Nhå hihi høres ut som en god plan! Gleder meg til å følge med på deg etterpåOg jeg håper for deg nå kan jeg først følge med deg, så er det min tur etterpå, håper jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nhå hihi høres ut som en god plan! Gleder meg til å følge med på deg etterpåOg jeg håper for deg nå kan jeg først følge med deg, så er det min tur etterpå, håper jeg
Woho, enjoy!Føles litt merkelig å annonsere dette her men siden mannen reiser bort de neste 2 dagene så blir det aksjelegging i dag så vi har noen svømmere liggende på vent i tilfelle EL plutselig kommer imens han er vekk.
Så da er prøvingen offisielt i gang!
Er det ikke rart, alt vi deler her inne som ellers aldri hadde falt meg inn å dele med andreFøles litt merkelig å annonsere dette her men siden mannen reiser bort de neste 2 dagene så blir det aksjelegging i dag så vi har noen svømmere liggende på vent i tilfelle EL plutselig kommer imens han er vekk.
Så da er prøvingen offisielt i gang!
Hihi ja ikke sant, blir det ikke nå så vet ikke jeg! var veldig koselig med date night, spesielt siden han måtte fyke avgårde kl.06 i dag morgesSå koselig med date night Og så passende vin!
Jaaaa! Veldig gøy!! Testene har ikke steget noe mer så ikke EL heeelt enda, noe som egentlig er bra da, siden mannen ikke er her akkurat nå. Hvis de begynner å stige i morgen så er det perfekt veldig tidlig ja, positivt overrasket!Så gøy å kjenne signalene på kroppen så godt. Heiaheia egget. Og så tidlig el da!
Kanskje kroppen har planlagt dette nøye og har et egg liggende klar til å slippes når frierne kommerJaaaa! Veldig gøy!! Testene har ikke steget noe mer så ikke EL heeelt enda, noe som egentlig er bra da, siden mannen ikke er her akkurat nå. Hvis de begynner å stige i morgen så er det perfekt veldig tidlig ja, positivt overrasket!
Hihi jepp! Er nok sånn det er denne gangen vil universet at det skal gå! HeheKanskje kroppen har planlagt dette nøye og har et egg liggende klar til å slippes når frierne kommer