Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det skjer like fort for meg da! hadde du nå på lørdag?Digger minutt for minutt!
Blir veldig spennende å se når det slår ut for fullt! Jeg var også på UL rett før eggløsning forrige EL, da var det 20mm torsdag ettermiddag og bekreftet EL ble lørdag
Ser sånn ut woohooo! Så gøy!Håper det skjer like fort for meg da! hadde du nå på lørdag?
Perfekt! Dette blir baby!
Nei da var det kanskje ikke så rart det ikke klaffet sist runde, uff... håper den kommer litt tidligere hos deg denne pp da og at det da klaffer!! Tusen takk Måtte det bli august-spire på oss beggeSer sånn ut woohooo! Så gøy!
Nei her var det forrige måned, men gyn så også litt MA rester og tynn slimhinne på samme UL, så ikke overrasket over at det ikke ble noe. Er forløpig bare på CD10 og EL er nok minst 10 dager unna her. Så koser meg med å følge med på dere andre nå Krysser SÅ fingrene for at det klaffer for deg nå!
Hihi nei!!! Kan jo ikke det Jeg lover jeg skal fylle den med god mat og litt julegodter veldig snart, den kommer til å ha det supert derLille egget kan da ikke si nei til den senga vell?
Jaaaa!! August pass opp! HihiHurra!!! Nå skal det bli baby
Hihi jaaa! Jeg har en skikkelig god følelse for denne pp! skal sørge for å lage en god graviditetstester minutt for minutt, men denne gangen skal det ikke være en thriller men en feelgood!!Hurra for tidlig el, og perfekt timing
Og elsker eggløsning minutt for minutt!! Satser på at vi snart kan følge graviditetstester minutt for minutt
Hurra for topp! Har du lagt inn positiv el-test i FF? og negativ på de andre dagene? Jeg fikk også kryss en ule før ekte eggløsning en gang, men den rettet opp når positive EL-tester og ny ekte tempøkning komSer ut som toppen er nådd, enten om den kom i natt eller om høyeste var nå kl.0729 i dag morges, men ser ut som den er på vei nedover igjen da hvertfall og de er jo det viktigste. FF og premom sier basert på temp at jeg hadde EL for tre dager siden, men det går jo ikke, så får se om de retter seg opp igjen i løpet av de neste dagene. Har heftig murringer i livmoren nå og (beklager TMI!) blitt veldig løs i magen, litt uvel og kvalm. Undrer meg over det er pga eggløsningen og at det skjer noe der inne eller om snuppa har smittet meg med noe
Vis vedlegget 419926