Venterpåsistemann
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Håper EL dukker opp om et par dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tviler på at den kommer så tidlig, har vel aldri skjedd meg, men hadde vært kjempegøy!!Oi oi, her ser det ut til å skje noe snart! Gøy om el kom innen cd 14 da
Veldig tidlig enda da Krysser fingrene for at den kommer snart!CD11
Ikke mye nytt å melde enda,
Easy@home: 0,11
Babyplan: 0,09
Vis vedlegget 419391Vis vedlegget 419392
Testene er ikke "sterke" sånn som de var i sist syklus, jeg går ikke på den gode dietten nå heller for det klarte jeg ikke lenger når jeg ble syk. Men håper at mer normale verdier nå betyr at EL kommer mer normalt denne runden og ikke på CD27. Formen begynner så smått å komme seg, men kjenner kroppen er sliten etter en så heftig runde. Håper ikke det påvirker sjansene våre til å bli gravide denne gangen, kjenner jeg er ganske nervøs og litt nedfor akkurat nå...
Takk! Fortsatt veldig tidlig jaVeldig tidlig enda da Krysser fingrene for at den kommer snart!
Ja krysser fingrene for det jeg er også spent på hva hun sier om støttemedisiner hvis det går denne gangen blir veldig spennende. Dette hjelper til å få tiden til å gå også. Nå er det først timen i morgen, så skal mannen på jobbreise torsdag - så da får jeg fullt opp med å ha snuppa alene, og så når han kommer hjem så er det forhåpentligvis EL (ikke før plis hehe), og så er det bare å vente på positiv test!!Åå, så spennende! Håper på gode svar
Jaa, det blir spennende å høre hva veien videre er. Håper tiden fram mot el går kjapt. Litt jobb å være alene med disse små, så forhåpentligvis gjør den det jaJa krysser fingrene for det jeg er også spent på hva hun sier om støttemedisiner hvis det går denne gangen blir veldig spennende. Dette hjelper til å få tiden til å gå også. Nå er det først timen i morgen, så skal mannen på jobbreise torsdag - så da får jeg fullt opp med å ha snuppa alene, og så når han kommer hjem så er det forhåpentligvis EL (ikke før plis hehe), og så er det bare å vente på positiv test!!
Så spennende!! lykke til, gleder meg til oppdatering i morgenDa ringte gyn meg tilbake, time i morgen kl 0930 for å vurdere resultatene av blodprøvene
Da ringte gyn meg tilbake, time i morgen kl 0930 for å vurdere resultatene av blodprøvene