Veldig spennende!! Og ganske utfordrende, merker det ikke er bare bare å skulle sett seg inn i alle sånne småting som jeg tar for gitt hjemme, som man vet automatisk hvordan man gjør, f.eks. nødnummerne, hvordan dra til legen, hvordan fungerer skolesystemet, ALT er annerledes. Og det på toppen av at jeg ble mamma for første gang, med liten baby og alt med dét var nytt, som jeg måtte finne ut av alene. Men men, tar det litt om gangen og snart faller det seg vel naturlig for meg alt dette også. Desverre har jeg ikke en veldig støttende familie på min side... Men svigerfamilien min er fantastiske! Og her har vi en kjeeeeempestor familie med masse søskenbarn osv. Så da var valget litt enklereSpennende å bo i et annet land jeg er så familiekjær, så jeg hadde nok ikke klart det
Greit med en pause, på godt å vondt jeg er bare veldig kvalm i oppstarten av metformin, ellers går det veldig fint. Håper gyn svarer meg i dag ang inositol, så jeg kan starte igjen. Leser andre tar dem samtidig som Letrozol, så skulle tro det går fint
Hihi ja så bra at du tåler de såpass, jeg blir skikkelig uggen i kroppen av de, kvalm og hodepine , føler meg nesten litt fyllesyk. Har gynekologen din svart deg enda?