette barnet får de beste muligheter for å utvikle seg godt. Var helt ekstremt sunn med datteren min og allikevel hadde jeg verdier på 5.6 fastende om morgenen, men hun ble ikke for stor, hadde ikke problemer med sitt blodsukker og har per dags dato ingen men ifra det. Fødselen gikk også uten problemer, litt rask og litt stort blodtap, men eller ingenting av det som er relasjonert med svangerskapsdiabetes (økt risiko for keisersnitt osv). Så jeg tror dette også skal gå bra! ☺️
PXL_20230922_081505131.jpg


Dagens frokost da jeg er så himla kvalm og ikke orker tanken på mat, en liten skål med nøtter og 3 dadler (noen karbohydrater må jeg jo ha). ☺️
PXL_20230922_082100379.jpg


Føles egentlig godt å ikke ha tatt graviditetstest i dag, prøver å stole på at dette går veien, å teste hele tiden endrer ikke utfallet av dette uansett :hilarious: føler meg roligere i hodet og gleder meg til å se om jeg får 2-3 på digital på søndag ☺️❤️
 
Back
Topp