Beklager at det blir sånn rykk og napp svaring på meg her, hatt mye sykdom igjen i tillegg til vaksiner og bivirkninger av den på lille så her henger jeg såvidt etter i stroppenÅåh, det var koselig å høreSer alltid fram til oppdateringer og svar fra deg, er så koselig
Hehe, her er det og litt ekstra godt for tida, Men ingen vektoppgang så det går opp i opp i det minste. Trengs nok litt ekstra med all energien som går med til å ta vare på de små. Tror jeg går flere kilometer på stuegulvet og gynger EV i armene, omtrent eneste måten han sovner på
Så utrolig spennende å lære om at det kan virke forebyggende! Hvor store mengder er det snakk om da? For en utrolig mom-hack altså, mindre sjuker fra barnehagen er absolutt noe å trakte etterHuset har sluppet unna så langt selv om EM har hatt noe forkjølelse og feberstyr.
Ja kjempeherlig at han soverNå sover vi i dobbeltseng på barnerommet og han ligger i najell-nestet med den siden som vender mot meg slått ned. Føler meg tryggere når han ikke kan åle seg så mye rundt
Hvordan sover dere? Var det bedside på deres rom?
Kjempeartig at de er så likeSiden jeg skrev til deg sist har han blitt enda sterkere i nakken
Lys er knallstas her og
Vi jobber med den bæreselen, hehe. Foreløpig går det greit når han sover, noe han foretrekker å gjøre mens jeg går å holder hamOm han våkner i selen løsner jeg den og holder ham litt mens jeg bysser ham tilbake i søvn, så klikker jeg ham inn i selen igjen. Tror han synes det er litt rart å sitte i fosterstilling, som er det han skal som så liten, men håper det blir bedre når han kan ha beina ut i beinhullene
Bæresele kommer til å være essensielt kjenner jeg
Ååh, nå frister det bare enda mer med byssehjelp, hahaEr akkurat sånn vi har det nå, uten kolikken da, han er bare veldig glad i kroppskontakt
Ja det blir litt sånn at man føler man ikke strekker til uansett, for lite tilstedeværelse for begge de små. Samtidig så vet jeg at vi gjør så godt vi kan og det er alt vi kan gjøre
Nååh, så utrolig søtt daDe små øyeblikkene er så gyldne
![]()
I like måte, kjempekoselig
så bra du ihvertfall ikke går oppover, og sånn evinnelig gåing og byssing brenner mye energi hehe, første var en sånn byssebaby og det er så slitsomt! Heldigvis er han her ikke sånn, han foretrekker faktisk å bare bli holdt i ro, eventuelt klappet lett på stumpen 
Usikker på hvor store mengder som egentlig må til, har ikke fått lest så mye om det enda, men bare gitt litt etter evne og anledning hehe. Jeg ønsker ikke ha henne også tilbake på puppen igjen, så pumper og gir når lillebror har spist seg mett og ikke har økedøgn f.eks. Så hun får vel en 80-100 ml om gangen og kanskje to ganger i uka? Ca... Jo mer jo bedre selvfølgelig, men blir jo litt begrenset av hva man orker og. Ikke meningen å begynne å fullamme to igjen heller akkurat
så bra dere har sluppet unna! Her føler jeg jeg får alt hun drar med hjem 

Åh så deilig å sove sånn, høres veldig fint ut med nestet. Vi sover nesten likt, i dobbeltseng med faste/harde puter ved kantene i tilfelle han triller (men han ligger ganske stille fortsatt), har bedside også og prøver å legge han der. Han har begynt å godta det mer og mer nå, i starten ville han bare ligge inntil meg/på puppen. Var umulig å legge han ned.
Hihi jaaa

hadde vært stas om vi bodde nærmere hverandre så kunne vi hatt barseltreff
høres ut som dere jobber veldig bra med den da, blir sikkert veldig populær når han blir litt større. Bæresele er bare helt gull altså Det gjør vi

Siden jeg skrev til deg sist har han blitt enda sterkere i nakken
Så leit å høre at et nært familiemedlem fikk kreft og døde, kreft er er så hjerterått og meningsløst. Fint å se at dere kan «finne trøst» i at det ble et kort sykdomsforløp. Sender deg en god klem! 
Er visst årstiden for alskens ... Jeg har klart meg greit, men mann og barn har vært syk lenge, så datter fikk konstatert ørebetennelse for ei lita uke siden og behandling. Håper julen blir fin og fredfull for alle

så bra du har gått klar!
Håper bare EV unngår det.