Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå! Så herlig, og tenk at akkurat de fotelotene blir å tasse rundt etterhvert.22+3
Tror jeg har en liten utbryterkonge inni her altså, SÅ sterke spark han har gitt meg i dag morges elsker det!!!
Hihi ja tenk!! Er helt fantastiskÅåå! Så herlig, og tenk at akkurat de fotelotene blir å tasse rundt etterhvert.
Så fin mage! Nå går det virkelig raskt fremover. Fine, lillebror21+2
I dag hadde vi kontroll hos min gynekolog, hun tok ultralyd og alt var vel med lillegutt
Fått henvisning til å ta flere blodprøver, blant annet kontrollere glukose, stoffskiftet, jern osv. da jeg er litt svimmel og slapp, og hadde både lavt stoffskifte og sv.dia. i forrige svangerskap.
Så får svinge innom laben en dag denne uka her for å få tatt de. Må også kontrollere heparinen så da tar jeg de blodprøvene i samme slengen
Og her er magebilde som jeg sa at skulle komme i går Magen begynner å komme seg nå!!
Vis vedlegget 436824
Tusen takk!! Ja nå går det virkelig raskt!Så fin mage! Nå går det virkelig raskt fremover. Fine, lillebror
Hvordan oppdaget du problemene med lavt stoffskifte i svangerskapet forrige gang? Jeg tok glukosebelastning og blodprøver denne uken og så plutselig at jeg har hatt et mønster i alle tre graviditeter der T4 begynner normalt ved første prøver (15,9 denne gangen) men på noen måneder har det gått ned mot laveste normal verdi (11,2 - 12). Står at referanseområdet er 11-23.
Glukosebelastning gikk fra fastende 4.9 og litt ned til 4.8 etter sukkerdrikk, så er heldigvis ikke noe diabetes her. Men leste (på forum ) at det og kunne være relatert til stoffskifte.
Tror ikke noe av det er noe legen vil reagere på siden det ikke er utenfor normalen. Men blir nysgjerrig på om dette kan ha sammenheng med den raske vektøkningen jeg har hatt fra uke 20 og utover alle tre ganger. Er jo ikke så gøy å føle man plutselig raser oppover i vekt, uten å gjøre noe annerledes med kost og aktivitet.
Håper virkelig du slipper unna svangerskapskomplikasjoner denne gangen. Dere har virkelig hatt nok uflaks så langt
Tusen takk ja den flyr!!! Hvordan går det med barsel hos dere?Så fin du er Tiden går fort altså!
Det går fint med ossTusen takk ja den flyr!!! Hvordan går det med barsel hos dere?
Så godt å høreDet går fint med oss
Hihi tusen takk!! Og takk for omtenksom melding de siste dagene har heldigvis vært mye bedre så nå er jeg veldig fornøyd om dagen hihi håper alt går bra med deg!Vakre babymagen
Lov å få ut litt frustrasjon når man har lite søvn og det er litt mye.. håper det snur fort
Så bra det lettet! Etter regnet synger fugleneHihi tusen takk!! Og takk for omtenksom melding de siste dagene har heldigvis vært mye bedre så nå er jeg veldig fornøyd om dagen hihi håper alt går bra med deg!
Jaaaaa Ååå så flott!! For en milepæl! Et bankende hjerte er fantastisk beste følelsen det på ultralyd hihi, kjenner meg igjen i den "sjokktilstanden", er litt surrealistisk hele greia deilig egentlig at du ikke har så mye symptomer (selvom jeg vet at det og kan stresse), forhåpentligvis slipper du unna den værste kvalmen osvSå bra det lettet! Etter regnet synger fuglene
Her går alt fint! Fikk sett et bankende hjerte på ul på fredag, så går litt rundt i en slags ny «sjokktilstand» godt å få bekrefta at alt står bra til inni der, har foreløpig ingen symptomer
Haha ja nå går det virkelig unna her ja er akkurat det som er så kjekt med nummer 2, vi har jo det aller meste av nødvendige ting, så de innkjøpene nå blir mer sånne ting vi ønsker oss eller føler vi savnet i første runde hehe. Får også arve masse gutteklær til han, så sammen med de kjønnsnøytrale vi har fra før så blir det ikke mangel på det ihvertfall hehe åh det babynestet fra najell ser så fint ut! Er du fornøyd? Hihi ja jeg og gleder meg til ultralyd nå, se hvor stor han har blitt bare 3 dager igjenNå går det unna her!
Så din babypakke! Det e reel litt fordelen med nr2, at en unner seg litt nye og kanskje dyrere ting siden en kanskje imtrenget alt det småtterier som enn måtte ha sist har i hvert fall unna meg noen nye og syre ting pga det, som najell babynest
Gleder meg til ipdate etter ultralyden
Det er så herligJaaaaa Ååå så flott!! For en milepæl! Et bankende hjerte er fantastisk beste følelsen det på ultralyd hihi, kjenner meg igjen i den "sjokktilstanden", er litt surrealistisk hele greia deilig egentlig at du ikke har så mye symptomer (selvom jeg vet at det og kan stresse), forhåpentligvis slipper du unna den værste kvalmen osv
pHaha ja nå går det virkelig unna her ja er akkurat det som er så kjekt med nummer 2, vi har jo det aller meste av nødvendige ting, så de innkjøpene nå blir mer sånne ting vi ønsker oss eller føler vi savnet i første runde hehe. Får også arve masse gutteklær til han, så sammen med de kjønnsnøytrale vi har fra før så blir det ikke mangel på det ihvertfall hehe åh det babynestet fra najell ser så fint ut! Er du fornøyd? Hihi ja jeg og gleder meg til ultralyd nå, se hvor stor han har blitt bare 3 dager igjen